شبکه های اجتماعی

خرید حلقه‌های اینستاگرام: هر آنچه که باید بدانید

اینستاگرام در حال ارائه یکی دیگر از ویژگی های تجارت الکترونیک در این پلتفرم است: خرید در حلقه های اینستاگرام!

ICYMI: حلقه های اینستاگرام پاسخ اینستاگرام به TikTok است – خانه کلیپ های ویدیویی کوتاه از ویروسی که به موسیقی تنظیم می شوند.

با این آخرین به‌روزرسانی، کسب‌وکارها و سازندگان اکنون می‌توانند محصولات را هنگام ایجاد یک حلقه برچسب‌گذاری کنند و کاملاً قابل خرید باشند.

آماده اید تا با خرید حلقه های اینستاگرام کنار بیایید؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید:

خرید قرقره اینستاگرام چیست؟

خرید در Reels روشی جدید برای کشف و خرید محصولات در اپلیکیشن اینستاگرام است.

به لطف این به‌روزرسانی جدید، که در سطح جهانی منتشر می‌شود، بینندگان اکنون می‌توانند دکمه «مشاهده محصولات» را برای خرید، ذخیره یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ویژه انتخاب کنند.

برای برندهایی که Instagram Checkout را فعال کرده‌اند، کاربران در ایالات متحده می‌توانند حتی بدون خروج از برنامه اینستاگرام محصولات را خریداری کنند.

برای افزایش فروش در رسانه های اجتماعی آماده اید؟ بیاموزید که چگونه تبدیل های خود را در اینستاگرام، فیس بوک، پینترست، توییتر و تیک تاک افزایش دهید! ما را بررسی کنید راهنمای نهایی فروش اجتماعی اکنون!

علاوه بر این، سازندگان اکنون می‌توانند محصولات برندهای شریک را در Reels برچسب‌گذاری کنند – بر اساس پیشنهاد خرید از سازندگان موجود در اینستاگرام.

اینستاگرام همچنین ابزارهای محتوای مارک دار جدیدی را برای Reels معرفی کرده است، بنابراین سازندگان می توانند برچسب “محتوای مارک” را اضافه کنند تا نشان دهند زمانی که با یک تجارت یا برند همکاری می کنند.

به گفته FTC، ابزارهای محتوای مارک دار همیشه برای واجد شرایط بودن به عنوان افشای واضح برای یک پست اینستاگرامی حمایت شده کافی نیستند، اما مکانی عالی برای شروع هستند.

اعتبار: اینستاگرام

خرید در Reels به دنبال مشارکت TikTok Shopify داغ می شود – نشانه ای مطمئن از اینکه TikTok در سال 2021 حرکت های بزرگی را در تجارت الکترونیک انجام خواهد داد.

به گفته ساتیش کانوار، معاون تولید در Shopify، هدف از این همکاری سهولت دسترسی تجار Shopify به مخاطبان جوان تر TikTok و افزایش فروش است.

کانور در مصاحبه‌ای با TechCrunch گفت: «TikTok یکی از سریع‌ترین پلتفرم‌های سرگرمی در جهان با بیش از 100 میلیون کاربر بسیار فعال در ایالات متحده است.

با این حال، اینستاگرام از زمان معرفی خرید اینستاگرام در سال 2018، در زمینه تجارت الکترونیک اجتماعی پیشرو بوده است.

کاربران اکنون می‌توانند محصولات را مستقیماً از هر بخش برنامه مشاهده و خریداری کنند: پست‌های فید اینستاگرام، استوری اینستاگرام، لایو اینستاگرام، IGTV و Reels.

آیا می خواهید استراتژی اینستاگرام خود را در سال 2021 بهبود بخشید؟ برنامه ریزی، زمان بندی و انتشار خودکار در اینستاگرام با بعد – رایگان!

این پست را دوست دارید؟ سنجاق آن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا