شبکه های اجتماعی

آنتی تراست ایتالیا، TikTok را در مورد محتوای خطرناک «زخم فرانسوی» بررسی می کند

به عنوان بخشی از این اقدام، این شرکت تأیید کرد که به زودی یک مرکز داده دوم در ایرلند و دیگری در منطقه هامار نروژ افتتاح خواهد کرد.

ایتالیا‘s ضد انحصار این مقام روز سه شنبه اعلام کرد که تحقیقاتی را در مورد این اپلیکیشن متعلق به چین آغاز کرده است TikTok از آنجایی که گفته می شود با اجازه انتشار “محتوای خطرناک” که به خودکشی، آسیب رساندن به خود و تغذیه نامناسب دامن می زند، قوانین خود را نقض می کند.

سازمان دیده بان در بیانیه ای اعلام کرد که این تحقیقات شامل واحد ایرلندی TikTok است که مسئول روابط با مشتریان اروپایی خود و همچنین بخش های بریتانیایی و ایتالیایی است. پلیس مالیات ایتالیا روز سه شنبه از دفتر مرکزی این اپلیکیشن در ایتالیا بازدید کرد.

TikTok متعلق به شرکت چینی است ByteDance، با افزایش نگرانی بین المللی در مورد پتانسیل دولت چین برای دسترسی به مکان و اطلاعات تماس کاربران، با مقررات سختگیرانه تری مواجه است.

مقام ایتالیایی گفت که در این پلتفرم ویدئوهای متعددی از جوانان وجود دارد که رفتارهای خودآزاری را اتخاذ می‌کنند، مانند چالش اخیر علامت‌گذاری صورت “زخم فرانسوی” که ویروسی شده است.

به گفته این سازمان دیده بان، «سیستم های کافی برای نظارت بر محتوای منتشر شده توسط اشخاص ثالث وجود ندارد» و این برنامه دستورالعمل های TikTok را که حذف محتوای خطرناک را ارائه می دهد، نقض می کند.

این نهاد ضد انحصار همچنین با بهره‌برداری از تکنیک‌های هوش مصنوعی که قادر به ایجاد شرطی‌سازی نامناسب برای کاربران TikTok هستند، مخالفت می‌کند.

TikTok بلافاصله به درخواست‌های رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا