بازی

چگونه لندیا را در بازگشت کربی به سرزمین رویایی لوکس شکست دهیم

وقت آن است که با رئیس شام خطرناک روبرو شوید بازگشت کربی به سرزمین رویایی لوکس. لندیای آتش‌نفس در واقع از چهار اژدها تشکیل شده است و برای جلوگیری از حملات همه آن‌ها باید روی انگشتان خود باشید.


مطالب مرتبط: بازگشت کربی به سرزمین رویایی لوکس: بهترین مینی بازی های شاد ماگولند

باس فایت دو مرحله دارد. در مرحله اول، شما با Landia به عنوان یک موجودیت واحد مقابله خواهید کرد، جایی که معمولاً از حملات دوربرد برای آسیب رساندن به شما استفاده می کند. در مرحله دوم، به چهار اژدها تقسیم می‌شود، به این معنی که حتی حملات بیشتری برای جلوگیری از آن خواهید داشت. با این حال، این چهار هدف را نیز در اختیار شما قرار می دهد. در اینجا نحوه حذف آن آمده است.

گزینه های توانایی کپی

قبل از این رئیس، شش قابلیت کپی را دارید:

  • شن؛
  • بال؛
  • برگ؛
  • کاتر؛
  • بمب؛
  • و نینجا

همه اینها گزینه های نسبتا خوبی هستند و بیشتر به این بستگی دارد که شما ترجیح می دهید از آن استفاده کنید. که می شود گفت، حملات دوربرد مفید هستند در این مبارزه، بنابراین کاتر، بمب و نینجا بیشترین کاربرد را دارند. ترجیح خود را انتخاب کنید و به سمت راست بروید. پایین بیایید و وارد درب ستاره شوید.

چگونه لندیا را شکست دهیم

بازگشت کربی به سرزمین رویایی لوکس لندیا باس فایت

فاز اول

لندیا اغلب این کار را انجام می دهد از یکی از چهار سرش به سمت شما شلیک کند. شما می توانید با پریدن از سر راه از این کار طفره بروید. همچنین خواهد شد بچرخد و سعی کنید با دمش به شما ضربه بزند. وقتی این کار را انجام داد، بپرید و بالای آن شناور شوید.

لندیا نیز ممکن است شما را از یک سر تا سر میدان به دیگری شارژ می کند. وقتی شروع به شارژ شدن کرد، بپرید و بالای آن شناور شوید.

وقتی رو به جلو می چرخد، دو سر در کنار، آتش را بر روی زمین تنفس می کنند. به هوا بپرید و نزدیک به لبه میدان بمانید تا از این حمله جلوگیری کنید.

بازگشت کربی به سرزمین رویاهای لوکس لندیا باس شاک ویو

با بال زدن، لندیا امواج شوک هوا را به سمت شما شلیک می کند. با شناور شدن در بالا و پایین از امواج شوک آبی دوری کنید.

بهترین استراتژی شما در این مرحله این است که زمانی که لندیا بین حملات ساکن است، ضربه های کوتاه برد دریافت کنید. هنگامی که به سمت شما یا سایر پرتابه ها پرتاب می کند، شما می توانید حملات دوربرد را بین دوج های خود پرتاب کنید.

فاز دوم

وقتی Landia را به نصف اسب بخار کاهش دهید، به چهار اژدها تقسیم می شود. اژدها شروع می شود پرواز در اطراف صحنه و تنفس مستقیم آتش در زمین. در حالی که آنها این کار را انجام می دهند، برای جلوگیری از آتش سوزی در هوا بمانیدو سعی کنید خود اژدها را در حالی که در اطراف پرواز می کنند طفره برید.

بازگشت کربی به سرزمین رویایی لوکس لندیا باس که از بالا به گلوله های آتش شلیک می کند

اژدها نیز خواهد شد برق را با هم شلیک کنید و خطوطی را در سراسر عرصه ایجاد کنید. از دست زدن به آنها خودداری کنید وگرنه شوکه خواهید شد.

علاوه بر این، اژدهاها به صورت جفت به سمت شما شارژ خواهند شد. از مسیر جفت اول خارج شوید، سپس به دنبال جهتی باشید که جفت دوم آن را هدف قرار می دهد. از اونها هم طفره برید

ممکن است اژدهاها خود را در چهار گوشه میدان قرار دهید و سپس یک توپ آتشین را از بین آنها عبور دهید. آنها آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت از بین خود عبور می دهند و شما می توانید در مرکز بمانید تا برای دور اول کاملاً از آن طفره بروید. سپس، آنها شروع به عبور مورب بین خود می کنند، و برای جلوگیری از برقراری تماس باید مراقب باشید که کجا پرتاب می شود.

در جریان این حمله، به سمت مخالف جایی که گلوله آتشین به سمت آن حرکت می کند بدوید و به یکی از اژدهایان در این سمت حمله کنید. وقتی دوباره گلوله آتشین را پرتاب کردند، به قسمت امن دیگری بدوید و تکرار کنید.

سپس اژدها خواهد شد الکتریسیته را بین آنها هدایت می کند که از مرکز عبور می کند. آنها به این شکل در میدان حرکت خواهند کرد.

بازگشت کربی به سرزمین رویایی لوکس لندیا باس خطوط برق

به گوشه ای امن بروید و آنها را دنبال کنید. در این مدت می توانید به نزدیک ترین اژدها به خود حمله کنید.

پس از این حملات، آنها خواهند شد دوباره به عنوان یک اژدها ملحق شوید و حملات مرحله اول را تکرار کنید: پرتاب گلوله های آتشین به سمت شما، تنفس آتش در زمین و هدف قرار دادن امواج شوک به سمت شما.

در حال حاضر، آنها بین این فرم و فرم جدا شده جابجا شوید، تکرار حملات تا حد امکان طفره رفتن و روی ضربه زدن به آنها با حملات دوربرد تمرکز کنید. وقتی امن است از حملات کوتاه برد استفاده کنید.

هنگامی که آنها شکست می خورند، به زمین می افتند و یک کات سین قبل از رئیس نهایی آغاز می شود.

بعدی: بررسی کربی بازگشت به سرزمین رویایی لوکس – در Poyo-oint

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا