ارز دیجیتال

آیا برای خرید Dogecoin با افزایش 3 درصدی DOGE در 24 ساعت دیر شده است – اکنون DOGE به کجا می رود

دوج کوین منبع: Adobe

Dogecoin (DOGE)، ارز دیجیتالی که به بلاک چین غیرمتمرکز، متمرکز بر پرداخت و با الهام از میم های سگی قدرت می دهد، طبق داده های CoinGecko در 24 ساعت گذشته حدود 3 درصد افزایش داشته است.

DOGE آخرین بار در حدود 0.085 دلار تغییر کرد که حدود 5.5 درصد نسبت به پایین ترین سطح هفته گذشته در منطقه 0.08 دلار افزایش یافت، با این که این ارز دیجیتال از میانگین متحرک 100 و 200 روزه خود که هر دو در حال حاضر حدود 0.081 دلار هستند، جهش قابل توجهی داشته است.

آیا برای خرید Dogecoin با افزایش 3 درصدی DOGE در

دوج کوین همزمان با افزایش قیمت‌های ارزهای دیجیتال به رهبری بیت کوین افزایش می‌یابد، که پیش از یک هفته بسیار شلوغ در جبهه کلان ایالات متحده است.

تحلیلگران و معامله گران بر انتشار داده های کلیدی تورم، خرده فروشی و احساسات مصرف کننده و همچنین دقایق FOMC در این هفته نظارت خواهند کرد و ارزیابی خواهند کرد که چگونه این داده ها بر چشم انداز رشد اقتصادی ایالات متحده و جهت گیری سیاست فدرال رزرو تأثیر می گذارد.

حرکت‌های مثبت در بازارهای کریپتو نشان می‌دهد که بازارها این دیدگاه را دارند که شرایط مالی آسان‌تری در راه است و انتظار می‌رود تورم در این هفته به طور قابل‌توجهی تعدیل شود (به هر حال بر اساس سالانه).

در حالی که مطمئنا شروع مثبت هفته برای Dogecoin بوده است، حرکات اخیر در مقایسه با نوسان شدید قیمت که در اوایل این ماه مشاهده شد، کوچک است.

پس از اینکه توییتر لوگوی خود را به Dogecoin تغییر داد، Dogecoin تا 35 درصد افزایش یافت، قبل از آن پس از آن در طول چند روز هفته گذشته به اندازه کافی کل حرکت را معکوس کرد.

پیش‌بینی قیمت – Dogecoin اکنون به کجا می‌رود؟

اگرچه Dogecoin در حال حاضر حدود 20٪ کمتر از بالاترین قیمت ماهانه قبلی خود در منطقه 0.10 دلار است، اما به نظر می رسد که این ارز دیجیتال تا اوایل ماه مارس در یک روند صعودی قرار دارد.

این واقعیت که DOGE پشتیبانی خوبی در 100 و 200DMA خود پیدا کرد، تأیید دیگری است که این روند صعودی حداقل در کوتاه مدت از نظر فنی معتبر است.

1681250119 877 آیا برای خرید Dogecoin با افزایش 3 درصدی DOGE در

این نشان می دهد که Dogecoin به احتمال زیاد به سمت بالای محدوده $0.06-$0.10/11 که در حال حاضر در حال بازی بوده است به سمت بالا حرکت می کند و به دسامبر گذشته باز می گردد.

آیا برای خرید Dogecoin (DOGE) خیلی دیر است؟

پرسیدن اینکه آیا برای خرید یک دارایی “خیلی دیر شده” هرگز راه خوبی برای فکر کردن به بازار نیست.

تنها سؤالاتی که سرمایه گذار باید بپرسد، سؤالاتی است که به چشم انداز قیمت دارایی و پاداش ریسک مربوط می شود.

اگر سرمایه‌گذار فکر می‌کند که چشم‌انداز دوج‌کوین در میان‌مدت و بلندمدت خوب است، باید نسبتی از پرتفوی خود را به دارایی اختصاص دهد.

اما برای پاسخ به این سوال که «آیا خیلی دیر است» برای خرید مستقیم‌تر Dogecoin، نه، احتمالاً اینطور نیست.

DOGE هنوز نزدیک به 90 درصد از بالاترین رکورد خود در می 2021 کاهش یافته است و در مقایسه با بالاترین سطح خود در سه ماهه چهارم سال 2022 حدود 40 درصد کاهش یافته است.

این بدان معناست که هرکسی که Dogecoin را در حال حاضر خریداری می‌کند، مسلماً همچنان در حال خرید نزولی است، یا حداقل DOGE را در سطوح بسیار گران قیمت نمی‌خرد.

سکه های تراشه آبی مانند بیت کوین و اتر در حال حاضر در بازارهای گاو نر هستند زیرا نگرانی های بحران بانکی/رکود اقتصادی باعث می شود که بازار در اواخر سال جاری بر روی چرخه کاهش نرخ فدرال رزرو شرط بندی کند و این امر می تواند به سود Dogecoin ادامه دهد.

از منظر تاریخی، مسلماً اکنون زمان خوبی برای ورود به بازار است، اما سرمایه‌گذاران باید همیشه تحقیقات خود را انجام دهند تا مطمئن شوند که دارایی‌هایی را که به سختی به دست آورده‌اند را درک می‌کنند.

اکنون Dogecoin را بخرید

Love Hate Inu (LHINU) – یک جایگزین Dogecoin که باید در نظر گرفت

این واقعیت که Dogecoin در حال حاضر بسیار مشهور و شناخته شده است و در حال حاضر دارای چنین ارزش بازار عظیمی است، 10x کردن از سطوح فعلی را دشوارتر می کند.

بنابراین سرمایه گذاران ممکن است بخواهند در برخی از سکه های کمتر شناخته شده سرمایه گذاری کنند که به طور بالقوه احتمال بیشتری برای مشاهده سودهای نمایی دارند.

یک سکه جدید میم که باید در نظر گرفت Love Hate Inu است، یک پلتفرم جدید نظرسنجی رسانه اجتماعی با الهام از میم های سگی که در چند هفته اخیر اینترنت را طوفان کرده است.

برای تأمین بودجه توسعه پلتفرم انقلابی برای کسب رأی، Love Hate Inu در حال حاضر پیش فروش توکن LHINU خود را انجام می دهد.

پیش فروش موفقیت بزرگی بود، به طوری که Love Hate Inu قبلاً 3.5 میلیون دلار جمع آوری کرده بود و پیش فروش به زودی وارد مرحله 5 خواهد شد.

تحلیلگران Cryptonews.com Love Hate Inu را به عنوان داغ ترین پیش فروش سال 2023 رتبه بندی کرده اند و بسیاری فکر می کنند که این ارز دیجیتال می تواند در اواخر سال جاری شاهد پیشرفت های بزرگی باشد.

هم اکنون Love Hate Inu را بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا