ارز دیجیتال

بنیانگذاران صندوق رمزپایه سقوط کرده، سرمایه سه پیکان، روی آوردن به بالی و شورومز

منبع تصویر: Pixabay

بنیانگذاران صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال سقوط کرده، Three Arrows Capital، پس از شکست شرکتشان در سال گذشته، زندگی بالایی در بالی داشته اند.

کایل دیویس و سو ژو، هر دو 36 ساله، پس از فروپاشی صندوق خود تقریباً از دید عموم ناپدید شدند. با این حال، گزارش جدید نیویورک تایمز به آنچه که از آن زمان تاکنون انجام داده اند، روشن می کند.

بر اساس این گزارش، بنیانگذاران تابستان را در بالی گذرانده‌اند، در کافه‌ها نقاشی می‌کنند، همینگوی را در ساحل می‌خوانند، و به گشت و گذار در اطراف تایلند، مالزی، دبی و بحرین می‌پردازند.

به گزارش تایمز، دیویس وقت خود را صرف «نقاشی در کافه ها و خواندن همینگوی در ساحل» کرد. او مدیتیشن کرد، بر روی پشت بام شمشاد گرفت و برای یک رویداد فرمول 1 به بحرین پرواز کرد.

او به تایمز گفت: “شما غذاهای گوشتی بسیار چرب می خورید، الکل زیادی می نوشید، و به ساحل می روید و فقط مدیتیشن می کنید.” “شما این تجربیات جادویی را دارید.”

از سوی دیگر، ژو رویکرد متفاوتی در پیش گرفت. او در ابتدا شروع به انجام بازی های ویدیویی زیادی کرد، همانطور که او در یک توییت در ماه دسامبر به آن اشاره شد.

او سپس شروع به معاشرت با موج سواران و مبارزان UFC کرد. او به رسانه‌ها گفت: «وقتی شروع به رفتن به اقیانوس، موج‌سواری، پیاده‌روی‌های سخت، بازگشت به ورزش‌های روتین، خواندن کتاب، یادگیری زبان‌های جدید کردم، اوضاع از نظر ذهنی بسیار بهتر شد.

به گزارش تایمز، او و همسرش پس از بازگشت به خانه در عمارت خود در سنگاپور، یک مزرعه پرورش دائمی در حیاط خلوت خود با اردک ها، مرغ ها و سنجاقک ها نصب کردند.

دیویس و ژو موفق شدند از عواقب جدی جلوگیری کنند

دیویس و ژو زمانی به عنوان سوپراستارهای رمزنگاری شناخته می شدند و صندوقی را مدیریت می کردند که بیش از 4 میلیارد دلار در اوج فعالیت خود نظارت داشت.

آن‌ها به دلیل مهارت‌های تجاری، پیش‌بینی‌های جسورانه بازار و نفوذشان شناخته می‌شدند، که به آنها اجازه می‌داد صدها میلیون دلار از شرکت‌های پیشرو وام بگیرند تا روی آینده صنعت شرط‌بندی کنند.

با این حال، سال گذشته، انفجار Three Arrows Capital باعث فروپاشی گسترده بازار شد که صنعت کریپتو را ویران کرد.

مدیران تصفیه این شرکت در تلاش هستند تا بیش از 3 میلیارد دلار بدهی به طلبکاران را پس بگیرند.

در همین حال، این دو تا حد زیادی موفق شده اند از عواقب جدی ناشی از سقوط صندوق رمزنگاری خود جلوگیری کنند.

به گزارش تایمز، در حالی که بنیانگذاران Three Arrows Capital هنوز در جزایر ویرجین بریتانیا، جایی که شرکت آنها ثبت شده است، تحت حسابرسی قرار دارند، هیچ یک از تحقیقات دولتی در مورد Three Arrows تاکنون منجر به اتهامی نشده است.

بر اساس این گزارش، بنیانگذاران Three Arrows در حال کار بر روی OPNX، موسوم به Open Exchange، یک صرافی برای داد و ستد دعاوی ورشکستگی مربوط به رمزارزها هستند.

همانطور که گزارش شده است، این پلتفرم در دبی با بررسی های نظارتی مواجه شده است، جایی که رگولاتورها توبیخ کتبی به Davies و Zhu برای تبلیغ OPNX بدون مجوز محلی لازم ارسال کرده اند.

Three Arrows Capital یکی از برجسته ترین صندوق های تامینی و شرکت های تجاری در صنعت کریپتو بود.

این شرکت در ژوئیه سال گذشته درخواست ورشکستگی کرد و اعلام کرد که تجارتش “در پی نوسانات شدید در بازارهای ارزهای دیجیتال از بین رفته است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا