بازی

لحظات مفیدی که می توانید در Cyberpunk 2077 داشته باشید

Cyberpunk 2077 دنیایی سخت، خشن و پر از فساد را می بیند. هر گونه پیشرفتی که به نفع بشریت باشد، هزینه های زیادی را نیز به همراه داشته است. با چنین فضای وحشی، ممکن است به نظر برسد که یافتن کاری مفید برای انجام در بازی غیرممکن است.


مطالب مرتبط: بهترین چرخش های داستانی در Cyberpunk 2077، رتبه بندی شده

خوشبختانه، تا زمانی که شما آن را بسازید، هنوز هم می‌توانند در این جهان اتفاقات خوبی بیفتند. برخی از مأموریت‌ها وجود دارند که اگر به دنبال آن‌ها باشید، شهر شب را به مکانی گرم‌تر تبدیل می‌کند. چه کسی می‌گوید که دیستوپیا باید 100 درصد مواقع پیچیدگی‌های اخلاقی خشن باشد؟

Spoiler Alert: برخی از این ماموریت‌ها وابسته به پایان یافتن نقاط اصلی داستان هستند، بنابراین اسپویل‌های کوچکی در راه است برای کسانی که با Act 1 تمام نشده‌اند.

گیمر ویدیوی روز

8 به بی خانمان ها تغییر بدهید

شهر شب شهری غول‌پیکر مملو از فاجعه است، با جنایات در گوشه و کنار و افراد بی‌خانمان با وجود فناوری و پیشرفت آن زمان، پشتیبانی نمی‌شوند. حتی جانبازانی که خدمت کرده اند نیز بخش قابل توجهی از جمعیت بی خانمان را تشکیل می دهند.

در حالی که دیگران ظاهراً این افراد را نادیده می‌گیرند، شما می‌توانید انتخاب کنید که چند گرداب بدهید. این چیز زیادی نیست، اما این یک عمل محبت آمیز متمایز در دنیایی است که در غیر این صورت از شما می خواهد که همه چیز را با اسلحه بکشید و راه خود را هک کنید.

7 تسلی دادن به کسانی که پشت سر یک دوست عزیز مانده اند

V بعد از آفرندای جکی روی زمین El Coyote Cojo می نشیند

به راحتی می توان به جکی ولز دلبستگی کرد، زیرا زمانی را با هم برای انجام ماموریت ها و آرامش در بارها می گذرانید، و از دست دادن او به لحظه ای تاثیرگذار و دلخراش در بازی تبدیل می شود. اگر بقایای او را برای مادرش بفرستید، می توانید زندگی او را با خانواده اش جشن بگیرید.

این یک راه خوب برای ادای احترام به یاد او، دلداری مادرش، و حتی کمک به میستی برای یافتن بسته است. همچنین احساس می‌کند بهترین مسیری است که فداکاری او را هدر نمی‌دهد. پایان جستجوی قهرمانان حتی شما را به طور بالقوه می‌بیند که موتور سیکلت او را به ارث می‌برید، بنابراین یک کتاب دلگرم کننده برای یک داستان خشن است.

6 یک گربه را قبول کن

نیبلز در حالی که روی یک کاسه غذای گربه روی تخت مقوایی ایستاده به بالا نگاه می کند

دادن خانه به یک ولگرد همیشه یک تلاش مفید است، و زمانی که به گربه‌ها پناهگاه می‌دهید از خیابان‌های به‌خصوص ناهموار شهر شبانه بیشتر می‌شود. قطعه داده‌ای را که از شما می‌خواهد «به گربه غذا بدهید» را دریافت کنید، و این فرصت را خواهید داشت که مقداری غذا برای Nibbles the Sphynx کنار بگذارید.

مطالب مرتبط: بهترین گربه ها در تاریخ بازی های ویدیویی

هنگامی که اعتماد نیبلز را جلب کردید، او به آپارتمان شما نقل مکان می کند. از آن به بعد، می توانید هزاران حیوان خانگی و نوازش به او بدهید. با توجه به اینکه چگونه بسیاری از گونه ها منقرض شده اند، نجات این بچه گربه بسیار خوب است.

5 به یک مرد مبتلا به افسردگی کمک کنید

بری روی کاناپه اش درباره اندرو صحبت می کند

زمانی که بازی‌ها با سلامت روان سروکار دارند، همیشه جالب است و Cyberpunk 2077 این کار را به روش‌های مختلف (گاهی بدقول) انجام می‌دهد. یک نمونه خاص با همسایه شما، بری است. او کم کم به یک گوشه نشین تبدیل شده است که با غم و اندوه و افسردگی مقابله می کند.

اگر حواستان نباشد، این کوئست که با هم شادمان نام دارد، می‌تواند مسیر بسیار تاریکی داشته باشد. خبر خوب این است که می‌توانید به بری حمایت لازم را بدهید و به او کمک کنید تا با افرادی که به او اهمیت می‌دهند ارتباط برقرار کند. در یک دیستوپیا بی توجه، خوب است که بتوانید احساس بهتری در کسی ایجاد کنید.

4 نجات دهید و اجازه دهید لوسی کار خود را انجام دهد

لوسی روی یک بیمار در مخفیگاه Maelstrom کار می کند

در کنسرت سوگند بقراط، شما وظیفه دارید لوسی تاکری را نجات دهید. او یک ریپردک فداکار است که در واقع به نجات مردم و بهبود زندگی آنها اهمیت می دهد. از آنجایی که او توسط باند میلستروم اسیر شده است، این شما هستید که او را آزاد کنید.

برای به پایان رساندن این کنسرت می توانید بیش از یک مسیر را طی کنید، اما هیچکدام عاری از اسلحه و هک نیستند. اگرچه ممکن است ذاتاً به نظر کار مفیدی نباشد، شما کمک زیادی به یک Ripperdoc خوب خواهید کرد. علاوه بر این، می‌توانید به او اجازه دهید که یک عمل جراحی نجات‌بخش دیگر به نام سوگند بقراط را تمام کند، حتی اگر به نظر می‌رسد شخص روی میز سزاوار کمک نیست.

3 کمک به توانبخشی سایبرسایکوها

رجینا در مورد تحقیقات روانپریشی سایبری کنار پنجره دفترش صحبت می کند

بسیاری از روان‌گردان‌های سایبری در شهر پراکنده شده‌اند، و بدترین بخش این است که آنها تمایل دارند به سمت خشونت‌های آشفته گرایش پیدا کنند. در حالی که ممکن است به نظر آسان به نظر برسد که خشم آنها را با کشتن آنها خاتمه دهید، اما می توانید مسیر غیر کشنده را برای تسخیر آنها انتخاب کنید.

مطالب مرتبط: Cyberpunk 2077: همه مکان‌ها و استراتژی‌های Cyberpsycho

بله، کوست لاین قاتل روانی نام دارد. با این حال، این واقعاً فقط یک اشاره جالب به آهنگ راد است. اغلب متوجه می‌شوید که این افراد به سادگی قربانی سیستم فاسدی شده‌اند که در وهله اول روان‌پریشی سایبری را در آنها جاسازی کرده است. به جای اینکه بخشی دیگر از تلفات باشید، می توانید به آنها کمک کنید تا درمان شوند و به طور بالقوه در تحقیقات در مورد روانپریشی سایبری مشارکت داشته باشند.

2 مدیتیشن با استاد ذن

رقص مغزی ذن که صحنه ای از جنگل بت را نشان می دهد در حالی که استاد ذن صحبت می کند

زمانی که در دنیایی پرسرعت پر از فناوری وصف ناپذیر و تحریک بیش از حد زندگی می کنید، پیدا کردن لحظه ای برای کاهش سرعت و قدردانی از همه چیز دشوار است. به همین دلیل است که وقتی می‌توانید با استاد اسرارآمیز ذن که در شهر شبانه در عجیب‌ترین نقاط سرگردان است، وقت بگذرانید، مهلت بسیار خوبی است. هر بار که او را پیدا می‌کنید، او از طریق یک رقص مغزی به شما آموزش می‌دهد که به شما امکان می‌دهد از عناصر لذت ببرید.

شما می توانید انتخاب کنید که برای زمانش نیز به او بپردازید. با این حال، صرف نظر از این که گرداب‌ها را از دست بدهید یا نه، با یک شخص بسیار شایسته که فقط از شما می‌خواهد با جهان یکی شوید، در آرامش فرو می‌روید.

1 اجازه دهید بچه ها برنده شوند

ال چاموکو اندیابلادو و آدم هایش از طریق AR ظاهر می شوند

اگر ریور وارد را به طور کامل در طول خط کوستش دنبال کرده و به آن کمک کنید، به کوئست Following The River دسترسی خواهید داشت. تمام لحظات شام خانواده به خودی خود به اندازه کافی مفید است و همه برای صرف یک وعده غذایی خوب با یکدیگر وقت می گذرانند. شما حتی در طول فرآیند پخت و پز کمک کمی می کنید.

اگر واقعاً می‌خواهید بهترین V سالم باشید، می‌توانید به بچه‌ها در بازی تیراندازی AR مورد علاقه‌شان بپیوندید و خودتان را آماده کنید، عمداً ببازید. برای فرو بردن منیت و اجازه دادن به بچه ها به جای خودنمایی و گفتن به آنها خوب شدن، خیلی طول می کشد. همیشه یک مرد بد وجود دارد که واقعاً سزاوار هدف درجه یک شماست.

بعدی: Cyberpunk 2077: بهترین طراحی شخصیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا