بازی

این میم به تنهایی خطرناک است از کجا می آید؟

لینک های سریع

  • تنهایی رفتن خطرناک است، این را از کدام بازی بگیرید؟
  • نمونه هایی از خطرناک بودن تنهایی، این را بگیرید

جهان بسیار بزرگتر و روشن تر از چیزی است که شما تصور می کردید، با سیل دائمی اکتشافات. با کشف شک و تردید به وجود می‌آید – ندانستن گام بعدی شما را به کجا می‌برد، هیجان‌انگیز است، اما ترسی هم وجود دارد. سرگردان می شوید تا زمانی که همسفری را پیدا می کنید که چیزی به شما می دهد و می گوید: «تنها رفتن خطرناک است! اینو بگیر.”


مطالب مرتبط: افسانه زلدا: نقل قول های به یاد ماندنی از سریال

اگر بتوانید نقل قول نمادین تری از سری The Legend of Zelda را نام ببرید، چه رسد به بازی اول، احتمالاً شایسته دریافت جایزه هستید. اگر در دنیای اینترنت با این خط برخورد کرده اید، اما در مورد منشأ آن مطمئن نیستید، نگران نباشید – ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. بالاخره تنها رفتن خطرناک است… پس این راهنما را با خود ببرید.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

تنهایی رفتن خطرناک است، این را از کدام بازی بگیرید؟

همه نام سری The Legend of Zelda را شنیده‌اند – این مجموعه در همه جا حاضر است و به اندازه یک کنترلر برای بازی‌های ویدیویی نمادین است. اولین ورودی آن، به سادگی با عنوان The Legend of Zelda، در سال 1986 در NES منتشر شد و شبیه هر چیزی بود که تا به حال بازی کرده بود. یک بازی در مورد اکتشاف، Zelda اصلی دستورالعمل زیادی در مورد اینکه کجا بروید یا چه کاری انجام دهید ارائه نمی دهد – شما فقط یک پسر کوچک در یک دنیای بزرگ و خصمانه هستید.

از نظر داستانی، The Legend of Zelda درباره نجات شاهزاده خانم زلدا و مبارزه با پادشاه تاریک گانون است. برای این اولین ورودی، چیز دیگری در جریان نیست. سیاه‌چال‌هایی برای خزیدن، اکتروک‌هایی برای جنگیدن، و Triforce of Wisdom برای جمع‌آوری مجدد وجود دارد. آزادی زیادی در این ورودی از سری Zelda وجود دارد، و از آن به عنوان الهام‌بخش اصلی سبک بازی باز و دنیای عظیم Breath of the Wild یاد می‌شود – لازم نیست مسیر خاصی را برای رسیدن به هدف نهایی خود دنبال کنید.

هنگامی که وارد سرزمین Hyrule در بازی اصلی Zelda می شوید، با فضای خالی با یک غار و مسیرهایی که به هر جهت منتهی می شوند، مواجه می شوید. غریزه شما را به غار می‌آورد، جایی که با پیرمردی روبرو می‌شوید که قبل از ناپدید شدن در اتر، خط نمادین را بیان می‌کند. پس از آن، شما در جهان هستید. آن مرد نه نصیحت می‌کند، نه راهنمایی می‌کند – او فقط اولین شمشیرتان را به شما می‌دهد و شما را به راهتان می‌فرستد.

نمونه هایی از خطرناک بودن تنهایی، این را بگیرید

چه تصویری از یک گربه باشد یا یک پیوند (ha)، بیشتر موارد استفاده از این الگوی رفتاری مبتنی بر مواردی است که به طور فرضی در بهترین حالت عادی و در بدترین حالت بی‌اثر است. در اینجا چند نمونه هستند:

هیچ عبارتی در فرهنگ لغت بازی نمادین یا همه کاره تر از «تنها رفتن خطرناک است» وجود ندارد – و هیچ عبارتی با همان دامنه وجود ندارد. شما می توانید آن را در هر کجا و برای هر چیزی استفاده کنید. این می تواند یک پیام گرم بین دوستان، یک شوخی کوچک، یا ارائه اطلاعات مفید مشروع باشد. صرف نظر از این، مانند زلدا، بی زمان است.

بعدی: بهترین پازل های سری افسانه زلدا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا