بازی

بازیگر Survivor’s Turgle The Frog Man از طرفداران جنگ ستارگان برای عشق تشکر می کند

واکنش‌های اولیه به Star Wars Jedi: Survivor ممکن است تا کنون متفاوت باشد، اما من فکر می‌کنم یک چیز وجود دارد که همه ما می‌توانیم روی آن توافق داشته باشیم. مسائل مربوط به عملکرد را که کنار بگذاریم، همه ما Turgle the Frog Man را دوست داریم. جدیدترین شخصیت عجیب و غریبی که در کهکشانی بسیار دور تبدیل به قانون شده است، از زمان راه اندازی ذهن بسیاری را به خود معطوف کرده است، و به نظر می رسد بازیگری که نقش جدید دوزیستانی را بازی می کند، از این همه عشقی که شخصیت آنها دریافت کرده است، شگفت زده شده است.


معلوم شد Turgle توسط بازی می شود ریچارد هورویتزو همه چیزهای خوبی را که شما در مورد عملکردشان می‌گفتید و شخصیت جدید اضافه شده به دنیای جنگ ستارگان را دیده‌اند. «من بسیار مفتخرم که بعد از سال‌ها بخشی از فیلم Star Wars Canon هستم. هورویتز در توییتی نوشت و من از تمام عشق طرفداران به این پسر کوچک بسیار متاثر شدم.

مطالب مرتبط: نقد جنگ ستارگان جدی: بازمانده – این فقط یک نوع راه است

چه برای بازی در نقش Jedi: Survivor تا بعد از Tears of the Kingdom منتظر باشید، یا صرفاً منتظر باشید تا در وضعیت بهتری قرار گیرد، نگران نباشید، به نظر نمی رسد که دانستن در مورد Turgle آنقدرها هم اسپویل باشد. در واقع، نقش Turgle در Survivor به نظر می رسد که در طرح بزرگ چیزها بسیار جزئی است. دلیل اینکه Turgle بسیار مورد توجه قرار گرفته است به لطف آن است جسی ویتلی از پریما گیمز. بررسی آنها از بازی حول محور Turgle بود و شهرت مرد قورباغه ای از آن زمان بیشتر شده است.

همانطور که اشاره شد، همه چیز درباره Jedi: Survivor از زمان عرضه، چیزهای جالبی در مورد قورباغه کوچکش بوده است. در واقع، تمرکز تا حد زیادی بر روی برخی از مشکلات آشکار بازی، به ویژه نسخه رایانه شخصی آن، متمرکز شده است. EA سعی کرد با تأیید اینکه هفته‌ها قبل از راه‌اندازی Survivor، وصله‌هایی در دست تولید داشت، جلوتر از واکنش‌های متقابل را بگیرد. برخی از این به‌روزرسانی‌ها قبلاً منتشر شده‌اند، از جمله وصله‌های مربوط به رایانه شخصی و کنسول‌ها به ترتیب در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه.

اگر توانسته‌اید از پس مشکلات آن برآیید، یا اصلاً آن‌ها را تجربه نکرده باشید، احتمالاً از زمان خود با Jedi: Survivor لذت برده‌اید. علاوه بر شخصیت جدیدی که احتمالاً برای سال‌های آینده محبوب خواهد بود و امیدواریم در پروژه‌های آینده جنگ ستارگان ظاهر شود، همچنین ارجاعات زیادی به شخصیت‌ها و لحظاتی از تاریخ این مجموعه وجود دارد. ناگفته نماند که یک کلاه به Super Metroid از طریق سه بیگانه کوچک پشمالو که به کال کسیس نشان می دهند چگونه به دیوار پرش کند، اشاره نکنیم.

بعدی: حتی به خود زحمت بازی تک نفره Redfall را هم نداشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا