چه طور

چت زنده در یک وب سایت چگونه کار می کند؟

داشتن یک ویجت چت در جریان وب، وردپرس یا هر پلتفرم وب سایتی یک راه عالی برای تعامل با بازدیدکنندگان و تقویت UX است و به آسانی پاسخ دادن به پیام های فیس بوک است!

چگونه می توانم چت زنده را در وب سایت خود دریافت کنم و اطمینان حاصل کنم که من در هر پرس و جو انتخاب می کنم؟ پلاگین POWR یکپارچه و بدون استرس است و پیام‌های آنلاین بی‌درنگ را با یک رابط کاملاً سفارشی‌سازی شده، پشتیبانی مشتری 24 ساعته، و مثل همیشه، بدون نیاز به کدنویسی در خود جای داده است. این ویژگی یک ویژگی چت زنده مناسب را در وب سایت شما تعبیه می کند در حالی که به شما امکان می دهد پیام های مشتری را از هر دستگاه و هر مکانی از طریق حساب معمولی خود در فیس بوک جمع آوری کرده و به آنها پاسخ دهید.

مزایای داشتن گزینه چت زنده آنلاین چیست؟

مشتریان امروزی انتظارات بسیار بالایی دارند، بنابراین نادیده گرفتن مکانیسم های پشتیبانی مشتری، چند روز وقت گذاشتن برای پاسخگویی به سوالات، یا انتظار از بازدیدکنندگان برای نشستن در صف تماس یا نوشتن یک ایمیل، این مشکل را کاهش نمی دهد. ویژگی‌های چت زنده آنلاین سریع‌تر، راحت‌تر و کارآمدتر از هر روش ارتباطی دیگری است.

حتی می‌توانید حساب فیسبوک مسنجر خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که وقتی در دسترس نیستید، پاسخ‌ها را خودکار کند. در اینجا برخی از مهم ترین مزایا ذکر شده است:

  • بهبود تجربه کاربری: مشتریان پاسخ فوری به سوالات خود دریافت می کنند. چت زنده به شما این امکان را می دهد که مشکلی را در آنجا حل کنید و کیفیت خدمات فوق العاده ای را نشان می دهد.
  • Onboarding: تبدیل سرنخ ها به خریداران یک هدف اولیه تجاری است. چت زنده تبدیل ها را 2.8 برابر بهبود می بخشد و ارزشی را که برای خدمات رسانی به مشتریان خود می گذارید نشان می دهد.
  • ارتباطات ساده: اگر مستقیماً به پیام‌ها پاسخ دهید، می‌توانید تاریخچه سفارش مشتری و سایر اطلاعات خود را بررسی کنید و بدون اینکه از آنها بخواهید جزئیات خود را چندین بار تکرار کنند، پاسخ‌های مستقیم و سریع ارائه دهید.
  • پشتیبانی شبانه روزی: مشتریان تمایلی به خرید یا مرور وب سایت ها فقط در ساعات کاری ندارند. مزیت کلیدی افزونه چت زنده فیس بوک این است که می توانید پیام ها را از راه دور دریافت کنید و فوراً یک پاسخ سریع ارسال کنید – حتی برای اطلاع از اینکه چه زمانی می توانید پاسخ دقیق تری ارائه دهید.

افزونه چت زنده ما از نمایه فیسبوک برای کسب و کار فعلی شما استفاده می کند، بنابراین نیازی به صرف زمان برای ایجاد یک حساب کاربری جدید ندارید. درعوض، همه سیستم‌های پیام‌رسانی خود را در یک مکان ادغام می‌کنید، بنابراین زمان و تلاش کمتری از شما می‌گیرد تا در ارتباط با مشتری خود بمانید.

انتخاب ویژگی های UX مناسب برای وب سایت شما

بسیاری از کسب‌وکارها به بخش‌های پرسش‌های متداول یا فرم‌های تماس تکیه می‌کنند، که می‌تواند مکمل چت زنده شما باشد و راه دیگری را برای مشتریان شما فراهم کند تا پاسخ‌های مهم‌ترین سؤالات خود را پیدا کنند. با این حال، چت زنده استاندارد خدمات را تقویت می کند و مشتریان را از خرید در جای دیگر در صورتی که نمی توانند فوراً اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند، نجات می دهد.

هدف این است که هر نیازی را برآورده کنیم و اطمینان حاصل کنیم که روش تماسی در دسترس است که با انتظارات و نیازهای هر بازدیدکننده مطابقت دارد، خواه از چت تلفنی خوشحال‌تر باشند یا بخواهند یک درخواست سریع از طریق چت زنده ارسال کنند.

چگونه ویجت چت زنده POWR را در وب سایت خود نصب کنم؟

POWR Chat مبتنی بر فضای ابری است و می‌توانید با هر حساب تجاری یا شخصی فیس‌بوک از قبل موجود ارتباط برقرار کنید، یک پیام خوش‌آمدگویی خودکار تنظیم کنید، و دکمه تماس و پاورقی خود را متناسب با نام تجاری خود تنظیم کنید.

اینطوری کار میکنه:

  1. بسته POWR خود را انتخاب کنید، با یک گزینه رایگان اگر به دنبال عملکرد اولیه هستید و به هیچ پلاگین یا ویژگی بهینه سازی اضافی برای سایت خود نیاز ندارید.
  2. جزئیات حساب فیسبوک خود را اضافه کنید و پیام خوشامدگویی خود را سفارشی کنید. اگر مشترک Powr Starter، Pro یا Business Package هستید، می‌توانید تصویر جلد، نماد چت و پس‌زمینه را تنظیم کنید.
  3. کد ارائه شده را کپی و در صفحه وب سایت خود جایگذاری کنید، و شما آماده هستید!

در حال ویرایش POWR Live Chat Plug-In

اگر نام تجاری خود را تغییر می دهید، می خواهید پیام خوشامدگویی خود را تغییر دهید، یا قالب بندی را در ویجت چت زنده خود ویرایش کنید، به سادگی “ویرایش” را انتخاب کرده و هر گونه تنظیماتی را که می خواهید انجام دهید. ویژگی هوشمند این است که می‌توانید آن ویرایش‌ها را در وب‌سایت خود به‌طور هم‌زمان مشاهده کنید، بنابراین می‌توانید جلوه‌ها، رنگ‌ها و موقعیت‌یابی را در حین حرکت بدون تازه‌سازی صفحه‌نمایش، پیش‌نمایش کنید.

با توجه به اینکه میلیون‌ها مشتری اکنون منتظر پاسخ‌های درخواستی هستند یا برندهایی را که از آنها خرید می‌کنند بر اساس خدمات انتخاب می‌کنند، یک افزونه چت زنده می‌تواند معیارهای تعامل شما را تغییر دهد، اعتماد بیشتری به مشتریان ارائه دهد و از ورود صبح دوشنبه به یک عقب‌ماندگی اجتناب کند. از پرس و جوها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا