ارز دیجیتال

غول بازی سونی حق اختراع را برای فعال کردن قابلیت انتقال NFT در میان بازی ها و کنسول ها ثبت می کند

منبع: AdobeStock / VLRS

غول سرگرمی و بازی سونی ثبت اختراعی برای انتقال و استفاده توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بین بازی‌ها، دستگاه‌ها و کنسول‌های مختلف ثبت کرده است.

در پتنت ثبت شده در هفته گذشته آمده است:

“[T]کلاه دارایی دیجیتال ممکن است، از طریق NFT، در چندین شبیه سازی کامپیوتری مختلف و/یا در چند پلتفرم شبیه سازی کامپیوتری مختلف استفاده شود. مالکیت NFT همچنین ممکن است متعاقباً به سایر نهادهای کاربر نهایی برای استفاده خودشان در شبیه‌سازی‌ها و/یا پلتفرم‌های مختلف منتقل شود.”

به عبارت ساده، این بدان معناست که بازیکنان می‌توانند دارایی‌های درون بازی خود را بین پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مختلف بازی ویدیویی، از جمله رایانه‌ها، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، تلویزیون‌های هوشمند، و هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت مجازی، و حتی «به‌معنای بین نسلی» انتقال دهند. از یک نسل پلی استیشن به نسل بعدی.

این پتنت پیشنهاد می کند که دارایی ها می توانند به طور کلی بین اکوسیستم های مختلف بازی قابل انتقال باشند و گفت:

“فرمت استاندارد شده ممکن است برای درج دارایی دیجیتال در شبیه سازی های کامپیوتری مختلف قابل خواندن باشد که ممکن است شامل بازی های ویدئویی مختلف با عناوین مختلف باشد. [and/or] ممکن است از طریق پلتفرم های مختلف بازی های ویدیویی قابل خواندن باشد، به عنوان مثال، پلی استیشن و ایکس باکس

در خارج از اکوسیستم سونی، دارایی های دیجیتال می توانند به طور بالقوه در “حداقل یک شبیه سازی کامپیوتری” از جمله “یک بازی ویدئویی مبتنی بر ابر” استفاده شوند.

شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای ممکن است شامل نسخه‌های مختلف سالانه یک عنوان بازی ویدیویی خاص، بازی‌های ویدیویی مختلف با ژانرهای مختلف بازی و/یا نمونه‌های اجرای متفاوت یک بازی ویدیویی باشد.

این دارایی‌ها می‌تواند شامل پوسته‌های درون بازی، آواتارها، آثار هنری، سلاح‌ها و «مهارت‌های بازی ویدیویی» از جمله موارد دیگر باشد.

این پتنت بیشتر در مورد عملکردهای شناسایی تلاش‌های خاص برای کلاهبرداری صحبت می‌کند، زمانی که کاربران سعی می‌کنند با تکرار مراحل یا وظایف خاص، NFT و سایر دارایی‌های درون بازی را به دست آورند.

اولین مورد برای سونی نیست

سونی در دنیای NFT/metaverse/Web3 تازه کار نیست.

در ماه مه 2021، سونی اینتراکتیو اینترتینمنت پتنتی را منتشر کرد که در سال 2019 ثبت شده بود، که نشان می‌داد این غول پلتفرم شرط‌بندی eSports خود را ثبت کرده است و به کاربران امکان می‌دهد ارز (از جمله BTC) یا آیتم‌های دیجیتال را شرط‌بندی کنند، با شانس تعیین شده توسط یادگیری ماشین.

در ماه مه سال گذشته، اپراتور شبکه بلاک چین کره جنوبی آزمایشگاه تتا (THETA) اعلام کرد که NFT های سه بعدی جدید برای استفاده با نمایشگر واقعیت فضایی سونی طراحی شده اند، یک واحد نمایشگر که دارای حسگر بینایی با سرعت بالا است که حرکات چشم کاربران را دنبال می کند تا تصاویر سه بعدی را بر اساس موقعیت چشم ایجاد کند – بدون چشم. لوازم جانبی مرتبط مورد نیاز

و در ماه نوامبر، ثبت اختراع، چشم انداز سونی را برای سیستمی آشکار کرد که می تواند برای ردیابی ایجاد، استفاده و انتقال NFT ها به عنوان دارایی های درون بازی مورد استفاده قرار گیرد.

در همین حال، چندین شرکت اصلی اصلی دیگر نیز برنامه‌های خود را برای گسترش NFT و دارایی‌های رمزنگاری در چند ماه گذشته اعلام کردند.

غول سرمایه گذاری وفاداری با سه علامت تجاری جدید که در دسامبر سال گذشته ثبت شد، به قصد ورود بیشتر به ارزهای دیجیتال و Web3 اشاره کرد.

و فقط در این ماه، گزارش ها نشان داد که غول فناوری آمازون در حال آماده شدن برای راه اندازی ابتکار جدید خود برای ورود به فضای NFT و Web3 بود.

انتظار می‌رود حدود پانزده مجموعه از تاریخ راه‌اندازی ۲۴ مارس، در برگه «بازار دیجیتال آمازون» در دسترس ساکنان ایالات متحده باشد.

____

بیشتر بدانید:

– Big Tech دست به دست می دهد تا ایجاد استانداردهای Metaverse را “تشویق” کند
– سونی به تازگی ثابت کرد که به توکن های امنیتی علاقه مند است

– سونی به تازگی یک بازی PS4 مبتنی بر اتریوم را تایید کرده است
– آمازون برای ورود به بازار Crypto NFT با ابتکار بازی – این چیزی است که باید بدانید

– راهنمای مبتدیان برای NFT: آنچه باید بدانید
– 10 بازار برتر NFT

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا