شبکه های اجتماعی

نحوه ارسال DM اینستاگرام از دسکتاپ

آیا تا به حال آرزو کرده اید که بتوانید از دسکتاپ خود به DM های اینستاگرام پاسخ دهید؟

خب بالاخره آرزوی شما برآورده شد: اینستاگرام رسما پیام های مستقیم را به وب می آورد!

پاسخ دادن به DM اینستاگرام از دسکتاپ اکنون برای همه کاربران در سراسر جهان فعال است، بنابراین می توانید صفحه نمایش کوچک را کنار بگذارید و از طریق رایانه یا تلفن خود به مشتریان خود پاسخ دهید.

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد ارسال DM اینستاگرام از دسکتاپ خود بدانید:

نحوه ارسال DM اینستاگرام روی دسکتاپ

تجربه پیام مستقیم روی دسکتاپ تقریباً مشابه آن در تلفن همراه است، بنابراین منحنی یادگیری زیادی وجود ندارد.

برای شروع، به صفحه اصلی خود در وب سایت اینستاگرام بروید و روی دکمه DM در بالای صفحه ضربه بزنید (توجه داشته باشید: اگر دکمه را نمی بینید، احتمالاً هنوز به این ویژگی دسترسی ندارید!).

از اینجا می‌توانید کل صندوق ورودی خود را مشاهده کنید، پیام‌های یک به یک و چت گروهی را شروع کنید، عکس‌ها را ارسال کنید (اما نه آنها را بگیرید)، برای لایک کردن پیام‌ها دوبار کلیک کنید و موارد دیگر.

همچنین می‌توانید پست‌ها، استوری‌های اینستاگرام و ویدیوهای IGTV را به صورت پیام مستقیم به اشتراک بگذارید. فقط روی دکمه DM در زیر پست یا داستانی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید ضربه بزنید.

سپس می توانید شخص یا گروهی را که می خواهید پست را برای آن ارسال کنید (حداکثر 32 نفر) جستجو کنید.

حساب‌هایی که دنبال می‌کنید همچنین یک دکمه جدید «پیام» در کنار نام خود دارند.

با این حال محدودیت هایی وجود دارد! در حال حاضر، هنوز نمی توانید از طریق اینستاگرام چت تصویری داشته باشید، که می توانید از طریق DM در برنامه تلفن همراه انجام دهید.

این ویژگی اکنون برای همه کاربران اینستاگرام در سراسر جهان در دسترس است، بدون نیاز به Creator Studio یا دسترسی خاصی:

پیام های دسکتاپ جدید اینستاگرام برای مشاغل چه معنایی دارد

دریافت هجوم سالم پیام‌های مستقیم در اینستاگرام، نشانه خوبی است که مخاطبان شما با برند شما و محتوایی که پست می‌کنید درگیر هستند.

اما همچنین می تواند بسیار استرس زا باشد – به خصوص اگر همه چیز را از طریق برنامه موبایل اینستاگرام مدیریت می کنید (انجام همه کارها از طریق برنامه فقط کمی محدود کننده است!).

به این ترتیب، ویژگی جدید باید باشد *بسیار* برای مشاغل، اینفلوئنسرها و هر کس دیگری که DM های زیادی ارسال و دریافت می کند مفید است.

با این حال، نگرانی هایی وجود دارد. به گفته Tech Crunch، این ویژگی جدید ممکن است با برنامه فیس بوک برای رمزگذاری سرتاسر در تمام برنامه های پیام رسان خود در تضاد باشد.

این جذاب است، زیرا مستقیماً با هدف اعلام شده سازگاری رمزگذاری شده E2E بین FB/IG/WA مخالفت می کند. هیچ کس تا به حال یک پیام رسان قابل اعتماد مبتنی بر وب E2EE ایجاد نکرده است، و من انتظار داشتم که آنها پشتیبانی وب را در مسنجر FB قطع کنند. دست راست در مقابل چپ؟

– الکس استاموس (@alexstamos) 14 ژانویه 2020

صرف نظر از خطرات امنیتی بالقوه، ما می دانیم که کاربران توانایی مدیریت DM های خود را از وب را دوست خواهند داشت!

تمام بازاریابی اینستاگرام خود را از دسکتاپ مدیریت کنید

این فقط DM های اینستاگرام نیست که می توانید از طریق رایانه خود مدیریت کنید – آیا می دانستید که می توانید ظاهر فید خود را برنامه ریزی کنید، پست ها و استوری ها را برنامه ریزی کنید، نظرات تولید شده توسط کاربران را جمع آوری کنید، به نظرات اینستاگرام پاسخ دهید و موارد دیگر؟

Later یک راه حل دسکتاپ رایگان و کامل برای مدیریت تمام محتوای اینستاگرام شما در یک مکان است!

هنگام برنامه ریزی یک هفته محتوای اینستاگرام، کپشن های خود را روی رایانه خود بنویسید (و خط را قطع کنید). همه به صورت رایگان با Later:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا