بازی

بازیکنان Helldivers 2 به دنبال شخصیتی هستند که هرگز ندیده اند

نکات برجسته

  • از زمانی که راه اندازی شد، طرفداران Helldivers2 به دنبال صدای بی بدن Eagle-1 بودند.
  • طرفداران فن آرت و چندین موضوع عطش در Reddit ایجاد کرده اند و در مورد عشق مشترک خود به خلبان صحبت می کنند.
  • متأسفانه، به نظر می رسد که او با شغل خود ازدواج کرده است، همانطور که Arrowhead توضیح داده است که او “با دموکراسی ازدواج کرده است.”


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

آنجا به عنوان یک Helldiver خیلی تنهاست. مطمئناً، شما توسط هلدایورهای دیگر احاطه شده‌اید، و افسران مافوق گهگاه برای جمع‌آوری نمونه‌هایتان و کشتن ربات‌ها مانند یک سرباز کوچک خوب، به شما ضربه می‌زنند، اما تعداد بسیار کمی از NPC‌ها در Helldivers 2 وجود دارند که در واقع به شما کمک می‌کنند وقتی همه چیز به شما کمک کند. سخت گرفتن احتمالاً به همین دلیل است که بسیاری از مردم عاشق Eagle-1 شده‌اند، صدایی بی‌جسم که وقتی از او پرسیده می‌شود صحنه نبرد را با انفجارها همراه می‌کند.

از زمان راه‌اندازی، بازیکنان Helldivers 2 تحت تأثیر Eagle-1 قرار گرفته‌اند، که بیشتر به دلیل قابلیت اطمینان و توانایی محض او برای از بین بردن درد در مواقع مهم است. استراتژی‌های تقریباً فوری او زمانی که به قدرت شلیک اضافی نیاز دارید، او را تبدیل به یک متحد کلیدی می‌کند، و به ندرت می‌توان هلدیور را در آنجا دید که نوعی Eagle Strike در بارگیری خود نداشته باشد.


مربوط

این هفته در Helldivers 2: ربات ها بازگشته اند، سایبورگ ها می آیند و مواد منفجره اینجا هستند

وقت تولده عزیزم

عشق جوامع Helldivers 2 به Eagle-1 با این واقعیت که هیچ کس تا به حال او را ندیده است گیج کننده تر می شود. با تمام آنچه می دانیم، او می تواند مغزی در کوزه ای باشد که با جت پرواز می کند، اما به نظر می رسد که ظاهر برای یک هلندایور متعهد اهمیتی ندارد. همچنین می‌توانید نمونه‌های متعددی از هنرهای طرفدار را به صورت آنلاین پیدا کنید، از افرادی که او را شبیه تصویر او روی سرشان می‌کشند و به افرادی که برای Eagle-1 بدشان می‌آید چیزی می‌دهد تا به آن بچسبند. با این حال، Arrowhead اخیراً اخبار بدی را در مورد وضعیت روابط خود به اشتراک گذاشته است.


ببخشید مردم، او با شغلش ازدواج کرده است


به اشتراک گذاری یک اثر هنری دوست داشتنی توسط کاربر توییتر SpiritDraws_S، حساب رسمی هلدیورز اخیراً به بازیکنان گفته است که “روی ماموریت متمرکز شوند” و فاش کرد که Eagle-1 “با دموکراسی ازدواج کرده است و لیبرتی دوست پسر او است” و امیدها و رویاهای هر رندی هلدیور در جامعه را نابود می کند. او با افراد شغلش ازدواج کرده است، و هر شانسی برای یک رابطه عاشقانه اداری بین شما دو نفر در یکی از بمب های 500 کیلوگرمی او که به طرز ماهرانه ای رها شده است منفجر شده است.

من مطمئن هستم که این امر باعث نمی شود که جامعه به او هوس کند، و در حال حاضر افرادی در پاسخ به توییت رسمی هستند که او را برای یک فنجان چای آزاد دعوت می کنند و درخواست های مجوز C-01 خود را آماده می کنند. تا زمانی که Eagle-1 مستقیماً همه اعضای جامعه را رد نکند، او طرفداران خود را خواهد داشت، اما من مانند بقیه شما نیستم. در حالی که شما همگی دنبال Eagle-1 هستید، من قصد دارم با Pelican-1 به آرامش برسم – با دیدن یک نبرد می دانم که یک نبرد شکست خورده است.

بعد

Star Wars Outlaws یادآوری است که تنها راهی که یک کاراکتر باید به آن نگاه کند جالب است

شکایت از قیافه کی وس اصل مطلب را از دست می دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا