دیجیتال مارکتینگ

بر اساس داده های بازاریاب، برترین تعطیلات بازاریابی سال

به عنوان یک تجارت، احتمالاً در تمام طول سال کمپین های بازاریابی را اجرا می کنید.

با این حال، موقعیت‌های خاصی وجود دارد که ممکن است زمان و پول بیشتری را صرف تلاش‌های خود برای به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض و الهام بخشیدن به بیشترین فروش کنید. تعطیلات یک مثال عالی از این موضوع است، جایی که رویدادهایی مانند جمعه سیاه می توانند فروش و درآمد قابل توجهی را در مقایسه با سایر روزهای سال به همراه داشته باشند.

در این پست، بینش‌های بازاریابان در تعطیلات و رویدادهای سالانه را بررسی می‌کنیم که آنها بیشترین پول را برای آنها خرج می‌کنند و چرا.

→ دانلود رایگان: الگوی تقویم رسانه های اجتماعی [Access Now]

بازاریابان برای چه تعطیلات و رویدادهای سالانه استراتژی می‌سازند؟

ما از بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان درباره تعطیلات/رویدادهای سالانه سؤال کردیم که قصد دارند در 12 ماه آینده استراتژی‌های بازاریابی برای آنها بسازند. از آنها خواسته شد تا حداکثر سه گزینه را انتخاب کنند و سه پاسخ برتر عبارت بودند از:

  • تعطیلات زمستانی/آخر سال (مثلاً روز سال نو)
  • جمعه سیاه
  • هالووین

ساخت کمپین ها

بازاریابان برای چه تعطیلات و رویدادهای سالانه بیشترین پول را خرج می کنند؟

ما از بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان درباره تعطیلات/رویدادهای سالانه سؤال کردیم که بیشترین زمان و هزینه را برای بازاریابی صرف می‌کنند. بهترین تعطیلات تعطیلات زمستانی/آخر سال، جمعه سیاه، هالووین و روز ولنتاین بود.

نموداری که تعطیلات و رویدادهای سالانه را نشان می دهد که بازاریابان بیشترین پول را برای آن خرج می کنند

ما همچنین از بازاریابان پرسیدیم که چرا آنها بیشترین پول را برای رویدادهایی که انتخاب کرده‌اند خرج می‌کنند و رایج‌ترین پاسخ‌ها این بود که تعطیلات و رویدادهای سالانه انتخابی آنها بیشترین فروش را به همراه دارد و بیشترین درآمد را به همراه دارد.

برای مثال، برخی از بازاریابان می‌گویند که بیشترین پول را برای بازاریابی برای جمعه سیاه خرج می‌کنند، زیرا مردم خرید تعطیلات خود را در این زمان شروع می‌کنند و هیجان‌زده‌تر و مایل به خرج کردن هستند، بنابراین دسترسی به آنها با کمپین‌های مؤثر و شخصی ضروری است. بازاریابان می توانند زمان و تلاش بیشتری را صرف ایجاد کمپین های بازاریابی برای جمعه سیاه کنند زیرا نتیجه می دهد.

تعطیلات و رویدادهای سالانه فرصتی را برای همه مشاغل فراهم می کند

هر کسب و کاری متفاوت است، اما تعطیلات و رویدادهای سالانه برای فروش عالی هستند. کمپین های بازاریابی، هزینه های بازاریابی و رویدادهای پربازدید شما چگونه با سایر بازاریابان همسو می شوند؟

تقویم محتوای شبکه های اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا