شبکه های اجتماعی

مایکروسافت نمی خواهد شما از مرورگر Bard on Edge گوگل استفاده کنید

چقدر جرات داری استفاده کنی گوگل بارد در مرورگر اج؟ این را ما نمی گوییم، اما مایکروسافتمرورگر Edge، کاربران را ترغیب می کند تا جدید خود را امتحان کنند بینگ ربات چت هوش مصنوعی هنگام بازدید گوگل بارد.

یک توسعه دهنده، Vitor de Lucca، اخیراً در توییتر به اشتراک گذاشته است که آخرین نسخه توسعه دهنده مرورگر اج مایکروسافت، تبلیغاتی برای Bing در کنار URL Google Bard در نوار جستجو نشان می دهد.

اگر کاربران از bard.google.com در مرورگر Edge بازدید کنند، ممکن است متوجه یک اسلاید متحرک جدید در گوشه سمت راست بالای نوار آدرس شوند که جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی Bing را ارتقا می‌دهد. سپس اسلاید ناپدید می‌شود و یک نماد Bing در جای خود باقی می‌ماند که زائد به نظر می‌رسد زیرا قبلاً یک نماد مشابه در سمت راست نوار آدرس به طور پیش‌فرض وجود دارد.

در حالی که این نماد کاربران را از Bard دور نمی کند، ربات چت Bing را در نمای تقسیم Edge باز می کند و به کاربران امکان می دهد پاسخ ها را با Bard مقایسه کنند.

این درخواست در آخرین نسخه توسعه دهنده نمایش داده می شود مایکروسافت اج، در هر دو مک (نسخه 114.0.1807.1) و رایانه شخصی موجود است.

گوگل پس از تسلط بر جنگ های جستجو برای دو دهه، در حال حاضر در جنگ های هوش مصنوعی عقب مانده است. مایکروسافت مسلماً با گنجاندن هوش مصنوعی در محصولات خود اجباری بوده است، در حالی که گوگل به تازگی با چت بات خود شروع به کار کرده است. بینگ و بارد هر دو به یک روش کار می کنند و بر اساس اطلاعاتی که از اینترنت استخراج می شود به شما پاسخ های مستقیم می دهند.

مایکروسافت در استفاده از گوگل کاملاً تازه کار نیست. این شرکت بنری را در بالای نتایج جستجوی Bing برای کروم به کاربران نشان می‌دهد که روی آن نوشته شده است: «Microsoft Edge از همان فناوری منبع باز Google Chrome پشتیبانی می‌کند که بهترین سازگاری با وب و برنامه‌های افزودنی را ارائه می‌کند.»

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا