چه طور

چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

چه باید بدانیم

  • حالت RAW در Midjourney، سازنده تصویر را مجبور می‌کند هنگام تولید تصاویر بر اساس درخواست ورودی شما، کمتر «نظر» داشته باشد.
  • این گزینه مشابه نسخه 5.0 Midjourney است اما از شما می خواهد که ابتدا نسخه 5.1 Midjourney را در حساب خود فعال کنید.
  • شما می توانید به طور موقت از حالت RAW در Midjourney نسخه 5.1 با استفاده از --style raw پارامتر یا به طور دائم در داخل فعال شود /settings.

وقتی نوبت به تولید تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی می رسد، Midjourney به ابزار ترجیحی برای انجام کار تبدیل می شود. این پلتفرم تغییراتی را در سازنده تصویر هوش مصنوعی خود ایجاد کرده است و نسخه های جدیدی را برای بهبود ابزار برای تولید تصاویر با ظاهر بهتر ارائه می دهد. آخرین نسخه 5.1 آن اکنون منتشر شده و به عنوان پیش‌فرض برای همه کاربران Midjourney تنظیم شده است، این ابزار باعث می‌شود تا درخواست‌ها را بهتر درک کند، نظرات خود را شکل دهد و تصاویری با ثبات بالاتر و واضح‌تر ارائه دهد.

همچنین یک حالت RAW جدید وجود دارد که برای کمک به کم کردن نظرات Midjourney طراحی شده است. در این پست، توضیح خواهیم داد که این حالت جدید چیست و چگونه می توانید از آن در داخل Midjourney برای ایجاد آثار هنری خود استفاده کنید.

حالت RAW در Midjourney چیست؟

آخرین نسخه 5.1 Midjourney برای تولید تصاویر با کیفیت بالا با اعلان های کوتاهتر به عنوان ورودی توسعه یافته است. برای اینکه این ابزار تصاویری با اعلان‌های کوچک‌تر ایجاد کند، توسعه‌دهندگان Midjourney نسخه 5.1 را نسبت به نسخه 5.0 آن «مطمئن‌تر» کرده‌اند و آن را بیشتر شبیه نسخه 4.0 کرده‌اند.

اگر مایل نیستید که Midjourney کمتر مورد توجه قرار گیرد، یک حالت RAW جدید وجود دارد که می‌توانید آن را فعال کنید تا تصاویر را به شیوه‌ای «بدون نظر» تولید کنید. هنگامی که از حالت RAW استفاده می شود، نتایجی که به دست می آورید مشابه Midjourney’s V5.0 خواهد بود، به این معنی که باید اعلان های طولانی تری اضافه کنید تا ابزار، تصاویر را به شکلی که شما تصور می کردید، ایجاد کند.

مربوط: 3 راه برای آپلود تصویر در Midjourney [Step-by-step Guide]

فعال کردن و استفاده از حالت RAW در Midjourney: 2 روش توضیح داده شده است

برای استفاده از حالت RAW، حساب Midjourney شما باید در نسخه 5.1 اجرا شود زیرا این ویژگی فقط در آخرین نسخه ابزار هوش مصنوعی موجود است. دو راه برای فعال کردن حالت RAW در Midjourney وجود دارد – یکی با وارد کردن یک پارامتر اضافی در اعلان ورودی خود و دیگری شامل تغییر دائمی حالت RAW در تنظیمات Midjourney است.

روش 1. از حالت RAW در یک اعلان استفاده کنید

برای فعال کردن حالت RAW در Midjourney، ابتدا باید مطمئن شوید که حساب شما در حال حاضر برای استفاده از Midjourney نسخه 5.1 تنظیم شده است. برای اطمینان از این کار، یک کانال Midjourney یا سرور خود را که در آن Midjourney حضور دارد باز کنید یا به ربات Midjourney در داخل Discord DM خود دسترسی پیدا کنید. در این مثال، ما از Midjourney در سرور خود استفاده خواهیم کرد.

سپس بر روی کادر متنی در پایین کلیک کرده و تایپ کرده و انتخاب کنید /settings و فشار دهید کلید ورود روی صفحه کلید شما

ربات Midjourney اکنون با یک پیام پاسخ می دهد که از آنجا می توانید پارامترهای مورد نظر را انتخاب کنید. برای فعال کردن Midjourney v5.1 بر روی آن کلیک کنید MJ نسخه 5.1 داخل این پیام

1683299325 145 چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

این نسخه 5.1 را به عنوان پیش فرض در حساب Midjourney شما فعال می کند. با فعال شدن نسخه 5.1، می توانید با اضافه کردن --style raw پارامتر در انتهای ورودی شما با اضافه شدن این پارامتر، اعلان ورودی شما باید چیزی شبیه به این باشد:

1683299325 30 چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

هنگامی که حالت RAW را از طریق یک درخواست به صورت دستی فعال می کنید، باید آن را وارد کنید --style raw پارامتر هر بار که می خواهید از آن در داخل Midjourney استفاده کنید. اگر می‌خواهید این تنظیم به‌طور دائم فعال شود، می‌توانید روش ۲ را در زیر بررسی کنید.

مربوط: پس زمینه شفاف Midjourney [Guide]

روش 2. حالت RAW را از طریق تنظیمات به طور دائم فعال کنید

اضافه کردن --style raw پارامتر به صورت دستی فقط از Midjourney می خواهد که برای یک ورودی خاص تصاویر ایجاد کند. اگر می خواهید همیشه از حالت RAW استفاده کنید، باید آن را در تنظیمات Midjourney خود فعال کنید. برای انجام این کار، باید مطمئن شوید که حساب شما در حال حاضر برای استفاده از Midjourney نسخه 5.1 تنظیم شده است و سپس تنظیمات حالت RAW را انتخاب کنید تا برای همه تصاویری که در آینده ایجاد می کنید اعمال شود.

برای شروع، یک کانال Midjourney یا سرور خود را که در آن Midjourney حضور دارد باز کنید یا به ربات Midjourney در داخل Discord DM خود دسترسی پیدا کنید. در این مثال، ما از Midjourney در سرور خود استفاده خواهیم کرد.

سپس بر روی کادر متنی در پایین کلیک کرده و تایپ کرده و انتخاب کنید /settings و فشار دهید کلید ورود روی صفحه کلید شما

چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

ربات Midjourney اکنون با یک پیام پاسخ می دهد که از آنجا می توانید پارامترهای مورد نظر را انتخاب کنید. برای فعال کردن Midjourney v5.1 بر روی آن کلیک کنید MJ نسخه 5.1 داخل این پیام

1683299325 145 چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

هنگامی که دکمه MJ نسخه 5.1 برجسته شد، روی آن کلیک کنید حالت RAW گزینه ای در همان پیام Midjourney Bot.

1683299325 403 چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

این دکمه حالت RAW را برجسته می کند تا نشان دهد که این ویژگی به طور پیش فرض برای همه تصاویر آینده شما فعال است. اکنون می‌توانید یک درخواست را به‌عنوان ورودی وارد کنید، همانطور که قبلاً از Midjourney استفاده می‌کردید و از این پس حالت RAW در همه آثار شما فعال می‌شود. قبل از وارد کردن آن در Midjourney، درخواست شما به این صورت است.

1683299325 786 چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

در اینجا نسخه اصلاح شده درخواست پس از وارد کردن آن آمده است. در اینجا، شما را ببینید --style raw پارامتر به طور پیش فرض اضافه شده است بدون اینکه نیازی به اضافه کردن دستی داشته باشید.

1683299325 774 چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

مربوط: نحوه لغو اشتراک Midjourney

چرا Midjourney در نسخه 5.1 به حالت RAW نیاز داشت؟

حالت جدید RAW در Midjourney – نسخه 5.1 – یک است اما “نظر” است (به قول خود توسعه دهنده) و به همین دلیل است که ابزار هوش مصنوعی تصویر تولیدی به حالت RAW نیاز دارد – به عنوان یک تنظیمات اختیاری موجود است و کار نسخه 5.1 را کاهش می دهد. “نظر” در مورد ورودی شما.

از آنجایی که نسخه 5.1 Midjourney به طور پیش‌فرض مانند نسخه 4، تصاویری با «نظر» ایجاد می‌کند، حالت RAW چیزی است که آن را برای کسانی از شما که آزادی خلاقانه‌تری در هنگام تولید نتایج می‌خواهند قابل استفاده‌تر می‌کند. این گزینه تنها زمانی قابل دسترسی است که نسخه 5.1 Midjourney در حساب شما فعال باشد و در نسخه های قدیمی سازنده تصویر در دسترس نباشد.

از 4 می 2023، همه حساب‌های Midjourney به طور پیش‌فرض به نسخه 5.1 می‌رسند، مگر اینکه نسخه قدیمی‌تر را به صورت دستی انتخاب کنید. اگر می‌خواهید بدون فعال‌سازی نسخه 5.1 از حالت RAW استفاده کنید، می‌توانید به جای آن حساب خود را به نسخه 5.0 تغییر دهید. این به این دلیل است که نسخه 5.0 نیز در Midjourney مانند حالت RAW، تصاویر کمتری با “نظر” تولید می کند. می توانید حساب خود را به نسخه 5.0 تغییر دهید /settings یا تایپ کردن --v 5 به عنوان یک پارامتر در انتهای اعلان ورودی شما.

این تمام چیزی است که باید در مورد استفاده از حالت RAW در Midjourney نسخه 5.1 بدانید.

مربوط: آیا Midjourney می تواند NSFW را ایجاد کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا