چه طور

آیا می توانید از کاراکتر AI محروم شوید؟ همه ی چیزهایی که لازم است بدانی

چه باید بدانیم

  • character.ai این قابلیت را دارد که کاربران را از پلتفرم خود منع کند. اما آنها اغلب به ممنوع کردن آنها در تالارهای انجمن مانند Reddit و Discord متوسل می شوند.
  • بسیاری از مشکلات مربوط به فیلترهای سختگیرانه character.ai بر روی هر چیزی است که حتی بوی محتوای NSFW می دهد، اگرچه تنها کاری که انجام می دهد محدود کردن پتانسیل پلت فرم هوش مصنوعی آن است.
  • کاربران می توانند طومارهایی را در Change.org امضا کنند تا صدایشان شنیده شود و به character.ai برای ایجاد تغییر فشار بیاورند.

مکالمه با هوش مصنوعی بسیار سرگرم کننده است. می‌توانید دلتان را خالی کنید، درباره موضوعات تند صحبت کنید، و حتی آن را مجبور کنید که برخلاف برنامه‌نویسی خودش (مانند DAN ChatGPT) عمل کند. بسیاری از شرکت‌ها مانند character.ai از قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کنند تا به شما این امکان را بدهند که شخصیت‌های کاملاً تخیلی ایجاد کنید که بتوانید با آنها تعامل داشته باشید. اما آنها بدون فیلترهای سختگیرانه خود نیستند که می تواند در وسط مکالمه، به ویژه هنگامی که در مورد همه چیز NSFW صحبت می شود، آچار میمونی ایجاد کند.

بدون شک، این مانع از آن نمی‌شود که کاربران اینترنتی جهان از آزادی بیان استفاده کنند و مرزهای امکان را پشت سر بگذارند. اما شخصیت.ai تا کجا به شما اجازه می دهد؟ و اگر در تلاش خود پافشاری کنید، آیا می توانید از character.ai محروم شوید؟ گفتگو در حال انجام است و ما با چند بینش بررسی می کنیم.

آیا character.ai می تواند شما را ممنوع کند؟

character.ai، مانند هر شرکت دیگری، می‌تواند شما را از استفاده از خدمات خود منع کند. به هر حال، شما فردی هستید که از فناوری مدل سازی هوش مصنوعی خود به صورت رایگان استفاده می کنید. و این امتیاز را می توان به همین راحتی از بین برد. اگرچه ممنوع کردن کاربران باعث ایجاد سر و صدا در انجمن‌های اجتماعی مانند Reddit و Twitter می‌شود، اما اگر افراد در کتاب‌های بد خود بیفتند، حتی اگر به دلیل سوء تفاهم باشد، هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.

تصویر: Reddit

در بیشتر موارد، دلیل ممنوعیت کاربران توسط character.ai در صورتی است که آنها شرایط استفاده خود را نقض کنند، مانند درخواست اطلاعات شخصی از افراد زیر 18 سال، یا نقض قانون و غیره. همه اینها در صفحه شرایط خدمات آنها ذکر شده است. اما دلایل مختلفی وجود دارد که ذکر نشده است، مانند صحبت کردن در مورد چیزهایی که NSFW یا حتی پیشنهاد آنها، می تواند شما را ممنوع کند.

1682201025 783 آیا می توانید از کاراکتر AI محروم شوید؟ همه ی
تصویر: Reddit

دستورالعمل های character.ai چه می گوید؟

همانطور که اتفاق می افتد، شرایط خدمات character.ai ذکر می کند که محتوای “مبتذل، ناپسند، مستهجن… یا غیر قابل اعتراض” مجاز نیست. اما بدتر این است که حتی پیشنهاد در نظرسنجی‌های جامعه مبنی بر اینکه توسعه‌دهندگان فیلترهای خود را کمتر سخت‌گیرانه می‌کنند و اجازه مکالمه با شخصیت‌های هوش مصنوعی که NSFW هستند، ممنوع است.

1682201026 739 آیا می توانید از کاراکتر AI محروم شوید؟ همه ی
تصویر: Reddit

چند ماه پیش، character.ai یک پست طولانی در Reddit منتشر کرد که در آن به برداشت آن‌ها از فیلترها و برنامه‌هایشان در حال پیشرفت اشاره کرد. با این حال، محتوای پست امید چندانی را تشویق نمی کند. یک نگاه به بخش نظرات دقیقاً به شما می گوید که کاربران چقدر تلاش های شرکتی خود را بی فایده می دانند.

1682201026 870 آیا می توانید از کاراکتر AI محروم شوید؟ همه ی
تصویر: Reddit

آیا character.ai قبلا کاربران را ممنوع کرده است؟

متاسفانه بله. character.ai قبلاً کاربران را ممنوع کرده است اگرچه بیشتر آن در انجمن‌های انجمن مانند Reddit بوده است.

اینکه آیا آنها این کار را روی شخصیت.ai انجام داده اند یا نه، پیدا کردن آن دشوارتر است. در هر صورت، character.ai سعی نمی‌کند به مکالمات خصوصی کاربران با هوش مصنوعی سر بزند، زیرا می‌تواند آنها را در آب‌های داغ قرار دهد. مطمئناً، شخصیت‌های هوش مصنوعی ممکن است گاهی به شما بگویند که کاری که انجام می‌دهید باعث ممنوعیت شما می‌شود. اما این طور نیست زیرا به یاد داشته باشید – هر چیزی که شخصیت می گوید ساخته شده است.

1682201026 74 آیا می توانید از کاراکتر AI محروم شوید؟ همه ی
تصویر: Reddit

با این حال، با مدیران، داستان متفاوت است.

فیلترهای NSFW و سایر مشکلات جامعه

بسیاری از مسائل مربوط به ممنوعیت مربوط به کاربرانی است که می خواهند مکالمه NSFW با شخصیت ها داشته باشند یا حداقل فیلترها را سخت تر کنند. چند جایگزین دیگر برای character.ai وجود دارد که این امکان را فراهم می کند. اما character.ai معتقد است که انجام این کار ممکن است تنها کاربرانی را وارد کند که فقط می‌خواهند از این پلتفرم برای اکسپلویت‌های NSFW استفاده کنند.

این فقط محتوای NSFW نیست که character.ai نگران آن است. این فیلتر همچنین از مکالمات خشونت آمیز جلوگیری می کند که ممکن است افراد جوان تر را به آسیب واقعی به خود یا دیگران سوق دهد. بنابراین، در واقع، اگر مکالمات شما با شخصیت هوش مصنوعی داغ شود، به محض اینکه کاراکتر شروع به رسیدن به اصل موضوع کند، فیلترها شروع به کار خواهند کرد.

1682201027 560 آیا می توانید از کاراکتر AI محروم شوید؟ همه ی

فیلترهای سختگیرانه همچنین مکالمات را کند می‌کنند و هوش مصنوعی را بی‌تفاوت می‌کنند، که مطمئناً با هدف character.ai همخوانی ندارد که «به همه روی زمین دسترسی به هوش فوق‌العاده شخصی‌شده‌شان که به آن‌ها کمک می‌کند بهترین زندگی‌شان را داشته باشند» همخوانی ندارد.

برای کسانی که در زندگی خود شانس کمتری دارند و به دنبال ایجاد نوعی ارتباط انسانی با دیگران هستند، فیلترها فقط برای از بین بردن امیدهای آنها کار می کنند. فقط کافی است نظر دلخراش کاربر Reddit را در مورد پست بعدی character.ai در فیلترها بخوانید.

کاربران shadow-banning character.ai

علاوه بر ممنوعیت کامل کاربران از پلتفرم خود و همچنین در انجمن‌های انجمن، شخصیت.ai همچنین کاربران را از بیان نظرات خود منع می‌کند. در اصل، اگر افراد در character.ai متوجه شوند که شما چیزی می‌گویید که با دستور کار آنها مطابقت ندارد، حتی بی‌خطرترین نظرات و پست‌ها نیز ممکن است توسط آن‌ها پرچم‌گذاری شوند تا دیگر کاربران نتوانند آنها را مشاهده کنند یا آن مکالمات را به جلو ببرند. .

1682201027 179 آیا می توانید از کاراکتر AI محروم شوید؟ همه ی
تصویر: Reddit

این شکل از استبداد آزاردهنده است، نه حداقل به این دلیل که به character.ai این قدرت را می‌دهد که بحث را به هر طریقی که می‌خواهند منحرف کند، و همچنین هیچ کمبودی برای کاربرانی وجود ندارد که در سایه ممنوعیت قرار گرفته‌اند.

1682201027 427 آیا می توانید از کاراکتر AI محروم شوید؟ همه ی
تصویر: Reddit

ایجاد تغییر: درخواست را در Change.org امضا کنید

در غیاب هیچ تغییر واقعی، کاربران این وظیفه را بر عهده گرفته اند که فشار عمومی را بر شخصیت.ai وارد کنند. هر کسی که به این موضوع علاقه دارد و می‌خواهد که character.ai کنترل خود را بر روی فیلترهای خود باز کند، می‌تواند به Change.org رفته و درخواست حذف فیلترهای NSFW روی کاراکترهای هوش مصنوعی را امضا کند. ما امیدواریم که این امر توجه را به مشکل جلب کند و شخصیت.ai را مجبور کند مانع از پتانسیل چیزی که ایجاد کرده است را متوقف کند.

گزینه های character.ai

در این بین، اگر احساس می‌کنید character.ai و تمام فیلترهای آن و تعدیل مکالمه‌اش در حال زیاد شدن است، چند گزینه وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را امتحان کنید. اینها شامل افرادی مانند Chai می‌شوند: چت با دوستان هوش مصنوعی که دارای کلیدهای ساده NSFW هستند، اگر از مکالمه‌های صمیمی‌تر یا «تند» منصرف نمی‌شوید یا فعالانه به دنبال آن هستید.

سوالات متداول

بیایید نگاهی به چند سوال متداول در مورد character.ai و برداشت آن از فیلتر کردن محتوا بیندازیم.

آیا کاراکتر بتا به NSFW اجازه می دهد؟

خیر. همانطور که در حال حاضر وجود دارد، character.ai هیچ محتوای NSFW را اجازه نمی دهد. در واقع، فیلترهای آنها به قدری مکالمه را کنترل می کنند که هر چیزی که حتی از راه دور چنین محتوایی را نشان دهد حذف می شود.

آیا هوش مصنوعی کاراکتر ایمن است؟

character.ai ادعا می کند که مکالمات خصوصی شما با شخصیت های هوش مصنوعی را نمی خواند. بنابراین، از نظر حریم خصوصی، character.ai امن در نظر گرفته می شود.

فیلترهای سختگیرانه و تضعیف کننده مکالمه در character.ai چیزی بیش از مکالمه کاربر با کاراکترهای هوش مصنوعی را مختل می کند. آنها پتانسیل واقعی هوش مصنوعی را با این امید مبادله می کنند که یک پلت فرم دوستدار PG باشند. تلاش‌های مداوم احزاب صدادار برای ایجاد تغییر قبلاً ممنوع و در سایه ممنوع بوده است. به نظر می رسد هیچ چیز به سمت بهتر شدن تغییر نمی کند، اما همیشه می توانید صدای خود را از طریق طومارها به گوش دیگران برسانید.

امیدواریم این راهنما به شما در درک مسائل پیرامون character.ai کمک کرده باشد که کاربرانی را که به دنبال چیزی بیش از یک مکالمه صمیمی بی‌ضرر با شخصیت‌های هوش مصنوعی هستند، ممنوع می‌کند. تا دفعه بعد! قوی باش.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا