شبکه های اجتماعی

توییتر ممکن است خبرهای خوبی برای جویندگان کار داشته باشد

توییترویژگی جدید ممکن است لینکدین و سایر پورتال های جستجوی کار را به خود اختصاص دهد. طبق گزارش ها، شرکت متعلق به ایلان ماسک در حال توسعه روش جدیدی برای افزودن لیست های مرتبط با کار در پلت فرم رسانه های اجتماعی است. کاربرانی که در جستجوی شغل هستند و شرکت هایی که به دنبال استخدام افراد جدید هستند، می توانند از سرویس میکروبلاگینگ برای نیازهای مربوطه خود استفاده کنند. این شرکت به طور رسمی هیچ جزئیاتی در مورد این ویژگی که در حال حاضر در حال آزمایش است به اشتراک گذاشته است.

استخدام توییتر چیست و چگونه ممکن است کار کند
یک محقق اپلیکیشن به نام نیما اوجی یک ویژگی منتشر نشده (که توسط The Verge مشاهده شده است) در توییتر به اشتراک گذاشته است. این ویژگی استخدام توییتر نام دارد و منحصراً برای این شرکت در نظر گرفته نشده است. این بدان معناست که کاربران توییتر می توانند از سازمان های مختلف شغل پیدا کنند.

Owji تصویری از این ویژگی را به اشتراک گذاشته است که یادآور می شود فقط سازمان های تأیید شده در این پلت فرم می توانند آگهی های شغلی موجود را به اشتراک بگذارند. برای «وارد کردن» فهرست‌های شغلی به توییتر، شرکت‌ها باید یک فید ATS یا XML پشتیبانی شده را متصل کنند. اوجی می گوید که مشاغل «در عرض چند دقیقه» منتقل خواهند شد.

شرکت‌ها همچنین می‌توانند مشاغلی را در پروفایل خود برای جذب نامزدهای با استعداد برای موقعیت‌های شغلی موجود نشان دهند. علاوه بر این، حساب‌ها می‌توانند حداکثر پنج پست شغلی را برای برجسته کردن مستقیم در صفحه نمایه خود انتخاب کنند.

https://twitter.com/nima_owji/status/1682022280908656640

برنامه های توییتر برای مقابله با بزرگان فناوری
توییتر چیزهای زیادی را امتحان کرده است. این تغییرات با الون ماسکچشم انداز تبدیل پلت فرم به X– برنامه همه چیز. این شرکت همچنین به دنبال بازیگران اصلی فناوری مانند گوگل و سیب.

پیش از این، این شرکت با به اشتراک گذاشتن درآمد و افزودن ویژگی‌های ویدیویی بیشتر، یوتیوب و تیک تاک را درگیر کرد. توییتر همچنین ممکن است به دنبال جمع‌آوری‌کننده‌های اخبار مانند Apple News و Google News با ویژگی مقالات (یادداشت‌های قبلی) خود باشد. اکنون، این شرکت می‌خواهد با لیست‌های شغلی خود، لینکدین متعلق به مایکروسافت را تصاحب کند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا