ارز دیجیتال

رئیس مالی هنگ کنگ علیرغم نوسانات بازار برای پذیرش Web3 تلاش می کند – مرکز رمزنگاری بعدی؟

منبع: AdobeStock / kamonrat

پل چان، وزیر مالی هنگ کنگ، تایید کرد که شهر هنگ کنگ به تلاش خود برای پذیرش وب 3 و کریپتو، با وجود نوسانات در بازار و سرکوب های نظارتی در سایر نقاط، ادامه می دهد.

در یک پست وبلاگی منتشر شده در وب سایت رسمی وزیر مالی، چان گفت که Web3 – که به عنوان “اقتصاد دیجیتال و اینترنت نسل سوم” از آن یاد می شود – به عنوان یکی از سه حوزه اصلی تمرکز برای ترویج توسعه با کیفیت بالا در هنگ شناسایی شده است. کنگ.

علیرغم نوسانات اخیر بازار، مدیر مالی هنگ کنگ گفت که نسبت به آینده Web3 خوشبین است.

او افزود که اکنون زمان خوبی برای ترویج توسعه وب 3 است و آن را با ظهور اینترنت در اوایل دهه 2000 مقایسه کرد.

این پست وبلاگ همچنین تعهد دولت را برای صرف 50 میلیون دلار هنگ کنگ (6.4 میلیون دلار آمریکا) برای تسریع توسعه اکوسیستم Web3 در هنگ کنگ از طریق یک انکوباتور دولتی به نام Cyberport تکرار کرد.

هنگ کنگ برای اطمینان از اینکه صنعت کریپتو به شیوه ای پایدار و مسئولانه توسعه می یابد، در نظر دارد استراتژی «نظارت مناسب» و «ترویج توسعه» را اتخاذ کند.

چان توضیح داد که این دو استراتژی با هدف جلوگیری از خطرات سیستمی، تقویت تلاش‌های ضد پولشویی (AML) و ارائه آموزش به سرمایه‌گذاران خواهد بود.

تعداد زیادی کنفرانس Web3 در هنگ کنگ

چان گفت که تنها هفته گذشته شاهد حداقل چهار سمینار مهم مرتبط با وب 3 و فین تک در هنگ کنگ بوده است و تخمین زده می شود که 10000 نهاد در رویدادهای فردی شرکت کرده اند.

در میان رویدادها کنفرانسی با موضوع Web3 بود که توسط صاحبان صنعت میزبانی شد که چان گفت که منعکس کننده چشم انداز و استراتژی توسعه هنگ کنگ برای Web3 است.

این رویداد با حضور بنیان‌گذاران و مدیران ارشد شرکت‌های پیشرو Web3 برگزار شد و بحث‌هایی بر روی زیرساخت‌های Web3، پلتفرم‌های معاملاتی، دارایی‌های دیجیتال، کیف پول و ابزارهای پرداخت، امنیت شبکه و نوآوری متمرکز بود.

چان افزود که دولت هنگ کنگ این هفته میزبان اجلاس اقتصاد دیجیتال 2023 خواهد بود که یک رویداد دو روزه با تمرکز بر پذیرش وب 3 در هر دو سطح ایالتی و جهانی خواهد بود.

هنگ کنگ در مورد تبدیل شدن به هاب ارزهای دیجیتال جدی است

این مقاله جدیدترین نشانه ای است که نشان می دهد دولت هنگ کنگ در تلاش های خود برای تبدیل منطقه اداری ویژه چین (SAR) به یک مرکز جهانی برای ارزهای دیجیتال جدی است.

برنامه‌های این شهر برای جذب شرکت‌های رمزنگاری به دلیل سرکوب مداوم کریپتو در ایالات متحده تقویت شده است و هنگ کنگ اکنون با شرکت‌هایی مانند دبی و سنگاپور رقابت می‌کند تا جذاب‌ترین مکان برای شرکت‌های رمزنگاری باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا