بازی

فیلم Tears Of The Kingdom در سایت ژاپنی Zelda مشاهده شد

تنها 20 روز تا انتشار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom باقی مانده است. طرفداران تمام تریلرهایی را که نینتندو منتشر کرده است، سرازیر کرده اند، و داستان آینده و نقشه جدید در Tears of the Kingdom را در کنار هم قرار داده اند، و این طرفداران اکنون چند تریلر جدید برای بررسی دارند.


هر تریلر 30 ثانیه است و می توانید آن را در سایت ژاپنی Tears of the Kingdom پیدا کنید. آنها بیشتر خلاصه ای از تریلر سوم و ظاهراً “آخرین” هستند که صحنه هایی را برای رسانه های ژاپنی تکرار می کنند. به این ترتیب، فیلم‌های جدید بسیار کمی برای نمایش وجود دارد، اما تریلر سوم دارای دو نکته کوچک است (به لطف کاربر Reddit CeliLuci) که می‌تواند نوری را به آنچه در آینده خواهد آمد، بتاباند.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: گانوندورف سزاوار یک قوس رستگاری در اشک‌های پادشاهی است

ابتدا، یک عکس کوتاه از زمین بایر Gerudo وجود دارد که در آن می توانید چهار مجسمه از هشت مجسمه قهرمان را ببینید. در ابتدا هفت نفر در Breath of the Wold به عنوان بخشی از The Seven Heroines Shrine Quest دیده می شوند که هشتمین عبادتگاه پس از تکمیل آشکار می شود. به نظر می رسد هر بلایی که گانون بر سر Hyrule آورده است، شاید سه قهرمان دیگر Gerudo را نیز حذف کرده باشد.

تصویر دیگر تصویر کوتاهی از چرخش زلدا به سمت خورشید است در حالی که شمشیر استاد آسیب دیده را در دست دارد. مدتی بود که مشکوک بودیم که شمشیر استاد در اثر فساد گانون آسیب ببیند (همانطور که در سومین تریلر رسمی نشان داده شده است)، اما نماهای قبلی زلدا نشان می‌داد که او یک شمشیر استاد بدون خرابی در دست دارد.

این می‌تواند پیامدهایی برای نظریه پیشرو در مورد اتفاقی که با Zelda، Link و Master Sword در Tears of the Kingdom می‌افتد داشته باشد. حدس زده می شود که زلدا به نوعی به گذشته فرستاده می شود و با صحبت کردن با Master Sword خراب از طریق Master Sword قدیمی و سالم، با لینک در ارتباط باقی می ماند.

اینکه چگونه زلدا در زمان به عقب بازگردانده می شود یک راز باقی مانده است، اما همچنین حدس زده می شود که توانایی Recall جدید لینک می تواند مقصر باشد. در طول صحنه‌ای که لینک دیده می‌شود که به سمت زلدای در حال سقوط دراز می‌کشد، تصور می‌شود که لینک سعی می‌کند از Rune Recall استفاده کند، اما به نحوی شکست می‌خورد و به‌طور تصادفی او را به گذشته می‌فرستد. با این حال، این می تواند یک موهبت باشد، زیرا زلدا می تواند با تغییر دادن گذشته سعی در متوقف کردن گانون داشته باشد.

البته، نظریه‌های متعددی درباره اشک‌های پادشاهی وجود دارد. مورد دیگر این است که جزایر شناور که لینک سفر خود را در آنجا آغاز می کند، در واقع از Hyrule نیستند. طرفداران متوجه شده‌اند که جزایر شناور بسیار شبیه به هنری هستند که قلمرو مقدس را در پیوندی به گذشته نشان می‌دهند و احتمالاً اشاره‌ای به کمک الهی برای لینک و زلدا دارند.

زمانی که The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ 12 می (12 می) روی نینتندو سوییچ عرضه شود، مطمئناً متوجه خواهیم شد.

بعدی: چرا همه در اشک های پادشاهی اینقدر داغ هستند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا