شبکه های اجتماعی

اسکرین شات از Build keynote به توسعه ویندوز 12 اشاره می کند

مایکروسافت چندین ویژگی و تغییرات جدید را برای آن اعلام کرد ویندوز 11. با این حال، این واقعیت پنهان نیست که غول فناوری از قبل کار روی نسل بعدی را آغاز کرده است پنجره ها سیستم عامل — ظاهرا ویندوز 12 — و انتظار می رود در سال آینده برسد.

چندین نمونه از طراحی جدید دسکتاپ ویندوز مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این شرکت قبلاً طراحی دسکتاپ جدیدی را در طول یک سخنرانی کلیدی به نمایش گذاشته است که نوار وظیفه شناور و چند تغییر دیگر در دسکتاپ را به نمایش گذاشته است. چیزی مشابه دوباره در تیزر نمایش داده شده توسط مایکروسافت در مورد نسل بعدی سیستم عامل ظاهر شده است.

در طول سخنرانی در حال انجام، برخی از کاربران متوجه اسکرین شات شدند که به جلسه ای به نام «نسل بعدی ویندوز» اشاره داشت. با این حال، این شرکت در مورد آن بخش از ارائه صحبت نکرد و این باعث ایجاد ابروهایی در بین کاربران و شرکت کنندگان شد.

پیش‌نمایش‌های اخیر ویندوز 11 از شواهدی مبنی بر وجود ویندوز 12 پشتیبانی می‌کنند که قبلاً دیده‌ایم. آخرین نسخه ویندوز 11 دارای گزینه ای برای غیرفعال کردن ساعت و تاریخ سینی سیستم است که با توضیحات مربوطه مطابقت دارد. ویژگی های ویندوز 12 که طبق گزارشات مایکروسافت به صورت داخلی روی آن کار می کند.

در حالی که این موارد صرفاً حدس و گمان هستند، همه این مراجع نشان می دهد که مایکروسافت در حال کار بر روی نسل بعدی سیستم عامل ویندوز است. احتمال دیگر می تواند این باشد که این شرکت این تغییرات را در خود ویندوز 11 اعمال کند، با این حال، بعید به نظر می رسد.

ویندوز 12 احتمالا در سال 2024 راه اندازی می شود
مایکروسافت تأیید کرده است که آنها به یک چرخه سه ساله منتقل شده اند. بر این اساس، مایکروسافت قرار است نسل بعدی سیستم عامل ویندوز را در سال 2024 راه اندازی کند. تأیید دقیق راه اندازی هنوز در هوا وجود دارد زیرا این شرکت تاکنون چیزی را به طور رسمی در مورد ویندوز تأیید نکرده است.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا