ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت لایت‌کوین به‌عنوان رویکردهای رویداد نیمه‌شکن – آیا LTC می‌تواند به 1000 دلار برسد؟

منبع: TradingView

قیمت لایت کوین (LTC) در 24 ساعت گذشته اندکی 0.5 درصد افزایش یافته است، اما حرکت آن به 91.77 دلار همچنان به معنای کاهش 6 درصدی آن در هفت روز گذشته است.

علیرغم پاسخ منفی آن به حکم پرونده Ripple-SEC (که به سایر فورک های بیت کوین آسیب زد)، LTC در 30 روز گذشته 18 درصد و در سال گذشته 57 درصد افزایش یافته است.

و این امکان وجود دارد که آلتکوین در چند هفته آینده شاهد افزایش بیشتر باشد، زیرا بازار پیش بینی می کند که نصف شدن لایت کوین بعدی که در اوایل ماه آینده انجام می شود.

پیش‌بینی قیمت لایت‌کوین به‌عنوان رویکردهای رویداد نیمه‌شکن – آیا LTC می‌تواند به 1000 دلار برسد؟

در حالی که LTC در چند روز گذشته آسیب دیده است، نمودار آن نشان می دهد که ممکن است به این زودی ها مجدداً افزایش یابد.

1689714535 777 پیش‌بینی قیمت لایت‌کوین به‌عنوان رویکردهای رویداد نیمه‌شکن – آیا LTC
منبع: TradingView

شاخص قدرت نسبی سکه از 30 شروع به افزایش کرده است که نشان می دهد در چند روز گذشته بیش از حد فروش بوده است.

همچنین شایان ذکر است که میانگین متحرک 30 روزه LTC (زرد) نزدیک به پایین آمدن از میانگین 200 روزه (آبی) است، در این مرحله یک بار دیگر به دلیل بازگشت مجدد خواهد بود.

با این حال، با کاهش سطح حمایت سکه (سبز) در هفته گذشته، LTC ممکن است در کوتاه مدت کمی بیشتر سقوط کند.

به همین دلیل، معامله‌گران احتمالاً نباید تعجب کنند اگر ببینند آلت‌کوین در کوتاه‌مدت به زیر 90 دلار می‌رسد، کاری که ممکن است برای شروع صعودهای بیشتر انجام شود.

اما با توجه به اینکه رویداد نصف شدن لایت کوین قرار است در هفته اول آگوست برگزار شود، به احتمال زیاد تجمعات به زودی برگزار می شود.

مانند هاوینگ بیت کوین، لایت کوین منجر به کاهش 50 درصدی پاداش بلاک آن می شود، چیزی که در تئوری LTC را به عنوان یک ارز دیجیتال کمیاب تر و سخت تر می کند.

بنابراین این امر می‌تواند تقاضا برای آلت‌کوین را در چند هفته آینده افزایش دهد، اگرچه همیشه ممکن است که نصف شدن می‌تواند نوعی رویداد «شایعه را بخر، خبر را بفروش» باشد، به این معنی که LTC ممکن است پس از اتمام نصف شدن کاهش یابد.

با این وجود، این احتمال وجود دارد که ارز دیجیتال در روزهای منتهی به نصف شدن، افزایش یابد و به طور بالقوه تا 100 یا 110 دلار در چند هفته آینده افزایش یابد.

در بلندمدت، LTC به طور بالقوه می تواند تا سال 2024 به 200 دلار بازگردد، اگرچه پیروزی ریپل اشتهای سرمایه گذاران را برای فورک های بیت کوین مانند لایت کوین (و همچنین بیت کوین کش و بیت کوین SV) کاهش داده است.

آلت کوین جدید با پتانسیل بالا

در حالی که تصویر کلی LTC همچنان مثبت است، ممکن است مدتی طول بکشد تا آلتکوین شاهد افزایش قیمت قابل توجه باشد.

به همین دلیل، ممکن است به سرمایه‌گذاران توصیه شود که به سمت سایر توکن‌ها، به‌ویژه آنهایی که در آینده نزدیک شاهد صعودهای بزرگ هستند، تنوع ایجاد کنند.

یکی از این آلت‌کوین‌ها BTC20 است، یک توکن جدید ERC-20 که نسخه‌ای از بیت‌کوین مبتنی بر اتریوم را ارائه می‌کند، البته با یک پیچ و تاب جالب مرتبط با سهام.

آیا پیش فروش 6.05 میلیون BTC20 را با قیمت 1 دلار در دسترس قرار می دهد، که به معنای ادای احترام به قیمت واقعی بیت کوین در سال 2011 است.

ایده این امر این است که فروش را برای مجموعه وسیع تری از سرمایه گذاران در دسترس قرار دهد، با این حال آنچه در مورد BTC20 جالب است این است که سقف بیت کوین آن 21 میلیون است.

بنابراین، BTC20 یک ارز دیجیتال کاهش‌دهنده تورم خواهد بود، اما استفاده آن از بلاک چین اتریوم نیز آلت‌کوین را به روی سهام باز می‌کند.

این به دارندگان این امکان را می‌دهد تا درآمدی غیرفعال به دست بیاورند و سهامی که مسئول استخراج مابقی عرضه حداکثر ۲۱ میلیون بیت‌کوین ۲۰ است.

این کار را در طول 120 سال انجام خواهد داد، در بازتابی از زمانی که طول می کشد تا استخراج تمام توکن های موجود بیت کوین به پایان برسد.

در نهایت، همه اینها به این معنی است که BTC20 عرضه محدودی خواهد داشت، چیزی که باید به حمایت از قیمت آن در طولانی مدت کمک کند.

سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی BTC20 و اتصال کیف پول نرم افزاری خود، BTC20 را با قیمت نمادین 1 دلار خریداری کنند.

در حالی که سقف فروش 6.05 میلیون بیت کوین 20 خواهد بود، هر توکن فروخته نشده به استخر سهام اضافه می شود تا به مرور زمان باز شود.

اکنون از BTC20 دیدن کنید

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا