شبکه های اجتماعی

نحوه استفاده از دوربین استوری جدید اینستاگرام

دوربین جدید استوری‌های اینستاگرام اینجاست – با حالت کاملاً جدید «ایجاد» برای کمک به ایجاد محتوای فوق‌العاده جذاب.

حالت جدید Create با طرح‌بندی جدید GIF، ویژگی بازگشت با یک کلیک و تعداد زیادی شروع کننده مکالمه با پست کردن آسان، تمام ابزارهای مورد نیاز برای افزایش سطح تعامل خود را دارد.

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد دوربین جدید استوری اینستاگرام بدانید:

دوربین جدید استوری اینستاگرام: معرفی حالت ایجاد

حالت ایجاد برای کمک به شما در دسترسی سریع به مخاطبان طراحی شده است – همه ابزارهای تعامل خلاقانه اینستاگرام را در یک مکان گرد هم می‌آورد و پست کردن را بدون نیاز به منبع محتوای جدید آسان‌تر می‌کند.

تغییر بزرگی که بعد از باز کردن دوربین استوری اینستاگرام خود مشاهده خواهید کرد، اضافه شدن حالت جدید Create در مجموعه دوربین شما است.

در حالت ایجاد، می‌توانید همه ابزارهای خلاقانه مختلف اینستاگرام مانند GIF، نوع، استیکرها، نظرسنجی‌ها و شمارش معکوس را در یک مکان بیابید – پست کردن را در حال حرکت و در هر رسانه‌ای آسان‌تر می‌کند، حتی اگر با «بلاک نویسنده» روبرو هستید و نمی دانم چه پستی بگذارم

از پرسش‌ها و قالب‌های از پیش جمع‌شده، تا ایجاد آسان ویدیوهای متحرک با GIF و اشتراک‌گذاری بازگشتی اینستاگرام، می‌توانید تنها با چند ضربه پست کنید و با مخاطبان خود درگیر شوید.

در اینجا خلاصه ای از تمام ویژگی های جدید در دوربین جدید اینستاگرام، به علاوه اینکه چگونه می توانید از آنها برای ایجاد تعامل و گفتگو با مخاطبان خود استفاده کنید، آورده شده است.

ویژگی جدید دوربین استوری اینستاگرام شماره 1: ذکر

اینستاگرام به‌طور مداوم به دنبال راه‌هایی برای جذاب‌تر کردن، جذاب‌تر کردن داستان‌ها و ساختن استوری‌ها در جامعه و مکالمات شماست. بنابراین دیدن ویژگی جدید ذکر در حالت ایجاد تعجب آور نبود:

ویژگی جدید منشن هر استوری فعال اینستاگرامی که نمایه شما را تگ کرده است را جمع آوری می کند و به شما امکان می دهد به راحتی آنها را دوباره در پست های استوری خود به اشتراک بگذارید.

وقتی در حالت Create روی دکمه @ ضربه می‌زنید، جدیدترین پست استوری اینستاگرام را خواهید دید که شما را تگ کرده است.

و اگر بیش از یک بار از شما نام برده شده است، متوجه «مشاهده همه 6» در بالای صفحه خواهید شد که نشان می‌دهد در آن زمان، نمایه شما در استوری‌های اینستاگرام چه تعداد استوری دارد.

وقتی روی دکمه «مشاهده همه 6» ضربه می‌زنید، می‌توانید تمام استوری‌های فعال اینستاگرام را که در آنها تگ شده‌اید ببینید. از آنجا، می‌توانید هر پست استوری را برای اشتراک‌گذاری مجدد آن‌ها در پست خود انتخاب کنید. خوراک!

این یک ابزار عالی برای برندهایی است که به دنبال اشتراک‌گذاری بیشتر محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) با دنبال‌کنندگان خود هستند – فقط با چند ضربه می‌توانید محتوای ساخته‌شده توسط طرفداران وفادار خود را پیدا کنید، مرور کنید و دوباره به اشتراک بگذارید.

از آخرین ترندها و ویژگی‌های منتشر شده اینستاگرام با آن جلوتر باشید خبرنامه بعدا!

ویژگی جدید دوربین استوری اینستاگرام شماره 2: GIF

گیف‌ها در شرف تسخیر فید استوری اینستاگرام شما هستند – همه به خاطر این ویژگی جدید از حالت ایجاد!

اکنون می توانید میلیون ها گیف سرگرم کننده را در کتابخانه GIPHY جستجو کنید و آنها را مستقیماً از حالت ایجاد در استوری های خود به اشتراک بگذارید.

اما بهترین بخش آپدیت جدید دوربین اینستاگرام این است که به طور خودکار یک ویدیوی متحرک زیبا با افکت کلاژ ایجاد می‌کند – مانند یک قالب استوری اینستاگرام بدون کار طراحی اضافه شده!

هنگامی که عبارت جستجوی خود را تایپ کردید، می توانید در نتایج جستجو کنید تا مورد علاقه خود را پیدا کنید.

وقتی GIF خود را انتخاب کردید، اینستاگرام به طور خودکار اندازه آن را تغییر می‌دهد یا به صورت افقی آن را روی هم می‌گذارد و یک افکت حلقه فیلم جذاب ایجاد می‌کند.

از اینجا، می‌توانید متن و پیوند اضافه کنید، یا برای افزودن ویژگی‌های بیشتر، مانند نظرسنجی، شمارش معکوس یا سؤال، روی نماد استیکر ضربه بزنید!

ویژگی جدید دوربین استوری اینستاگرام شماره 3: الگوها

قالب های استوری اینستاگرام بزرگترین ترند در حال حاضر هستند.

و با توجه به محبوبیت برنامه‌های طراحی خلاقانه مانند Over، Unfold و StoryLuxe، این که اینستاگرام برخی از برنامه‌های خود را بسازد، فقط یک مسئله زمان بود:

ویژگی جدید Templates در حالت Create دارای 8 طرح قالب ساده و سرگرم‌کننده استوری اینستاگرام است که می‌توانید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید – فقط کافی است روی تاس در بالای صفحه ضربه بزنید تا بین گزینه‌ها بچرخید.

از اینجا می‌توانید متن خود را اضافه کنید و هر ویژگی خلاقانه دیگری مانند GIF، برچسب یا برچسب را اضافه کنید.

الگوهایی مانند «نقل قول روز» و «سه حساب برتر برای دنبال کردن» نقطه شروعی عالی برای ورود به دنیای الگوها هستند، یا اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را پست کنید، یک داستان آسان برای اشتراک‌گذاری است.

یادداشت طراحی: برخی از قالب‌های استوری اینستاگرام از نظر رنگ یا فونت قابل سفارشی‌سازی نیستند، بنابراین ممکن است سخت باشد که آنها را برای زیبایی‌شناسی اینستاگرام برندتان کار کنید.

ویژگی جدید دوربین استوری اینستاگرام شماره 4: در این روز

آماده به اشتراک گذاشتن یک بازگشت، حتی اگر پنج شنبه نیست؟ حالت ایجاد شما را پوشش داده است!

ویژگی جدید On This Day به این معنی است که می‌توانید به راحتی تصویر یا رویدادی را که در این روز در سال‌های گذشته اتفاق افتاده به اشتراک بگذارید – و این سریع‌ترین راه برای زنده کردن خاطرات عالی با فالوورهایتان است.

از پست‌های تاریخی گرفته تا اتصالات فالوور جدید، ویژگی On This Day به شما امکان می‌دهد به فعالیت اینستاگرام خود نگاه کنید و آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

این یک راه عالی برای ایجاد ارتباط قوی‌تر با مخاطبانتان است، در حالی که پست‌هایی را که پیشرفت کرده‌اید، ایجاد می‌کنید و از رویدادهای ویژه‌ای که تاکنون در اینستاگرام رخ داده است، فریاد بزنید!

نکته طراحی: شما نمی توانید فونتی را که در بالای پست On This Day ظاهر می شود تغییر دهید.

ویژگی جدید دوربین استوری اینستاگرام شماره 5: شمارش معکوس

شمارش معکوس یک راه عالی برای ایجاد تبلیغات و ایجاد تعامل در استوری های اینستاگرام است و به اشتراک گذاری آنها بسیار آسان است!

با ویژگی جدید شمارش معکوس در حالت ایجاد، اینستاگرام 3 شمارش معکوس زیبا را از قبل جمع‌آوری کرده است که می‌توانید منتظر آن باشید – مدرسه خارج، زمان ترک، و آخر هفته!

فقط روی نماد تاس در بالای صفحه ضربه بزنید تا در میان گزینه های از پیش پر شده بچرخید:

و اگر این چیزی نیست که به دنبال آن هستید، می توانید به راحتی عنوان، طول شمارش معکوس و رنگ را با ضربه زدن روی برچسب شمارش معکوس ویرایش کنید:

بنابراین دفعه بعد که یک محصول جدید یا اعلامیه بزرگی برای ارائه به دنبال کنندگان خود دارید، با استیکر مسابقه در حالت ایجاد برای استوری اینستاگرام خلاقیت به خرج دهید!

ویژگی جدید دوربین استوری اینستاگرام شماره 6: امتحان

تعامل و برقراری ارتباط با فالوورهای شما بسیار آسان‌تر شده است، زیرا 3 ویژگی بعدی در حالت ایجاد، همه در مورد ایجاد مکالمات در استوری‌های اینستاگرام هستند!

ابتدا ویژگی Quiz را داریم:

در حالی که خود برچسب مسابقه جدید نیست، داشتن آن در فهرست حالت ایجاد، اشتراک گذاری مسابقه در استوری ها را بسیار ساده می کند.

هنگامی که به این گزینه اسلاید می‌شوید، اینستاگرام 3 موضوع مسابقه برای انتخاب ایجاد کرده است – تنها کاری که باید انجام دهید این است که تاس بیندازید تا گزینه‌ها را ببینید:

بنابراین اگر در تلاش برای یافتن الهام هستید، اینستاگرام در حال ارائه ایده‌های تازه است!

برای تغییر سوال مسابقه و رنگ‌ها، فقط روی برچسب ضربه بزنید تا ویرایش شروع شود، درست همانطور که با برچسب مسابقه در حالت دوربین استاندارد انجام می‌دهید.

به هر حال شما انتخاب می کنید که از آن استفاده کنید، استیکر مسابقه جدید یک گزینه ساده و در عین حال خلاقانه برای کسب و کارها ارائه می دهد تا تعامل خود را از طریق استوری اینستاگرام افزایش دهند!

نکته طراحی: می‌توانید اندازه و موقعیت مسابقه را تغییر دهید – فقط روی نماد مسابقه در خط ایجاد حالت ضربه بزنید تا تأیید کنید که می‌خواهید از آن استفاده کنید، و سپس صفحه را برای تغییر اندازه و جابجایی استیکر فشار دهید.

ویژگی جدید دوربین استوری اینستاگرام شماره 7: نظرسنجی

آیا می خواهید نظرات دنبال کنندگان خود را در مورد چیزی دریافت کنید؟ یک نظرسنجی را در حالت ایجاد به اشتراک بگذارید!

و بار دیگر، اگر در ایده ها محدود هستید – می توانید به راحتی از طیف وسیعی از نظرسنجی های پیشنهادی اینستاگرام استفاده کنید.

سفارشی سازی در اینجا کمی محدود است، زیرا نمی توانید فونت یا رنگ برچسب نظرسنجی را تغییر دهید. با این حال، می توانید رنگ های پس زمینه را تغییر دهید – یا یک تصویر از رول دوربین خود اضافه کنید!

نظرسنجی های استوری اینستاگرام نه تنها توجه مخاطبان شما را جلب می کند، بلکه فرصتی برای شنیدن مستقیم از فالوورها و مشتریان شما ایجاد می کند. بنابراین ارزش آن را دارد که آن را به عنوان بخشی از استراتژی داستان های خود امتحان کنید.

به دنبال الهام گرفتن در مورد نحوه استفاده از برچسب نظرسنجی در پست بعدی خود هستید؟ ما را بررسی کنید 6 روش خلاقانه برای استفاده از استیکر نظرسنجی پست وبلاگ برای برخی از ایده های کسب و کار!

ویژگی جدید دوربین استوری اینستاگرام شماره 8: سوال

در کنار نظرسنجی های تعاملی، می توانید با استیکر سوال اینستاگرام نیز با مخاطبان خود درگیر شوید!

می‌توانید استیکر سؤالتان را به‌عنوان «یک سؤال از من بپرسید» عمومی نگه دارید، یک سؤال متمرکزتر انتخاب کنید، یا یکی از 10 سؤال از پیش پرشده‌ای را که اینستاگرام برای شما ایجاد کرده است، انتخاب کنید.

آهنگ جدید “چه آهنگی باید گوش کنم؟” را ببینید. برچسب سوال (وقتی روی تاس ضربه می‌زنید دومین گزینه است).

این امکان را به دنبال کنندگان شما می دهد تا موسیقی را در اینستاگرام جستجو کنند و آهنگ خاصی را پیشنهاد کنند. سپس می توانید پیشنهادات آنها را مستقیماً در اینستاگرام پخش کنید!

یکی از بهترین چیزها در مورد ویژگی سؤال در حالت ایجاد این است که اکنون همه پاسخ های شما سریع و آسان پیدا می شوند!

وقتی استیکر سؤال لایو اینستاگرام دارید، گزینه جدیدی را در حالت Create پیدا خواهید کرد که در آن می‌توانید پستی با آخرین پاسخ ایجاد کنید — فقط کافی است به انتهای صف بروید تا نماد علامت سؤال زرد رنگ را پیدا کنید.

آخرین پاسخی که دریافت کرده‌اید به‌طور خودکار به یک استوری اضافه می‌شود، بنابراین شما پاسخ‌های سؤال خود را تنها با چند ضربه به اشتراک می‌گذارید!

استیکرهای سوال استوری اینستاگرام راهی عالی برای افزایش تعامل و شروع گفتگوهای واقعی با مخاطبان شما هستند.

مطمئن نیستید چه چیزی را پست کنید؟ ما را بررسی کنید چگونه از استیکر سوالات برای کسب و کار خود استفاده کنید پست وبلاگ برای هزاران روش استراتژیک برای افزایش سطح تعامل خود با دنبال کنندگان خود.

ویژگی جدید دوربین استوری اینستاگرام شماره 9: تایپ کنید

اگرچه این یک ویژگی جدید نیست، اما اکنون که بخشی از حالت Create در استوری اینستاگرام است، عملکرد Type کمی تغییر کرده است.

ویژگی Type به شما امکان می دهد پیام های متنی را برای فالوورهای خود ارسال کنید، این پیام ها مخصوصاً برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم مفید هستند – یا جزئیات اضافی را ارائه دهید که در غیر این صورت در یک عکس یا پست ویدیو گم می شوند.

طبق معمول، می توانید بین 5 فونت اینستاگرام – ماشین تحریر، قوی، کلاسیک، مدرن و نئون یکی را انتخاب کنید.

به علاوه، می‌توانید رنگ‌های فونت یا رنگ‌های پس‌زمینه فونت را تغییر دهید، درست مانند یک پست عادی استوری اینستاگرام.

از اینجا، می‌توانید هر یک از ابزارها و استیکرهای استوری اینستاگرام را با ضربه زدن روی نماد استیکر اضافه کنید:

و اگر می خواهید رنگ پس زمینه را تغییر دهید، فقط روی دایره در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید! 8 رنگ سایه و شیب برای انتخاب وجود دارد:

یا می توانید با ضربه زدن روی نماد تصویر در گوشه سمت چپ پایین، عکسی از Camera Roll خود اضافه کنید:

نکته طراحی: وقتی می‌بینید، می‌توانید رنگ پس‌زمینه را تغییر دهید یا تصویری را از رول دوربین خود در هر یک از ویژگی‌های «حالت ایجاد» انتخاب کنید. فقط به دنبال آیکون های گوشه پایین صفحه خود باشید.

چگونه تنظیمات پست را در حالت ایجاد ویرایش کنیم

درست مانند ایجاد محتوا با سایر حالت‌های دوربین استوری اینستاگرام، می‌توانید تنظیمات هر پستی را که به اشتراک می‌گذارید در حالت ایجاد تغییر دهید.

برای ویرایش تنظیمات پست خود، روی نماد تنظیمات در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید.

از اینجا فهرستی از گزینه‌ها را در زیر کنترل‌های استوری پیدا خواهید کرد، مانند افرادی که می‌خواهید پست خود را با آنها به اشتراک بگذارید، و حتی امکان ارسال همزمان در استوری‌های فیسبوک را فعال کنید.

تنظیمات Story Control در همه ویژگی‌های دوربین حالت ایجاد موجود است، بنابراین می‌توانید دید هر پست را سفارشی کنید!

استوری اینستاگرام یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش تعامل و شروع مکالمه با مخاطبان است.

و با اضافه شدن حالت ایجاد در دوربین استوری اینستاگرام، اشتراک گذاری پست ها در حال حرکت و ادامه مکالمه آسان تر شده است!

آماده باشید تا استراتژی اینستاگرام خود را ارتقا دهید و شروع کنید کسب و کار خود را با داستان ها رشد دهید? رایگان ما را بررسی کنید راهنمای ویدیویی 45 دقیقه ای برای همه چیزهایی که در مورد ساخت برند خود در استوری اینستاگرام باید بدانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا