شبکه های اجتماعی

خودروی الکتریکی: بیش از 18 هزار خودروی برقی ثبت شده در هند: وزیر اتحادیه نیتین گادکاری

نیتین گادکاری، وزیر اتحادیه گفت که بیش از 18 هزار خودروی برقی در کشور ثبت شده است، اوتار پرادش، دهلی و ماهاراشترا در حال ظهور به عنوان کشورهای پیشرو در فروش EV. وزیر حمل و نقل جاده ای و بزرگراه در پاسخی کتبی در راجیا سبها گفت: بیشترین تعداد خودروهای برقی در اوتار پرادش (4 میلیون و 14 هزار و 978) و پس از آن دهلی (1 میلیون و 83 هزار و 74) و ماهاراشترا (1) ثبت شده است. 79,087).

گادکاری همچنین گفت که ماهاراشترا دارای حداکثر تعداد ایستگاه های شارژ عمومی عملیاتی EV (PCS) با 660 است و پس از آن دهلی (539) و تامیل نادو (439).

وی افزود که در مجموع 5151 ایستگاه شارژ عمومی EV در هند فعال است.

گادکاری در پاسخ به سوالی جداگانه گفت: با اجرای سامانه وصول الکترونیکی عوارض، ازدحام ترافیکی در میدان های شهری در بزرگراه ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

همچنین بخوانید

مرکز برای تولید باتری های EV با think thank همکاری می کند
مشارکت رنو و ایرباس برای توسعه نسل جدید باتری های الکتریکی

وی گفت: “به منظور از بین بردن هر گونه ازدحام در امتداد بزرگراه های ملی، اداره ملی بزرگراه های هند (NHAI) در حال کار بر روی پیاده سازی سیستم جمع آوری هزینه های کاربر بدون مانع بر اساس فناوری های پیشرفته است.” تشخیص خودکار پلاک (ANPR) فن آوری.

به گفته وزیر، یک پروژه آزمایشی سیستم مبتنی بر ANPR در امتداد بزرگراه دهلی-میروت اجرا شده است.

در این سیستم، هزینه های کاربر قابل اعمال بر اساس ورود و خروج خودروها که توسط دوربین های ANPR ضبط می شود، از FASTag ها کسر می شود.

گادکاری در پاسخ به سوال دیگری گفت: 719 پروژه در سراسر ایالت‌های مختلف وجود دارد که به دلیل طولانی شدن بارش‌های موسمی در بسیاری از ایالت‌ها و همه‌گیری کووید-19، کار ساخت و ساز در بزرگراه‌های ملی تا حدودی به تعویق افتاده است.

گادکاری در مورد پروژه جاده چارضام گفت: از 53 بسته به طول 825 کیلومتر در اوتاراکند، 43 بسته به طول کل 683 کیلومتر تحریم شده است.

وی افزود: از این تعداد 21 بسته به طول 291 کیلومتر تکمیل شده است، 2 بسته هنوز اعطا نشده است، 1 بسته رفع تحریم شده و 19 بسته به طول 366 کیلومتر در مراحل مختلف پیشرفت هستند.

پروژه جاده Char Dham در ابتدا قرار بود تا مارس 2022 تکمیل شود.

با این حال، این برنامه عمدتاً به دلیل دعاوی مربوط به پاکسازی جنگل و محیط زیست در دادگاه های مختلف به تعویق افتاد.

این پروژه در حال بررسی / نظارت است یک کمیته با قدرت بالا (HPC) برای جاده های غیر استراتژیک (Rudrarprayag – Gaurikund و Dharasu Bend – Jankichatti) و یک کمیته نظارتی برای جاده های استراتژیک (Rishikesh – Mana، Rishikesh – Gangotri و Tanakpur – Pithoragarh) که طبق دستور دادگاه عالی.

گادکاری خاطرنشان کرد: تایید و تکمیل قسمت تعادلی پروژه منوط به نهایی شدن آن است گزارش های دقیق پروژه (DPRs) و اجرای کارها طبق دستور کمیته.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا