بازی

توسعه دهندگان Helldivers 2 قول می دهند که سیستم پاداش را “تعمیرات اساسی” کنند

نکات برجسته

  • Helldivers 2 چند مشکل دارد، اما یک مشکل ثابت، توزیع آهسته مدال های به دست آمده از Major Orders است.
  • فاش شده است که Arrowhead موافق است که سیستم معیوب است و در حال برنامه ریزی برای “تعمیرات اساسی” است.
  • بعداً مشخص شد که فقط سیستم تحویل بازی تغییر خواهد کرد، به این معنی که ما همچنان از Major Orders برای آینده قابل پیش‌بینی مدال دریافت خواهیم کرد.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

Helldivers 2 یک بازی شگفت‌انگیز است، اما حتی فداکاری‌ترین سرباز فوق‌العاده موجود در بازار باید اعتراف کند که مشکلات خود را دارد. خرابی‌ها، مشکلات سرور و وصله‌های ناامیدکننده همگی مشکلاتی هستند که بازی از زمان راه‌اندازی با آن مواجه شده است، اما یکی از ثابت‌ترین آنها این است که وقتی بازیکنان سفارشات اصلی را انجام می‌دهند، بازی در تلاش برای دریافت پاداش است.

هر بار که یک Major Order تکمیل می شود، به احتمال زیاد موجی از بازیکنان را دریافت خواهید کرد که شکایت دارند که مدال های خود را دریافت نکرده اند و Arrowhead اذعان کرده است که سیستم فعلی در حال حاضر بسیار بی فایده است. خوشبختانه، توسعه دهنده قصد دارد در آینده نزدیک کاری در مورد آن انجام دهد، زیرا مدیر انجمن Twinbeard در سرور Discord بازی توضیح داده است که یک “بازنگری” سیستم برنامه ریزی شده است (با تشکر GamesRadar).


ما همچنین در آینده سیستمی را که به این درخواست‌ها رسیدگی می‌کند، بازنگری خواهیم کرد، زیرا صراحتاً به اندازه یک ساعت با انرژی خورشیدی در Malevelon Creek قابل اعتماد است.

Twinbeard بعداً توضیح می دهد که فقط سیستم تحویل است که در حال بازنگری است و نه بازیکنان ارز مدال به آن عادت کرده اند، بنابراین هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد. هنوز دقیقاً نمی دانیم که Arrowhead چه زمانی قصد دارد سیستم را بازنگری کند، به خصوص زمانی که احتمالاً دستانش درگیر هماهنگ کردن بازگشت Automatons و همچنین معرفی احتمالی Illuminate هستند.


Illuminate در گوشه و کنار در کمین هستند


در دیگر اخبار Helldivers 2، همه چیز در حال حاضر روی عرشه است، زیرا اتوماتون‌های شکست خورده قبلی با قدرت کامل بازگشته‌اند و استاد بازی بی‌رحم جوئل نیروی اولیه را به‌عنوان «پیشگام» برای حمله کامل توصیف می‌کند. آنها نه تنها بخش بزرگی از کهکشان را به چمدان خود درآورده‌اند، بلکه توانسته‌اند سایبرستان و سایبورگ‌هایی را که اتوماتون‌ها را ارتقا داده‌اند تا بیشتر تهدید کنند، آزاد کنند.

ما همچنین یک تهدید Terminid جدید برای نگرانی داریم، زیرا گزارش شده است که TCS طراحی شده برای از بین بردن باگ ها باعث شده است که آنهایی که زنده مانده اند بیست برابر سریعتر از قبل تکثیر شوند و آنها جهش های جدید وحشتناکی را برای راه اندازی انجام می دهند. ما همچنین تهدید دائمی Illuminate را داریم که نگران آن باشیم، با برخی از طرفداران تئوری مبنی بر اینکه آنها در شرف ورود به میدان جنگ از جنوب هستند و Super Earth در سه جبهه مورد حمله قرار می گیرد. روزگار سختی خواهد بود، اما چه کسی دموکراسی مدیریت شده را گسترش خواهد داد اگر ما به این مناسبت عمل نکنیم؟

بعد

بازیکنان جدید Helldivers 2، از خرج کردن اعتبارات فوق العاده خود برای Sick Armor خودداری کنید

من احمق بودم و همه چیز را خرج لوازم آرایشی کردم. مثل من نباش

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا