بازی

4 مکان بازی معروف، که بر اساس شاخص کجا به دنیا می آیند قضاوت می شوند

آیا تا به حال در مورد آن شنیده اید شاخص کجا باید متولد شد؟ این است معیاری برای سنجش کیفیت زندگی در مکان‌های مختلف بر اساس نظرسنجی های ذهنی شهروندان همراه با عوامل عینی محیطی، اجتماعی، دولتی و اقتصادی. به طور خلاصه، سوال اصلی این است که “این مکان بد است یا نه؟”


موارد مرتبط: Minecraft: بهترین مودهای با کیفیت زندگی

من فاش خواهم کرد که من اقتصاددان، محقق اجتماعی-اقتصادی، یا کارشناس موضوع دیگری نیستم. اما من صبح یک گیمر با برداشت های داغ بنابراین، اگر تا به حال از خود پرسیده اید که زندگی در این چهار منطقه بسیار متفاوت بازی چگونه است، من با خوشحالی قضاوت خود را به شما خواهم داد.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

4 فلورانس قرن 15، ایتالیا – Assasin’s Creed 2

اتزیو در Assasin's Creed 2 به رودخانه ای در فلورانس می جهد.

Assasin’s Creed 2 یک سه گانه از بازی های ویدیویی را آغاز کرد که به Ezio Auditore da Firenze، یک قاتل فلورانسی که در اوایل رنسانس زندگی می کرد، اختصاص داشت. در این مورد، فکر می کنم این مکان باید بر اساس الف قضاوت شود چه زمانی-شاخص برای متولد شدن به جای جایی که.

به عنوان مثال، اگر عاشق هنر، فرهنگ و لذت های نفسانی باشید، در فلورانس دوران رنسانس رشد می کنید. به عنوان مثال، اروپا بر دوره بی‌ثبات‌کننده مرگ سیاه غلبه کرده بود و در نتیجه منجر به الف طبقه متوسط ​​رو به رشد، افزایش فردگرایی، و تمرکز بیشتر بر بررسی علوم انسانی.

همه اینها عالی به نظر می رسد …اگر شما به اندازه کافی ثروتمند هستید اما متاسفانه، جمهوری فلورانس اساساً یک الیگارشی بودبا قدرت در میان خانواده های بازرگان ثروتمند مانند مدیسی ها تثبیت شده است. بنابراین، مانند زندگی در آمریکا در حال حاضر است، اما با پیشرفت تکنولوژیک کمتر و طول عمر کوتاه تر. واه واه

طرفداران

منفی

نمره کلی

  • فقط دلتنگ طاعون شدی!
  • یک طبقه متوسط ​​رو به رشد وجود دارد.
  • هنر داغ رنسانس.
  • جمهوری شما نیست یک جمهوری
  • ممکن است همچنان به طاعون مبتلا شوید. شاید.
  • پشت بام های زیادی برای پریدن. بدون tiktok برای پست همه آنها.

6.5/10

3 Paldea – Pokemon: Scarlet And Violet

پوکمون اسکارلت و بنفش: نقشه پالدیا با ابرهایی که در بالا می‌چرخند

اگر به نقشه پالدیا نگاه کنید، متوجه می شوید که جزیره ای با زمین های بسیار متنوع است. طبق وب سایت رسمی پوکمون، Paldea است “سرزمینی از فضاهای باز وسیع پر از دریاچه ها، قله های بلند، زمین های بایر و رشته کوه های خطرناک.” به طور خلاصه، اینجا چیزی برای همه وجود دارد.

هنوزم باور نمیکنی؟ من یک رشته ردیت از گیمرها را بررسی کردم که در مورد محل زندگی آنها در Paldea بحث می کردند. یکی از پاسخ ها به لوینسیا به دلیل شباهت هایش به والنسیا اسپانیا اشاره کرد. یکی دیگر از Redditor، Montenerva را به دلیل “حال و هوای ثابت هالووین” انتخاب کرد. و، در کمال تعجب، یکی از نظرات اصرار داشت که ترجیح می‌دهند هر جا کمپ بزنند و منطقه صفر را کاوش کنند.

موارد مرتبط: پوکمون اسکارلت و بنفش: راهنمای پرسش‌های متداول

شما می توانید یک یک شهر، یک گوت ترسناک، یک اسم حیوان دست اموز برفی، یا یک ولگرد پوک و هنوز هم ترتیب زندگی عالی را در Paldea پیدا کنید. و مهم نیست کجا زندگی می کنید، پوکمون متبلور می شود زیرا، چه کسی می داند؟

امرار معاش در Paldea به نظر می رسد یک کیسه مختلط است. مطمئناً چندین فرصت شغلی در مشاغل کلان شهر وجود دارد. اما بسیاری از Paldeans به a بازار شلوغ مربیان پوکمون مستقل. من به عنوان یک فریلنسر، به نظر خشن می رسد.

سپس، تمرین مشکوک ساختن حیات وحش Paldean، با نام مستعار پوکمون، با یکدیگر وجود دارد. به نظر می رسد ظلم موجه به حیوانات. بنابراین، من حدس می زنم انسان متولدین پالدیا می توانند به فرصت های خوبی دسترسی داشته باشند. با این حال، پوکمون متولد شده در Paldea نمی تواند. (مگر اینکه سواروسکی باشیدپوکمون کریستالی در آن صورت، زندگی شما است ساخته شده است.)

طرفداران

منفی

نمره کلی

  • آب و هوای زیادی وجود دارد که فکر می کنید در Epcot هستید.
  • کریستال پوکمون، بنا به دلایلی.
  • شما یک شخصیت نینتندو هستید و زندگی زیباست.
  • فرهنگ بیش از حد “جنبه-هیجانی”.
  • هر کس مانند حیوان آزاری “خوبی” رفتار می کند.
  • شما یک شخصیت Game Freak هستید که بدنش گهگاه افت فریم ریت را تجربه می کند.

7/10

2 Outworld – Mortal Kombat

زمین بایر تاریکی که قلمرو Outworld را از Mortal Kombat مشخص می کند.

اگر بلافاصله فکر کردید، “اووف، این نمی تواند خوب باشد”، وقتی به دنیای بیرونی اشاره کردم، می فهمم که چرا. دلایل متعددی وجود دارد که چرا بزرگ شدن در این قلمرو پر فراز و نشیب تجربه ای تحقیرکننده است. طایفه های جنگ زده، حاکمان مستبد، زمین های بایر بایر، Outworld همه این تفاوت ها و موارد دیگر را دارد.

با این حال، با وجود شرایط زندگی وحشتناک، هر گونه بومی مزایایی دارد. برای مثال، جهان‌های بیرونی انسان‌نما می‌توانند جادو کنند و امید به زندگی طولانی تر از بدو تولد را اعلام می کند. شوکان ها دو بازوی اضافی دارند (و قدرت فوق العاده پا در مورد شیوا). و قنطورس ها اسب های متورم هستند! توانایی های مافوق بشری باید به نحوی کیفیت زندگی را بهبود بخشد.

متأسفانه، اگر شما متعلق به یک تسخیر کرده گونه ها، زندگی خارج از جهان چالش برانگیزتر است. برای مثال، Saurians، یک نژاد خزنده، به بردگی گرفته شده است. در همین حال، حشره کیتین هیچ دفاعی در برابر تهاجم شائو کان نداشت. و اگر اوش تک به دنیا آمده اید، یا مرده اید یا کوتال کان (و کوتال کان بودن تنهاست، رفیق).

در مجموع، Outworld دارای یک مشکل مهم نژادپرستی. بنابراین، مگر اینکه شما یکی از معدود نژادهایی باشید که از نژادپرستی سیستمیک سود می برند، نمی خواهید در اینجا متولد شوید.

طرفداران

Kons (ببینید من آنجا چه کار کردم؟)

نمره کلی

  • شما به دلایلی جادویی هستید.
  • تن از تنوع.
  • بسیاری از زادی ها (شائو کان، کوتال کان، کینتارو، اونگ).
  • شیوا مادر است.
  • بسیاری از دنیای بیرونی غیرقابل زندگی هستند.
  • نژادپرستی سیستماتیک شدید
  • همه هفته ای یک بار در کولیسئوم جمع می شوند تا جنگجویان را ببینند که به طرز وحشتناکی تکه تکه شده اند. آیا این یک فرقه است؟

4/10

1 کیهان – کاتاماری داماسی

پادشاه و ملکه کیهان در طول معرفی Katamari Damacy ReRoll در باغی از لذت کهکشانی می رقصند.

تبریک می گویم! اگر در کیهان متولد شده اید، در یک زندگی می کنید سلطنت مترقی که در آن هر روز آفتاب و گل سرخ است. شما می توانید به هر کجا که بخواهید سفر کنید، خواه یکی از سیارات اصلی منظومه شمسی باشد یا سیاره سومو که دیروز ساخته اید. شما یک نیمه خدا هستید و جهان Play-Doh شماست.

اوه، اگر به همین سادگی بود. متأسفانه، پادشاه همه کیهان، با نام مستعار خدا، یک احمق است. و اگر شما یکی از اعضای خانواده او هستید (هشدار اسپویلر: احتمالاً هستید)، شما مسئول تمیز کردن همه آشفتگی های او خواهید بود.

بدتان نمی آید که گهگاه به پدر پیر عزیز (یا اگر شاهزاده نیستید، عمو پادشاه همه کیهان) کمک کنید. با این حال، این نوع فاجعه یک روز در میان اتفاق می افتد. اکنون می توانیم آن را تصویر کنیم:

“چرا HELLLLLOOOOO، شاهزاده نازنین من. مادرت و من در حال بازی گلف سیاره ای بودیم که به طور تصادفی پلوتون را به خورشید شلیک کردم. ما می دانیم که این از نظر فنی است. نه یک سیاره. با این حال، این سیاره در قلب ماست. و هر قلبی سزاوار عشق است. اینطور نیست، شاهزاده نازنین؟ حالا یک کاتاماری متشکل از یادگاری های دیزنی برای من بیاور تا بتوانیم شبیه ترین پلوتویی را که تا به حال دیده ای، بسازیم!»

اگر فکر می کنید که می توانید خانواده را بدون مرز اداره کنید، شاید The Cosmos مکان مناسبی برای شما باشد. در مورد من، من قبلاً بلیط خود را برای Outworld رزرو کرده ام. صلح!

طرفداران

منفی

نمره کلی

  • شما و پسرعموهایتان جهان را کنترل می کنید.
  • همه چیز در اطراف شما زیبایی محض است.
  • “پادشاه” شما غیرقابل اعتمادترین موجود در جهان است. (و او هرگز ساکت نمی شود!)
  • شب های طولانی بی خوابی را با شنیدن فریادهای وحشتناک قربانیان از زیر لایه های ستاره کاتاماری خود تجربه خواهید کرد.
  • 2/10 برای من
  • 8/10 برای بقیه

بعدی: توپ های کاتاماری که در زندگی واقعی می سازم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا