ارز دیجیتال

تواریخ مستند جدید ظهور Dogecoin

منبع تصویر: Pixabay

گروهی از فیلمسازان و شرکت کنندگان در جامعه در حال کار بر روی یک فیلم داستانی هستند که به ظهور کابوسو، شیبا اینو که در میم معروف دوج، از یک توله سگ رها شده تا یک نماد جهانی، نشان داده شده است، کار می کنند.

مستند Doge با عنوان “مستند” توسط گروه هنری و فرهنگی Own the Doge و Web3 PleasrDAO تولید شده است و به تصویر می‌کشد که چگونه یک سگ شیبا اینو از یک ارز دیجیتال با ارزش بازار 11.6 میلیارد دلار، فلسفه زندگی و زیارت مقدس به ژاپن الهام گرفته است. دهه گذشته

مالک Doge، یک انجمن NFT با محوریت Doge، و PleasrDAO اخیراً حقوق تصویر اصلی میم Doge را با قیمت 4 میلیون دلار اتریوم در اوایل سال جاری به دست آوردند.

این فیلم توسط Jon Lynn کارگردان و تهیه کننده صحنه و فیلم انگلیسی که به خاطر کارگردانی فیلم های کمدی مانند Clue، Nuns on the Run و My Cousin Vinny شناخته شده است، و توسط شرکت سازنده New Revolution Media مستقر در سانفرانسیسکو تولید شده است.

اعضای انجمن Doge، و همچنین PleasrDAO و Own the Doge، تا به امروز بودجه این طرح را تامین کرده‌اند.

تولید در حال حاضر در حال انجام است، اما نگاهی پنهانی در حال حاضر منتشر شده است.

این مستند در ژاپن و ایالات متحده فیلمبرداری شده و مصاحبه‌هایی با شخصیت‌های مختلف از جمله کابوسوماما، صاحب دوج آتسوکو ساتو، و جان مونارچ، شخصی که اولین بار میم DOGE را ایجاد کرد، را پوشش می‌دهد.

اگرچه این پروژه بسیار جذاب است، اما سازندگان آن امیدوارند که به مخاطبان بیشتری راه یابد.

گفته می شود جیم توث، عامل استعدادیابی سابق هالیوود و ایوان روزنفلد، تهیه کننده مستند، از این پروژه حمایت کرده اند. علاوه بر این، آرتور جونز، کارگردان مستند پپه قورباغه با الهام از «احساس انسان خوب» به این پروژه ملحق شده است.

گام بعدی این پروژه، جذب استودیوهای فیلم سنتی یا سرویس‌های استریم مانند Netflix، Hulu یا Amazon Prime Video برای توزیع مستند است.

تری داگ گفت: «ما قصد داریم شرکا و تولیدکنندگان مختلفی داشته باشیم، چه سنتی و چه بومی رمزارز، تا این اثر هنری مطلقاً بهترین اثر هنری باشد که اینترنت دیده است.»

ما می‌خواهیم مردم بدانند و بفهمند که چگونه یک عکس ساده از یک سگ شادی و خوشحالی را در سراسر جهان پخش کرده است و مردم را بارها و بارها برای هیجینگ گرد هم می‌آورد.

ظهور Dogecoin – از یک میم تا یک ارز دیجیتال میلیارد دلاری

Dogecoin در ابتدا به عنوان یک شوخی در اواخر سال 2013 توسط دو مهندس نرم افزار Billy Markus و Jackson Palmer ایجاد شد.

کد دوج کوین در ابتدا از یک ارز دیجیتال قدیمی که اکنون از بین رفته بود به نام Luckycoin کپی شد، که فورک لایت کوین (LTC) بود.

با این حال، در کمال تعجب همه، Dogecoin یک موفقیت تقریباً فوری بود. ارز رمزنگاری شده میم در سایت هایی مانند Reddit که در آن به عنوان ارز انعام استفاده می شود، محبوبیت فوق العاده ای به دست آورد.

زمانی که Dogecoin تنها 2 هفته از عمر آن می گذشت، تراکنش های آن در روز بیشتر از بیت کوین بود. علاوه بر این، در ماه اول، بیش از یک میلیون بازدید کننده منحصر به فرد از وب سایت آن وجود داشت.

جامعه Dogecoin همچنین نقش کلیدی در موفقیت ارز دیجیتال میم ایفا کرده است.

به عنوان مثال، در سال 2014، جامعه Dogecoin 26.5 میلیون Dogecoin (به ارزش حدود 30000 دلار در آن زمان) جمع آوری کرد تا تیم باب اسلحه جامائیکا را به بازی های المپیک زمستانی سوچی بفرستد.

با این حال، پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس آشکارا در سال 2019 از آن حمایت کرد، این ارز دیجیتال محبوبیت زیادی به دست آورد. ماسک در آوریل 2019 توییت کرد: «دوج کوین ممکن است ارز رمزپایه مورد علاقه من باشد.» «خیلی جالب است».

اخیراً، برخی از کسب‌وکارها، از جمله زنجیره سینمای AMC Entertainment Holdings، Dogecoin را به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت برخی کالاها انتخاب کرده‌اند و ابزاری را به ارز دیجیتال مبتنی بر میم اضافه کرده‌اند.

در زمان نگارش این مقاله، Dogecoin با قیمت 0.085 دلار معامله می شود که نسبت به روز گذشته حدود 4 درصد افزایش یافته است. ارزش بازار این توکن در حال حاضر حدود 11.9 میلیارد دلار است و به عنوان هشتمین ارز رمزنگاری شده بزرگ در جهان رتبه بندی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا