برنامه نویسی

چگونه توسعه دهندگان باید از ادغام MindsDB با OpenAI Chat GPT-3 استفاده کنند

به عنوان یک توسعه دهنده، شما به دنبال راه های جدیدی برای به حداقل رساندن میزان کاری که باید انجام دهید تا به نتایج دلخواه خود برسید، می گردید. خطوط لوله و روش‌های توسعه سنتی ML می‌تواند مفید باشد، اما شما به دنبال راه‌های سریع‌تری برای زیرمجموعه کردن قابلیت‌های NLP هستید که به کار توسعه دستی کمتری نیاز دارند. بنابراین چگونه می توانید از قابلیت های کامل NLP استفاده کنید؟ با استفاده از ادغام MindsDB با OpenAI Chat GPT-3 که به شما به عنوان یک برنامه‌نویس اجازه می‌دهد تا قدرت مدل‌های زبانی بزرگ از پیش آموزش‌دیده را از OpenAI به طور موثر باز کنید.

توسعه‌دهندگان با چالش ایجاد مدل‌هایی مواجه هستند که می‌توانند به سؤالات با یا بدون زمینه و تکمیل اعلان‌های کلی پاسخ دهند، و با ظرفیت مدل‌های NLP می‌توان این کار را به آرامی انجام داد. ادغام MindsDB با OpenAI Chat GPT-3 و پایگاه‌های داده به شما امکان استفاده از قدرت را می‌دهد. از SQL برای استخراج بی دردسر بینش از داده های متنی.

در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید از قابلیت های NLP با MindsDB استفاده کنید:

  • اکنون می توانید مدل هایی ایجاد کنید که می توانند با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات به مشتریان خود در تجارت الکترونیک، رسانه های اجتماعی، صنعت خدمات مشتری کمک کنند تا احساسات پشت بررسی ها یا درخواست های مشتریانشان برای یک محصول یا خدمات را به راحتی تشخیص دهند.

  • توانایی ایجاد مدل‌هایی که می‌توانند به سؤالات پاسخ دهند می‌تواند به کاهش بار سنگین تجربیات صنعت خدمات مشتری کمک کند و به وب‌سایت‌های شرکت‌های تجارت الکترونیک کمک کند تا نقطه‌ای ارتباطی داشته باشند که در آن مشتریان بتوانند سؤال بپرسند و بلافاصله پاسخ‌ها را دریافت کنند. همچنین می‌توانید مدل‌هایی را برای اهداف آموزشی ایجاد کنید که به کاربران اجازه می‌دهد درباره مطالب آموزشی سؤال بپرسند و بدون نیاز به درگیر شدن با معلم/مدرس، پاسخ دریافت کنند.

  • استفاده از خلاصه‌سازی متن، زمان صرف شده برای خواندن پاراگراف‌های اطلاعات را کاهش می‌دهد و نکات اصلی مهم و مرتبط با شخصی را که نیاز به دریافت اطلاعات دارد، ارائه می‌کند.

MindsDB به دلیل راه اندازی محصول خود برای ادغام MindsDB- OpenAI Chat GPT-3 در رتبه دوم محصول روز در شکار محصول قرار گرفت.

با قابلیت های In-Database و NLP، MindsDB فرصتی عالی برای توسعه دهندگان فراهم می کند تا حجم کاری خود را در ارائه خدمات به مشتریان خود ساده کنند. می‌توانید ادغام MindsDB با اسناد OpenAI Chat GPT-3 در مورد NLP را در اینجا بررسی کنید و نمونه‌های آنها را بررسی کنید.

اگر می‌خواهید درباره MindsDB اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید از وب‌سایت آن‌ها دیدن کنید. در صورت تمایل مخزن Github MindsDB را نشانه‌گذاری کنید و به آن‌ها ستاره بدهید. با انجمن MindsDB در Slack یا GitHub در ارتباط باشید تا سؤال بپرسید و ایده‌ها و افکار خود را به اشتراک بگذارید.

توییتر : Chandre Van Der Westhuizen
صفحه Github : Chandrevdw31

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا