شبکه های اجتماعی

با تسلط هند و آمریکا بر نیمه هادی های چشمی، شهری چین 29 میلیارد دلار برای ساخت تراشه ها سرمایه گذاری می کند.

همانطور که هند و ایالات متحده در سطح محلی دو برابر می شوند تولید نیمه هادیرسانه ها روز سه شنبه گزارش دادند، دولت شهرداری گوانگژو در چین 200 میلیارد یوان (29 میلیارد دلار) برای ایجاد وجوهی سرمایه گذاری کرده است که به تحریک فعالیت های مربوط به نیمه هادی ها کمک می کند.

گوانگژو صندوق سرمایه گذاری صنعت به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، (FoF) بر فعالیت های مربوط به نیمه هادی ها، انرژی های تجدیدپذیر و تولید پیشرفته تمرکز خواهد کرد.

در همین حال، صندوق سرمایه گذاری سرمایه گذاری نوآوری شهر تامین مالی را برای شرکت های فناوری پیشرفته در مراحل اولیه هدف قرار می دهد.

در این گزارش آمده است: «به نظر می‌رسد تلاش‌های مالی این شهر باعث افزایش خطرات چین در رقابت فنی آن با ایالات متحده می‌شود».

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، قانون را به تصویب رساند قانون چیپس و علم در سال گذشته که ایالات متحده را قادر می سازد 53 میلیارد دلار مشوق برای جذب بیشتر بدهد تولید تراشه در کشور.

همچنین بخوانید

واحد تراشه سونی تاثیر محدودی از محدودیت‌های صادرات اخیر به چین دارد
مواد کاربردی در Q2 در تقاضای انعطاف پذیر برای تراشه های هوش مصنوعی خودرو مثبت است

در همین حال، دولت هند 76000 کرور روپیه (10 میلیارد دلار) برای جذب سرمایه گذاری در زمینه نیمه هادی ها و نیمه هادی ها تصویب کرد. تولید نمایشگر.

ودانتا و فاکسکان یادداشت تفاهم امضا کردند (تفاهم نامه) با دولت گجرات در سال گذشته 154000 کرور روپیه برای راه اندازی کارخانه تولید نیمه هادی و نمایشگر که اولین کارخانه هند است، سرمایه گذاری کرد.

در چین، حمایت مالی در سطح دولتی در دهه‌های گذشته به توسعه صنایع بزرگ کمک کرده است.

صندوق سرمایه گذاری صنعت مدار یکپارچه چین یا صندوق بزرگ در سال 2014، وسیله تامین مالی اولیه صنعت نیمه هادی این کشور بود که دور اولیه سرمایه گذاری ها به بیش از 138 میلیارد یوان رسید.

در این گزارش آمده است: «دولت استان آنهویی شرقی ماه گذشته اعلام کرد که یک صندوق راهنمایی به مبلغ 200 میلیارد یوان برای هدف قرار دادن صنایع فناوری ایجاد خواهد کرد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا