بازی

عذرخواهی Obsidian برای مشکلات عملکرد در به‌روزرسانی نسل کنونی The Outer Worlds

The Outer Worlds اوایل این هفته یک به‌روزرسانی نسل فعلی به نام Spacer’s Choice Edition دریافت کرد و طرفداران دقیقاً آن را جشن نگرفتند. در واقع، اکثر آنها آن را یک آشفتگی فنی و گرفتن پول نقد نامیده اند.


برای شروع، این بازی کمتر به‌روزرسانی نسل فعلی است و بیشتر نسخه جدید بازی است، چه با فایل‌های ذخیره قدیمی ناسازگار است و به طور جداگانه فروخته می‌شود (اگرچه اگر نسخه اصلی و DLC آن را داشته باشید، تخفیف می‌گیرید). ثانیاً، Spacer’s Choice Edition عملکرد ضعیفی روی رایانه شخصی دارد و بازیکنانی که حتی در دستگاه‌های بازی سطح بالا نیز انیمیشن‌هایی با نرخ فریم بد و لکنت دارند گزارش می‌دهند. با توجه به این واکنش شدید، Obsidian عذرخواهی کرد.

مطالب مرتبط: سازندگان Fallout در ایجاد یک دیستوپیا امیدوار کننده در جهان های بیرونی

یکی از نمایندگان Obsidian در subreddit بازی نوشت: «متاسفم که همه شما با مشکلات عملکردی The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition مواجه شدید. “من درک می کنم که چقدر این می تواند ناامید کننده باشد، و به شما اطمینان می دهم که تیم Private Division در حال کار بر روی ارائه یک پچ در اسرع وقت است. وقتی اطلاعات بیشتری در مورد آن پچ داشته باشیم، مطمئناً به مردم اطلاع خواهیم داد.”

به نظر می رسد که Private Division ممکن است در نسخه انتخابی Spacer رهبری هزینه ها را بر عهده داشته باشد، که توضیح می دهد که چرا همه گزارش های اشکال باید به صفحه پشتیبانی در اینجا هدایت شوند.

در حال حاضر، بسیاری از بازیکنان توصیه می‌کنند که از Spacer’s Choice Edition دوری کنید و اگر می‌خواهید The Outer Worlds را بازی کنید، فقط از بازی اصلی استفاده کنید. حداقل تا زمانی که Private Division پچ وعده داده شده در عذرخواهی خود را منتشر کند، هر چند هر پیشرفتی که در بازی پایه در حالی که منتظر هستید انجام دهید، ادامه نخواهد داشت.

در حالی که بخش خصوصی بر روی به‌روزرسانی نسل فعلی The Outer Worlds متمرکز شده است، Obsidian مشغول کار بر روی Avowed است، که گفته می‌شود «چیز بزرگ بعدی» ایکس باکس پس از Starfield است که به تازگی تاریخ انتشار جدیدی دریافت کرده است – 6 سپتامبر. Avowed در حال حرکت است. بازگشت به قلمرو فانتزی، گسترش سری Obsidian’s Pillars of Eternity، البته به عنوان یک RPG اول شخص که بیشتر شبیه Skyrim است.

بعدی: غار لوت جدید Destiny 2 نئومونا را به شهر ارواح تبدیل کرده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا