ارز دیجیتال

آخرین فرصت برای مشارکت در بهترین پیش فروش سکه میم در سال 2023 – توکن Thug Life 1.8 میلیون دلار جمع آوری می کند و در شرف فروش است

وب سایت Thug Life Token

شنبه 15هفتم جولای – دژن‌های سکه‌های میم که برای شکار جواهر کریپتو با کلاه کوچک بعدی که منفجر می‌شوند، به سرعت زمان برای درگیر شدن در پیش‌فروش Thug Life Token، که تحلیل‌گران از آن به عنوان یکی از بهترین فرصت‌های پیش‌فروش سکه میم در سال 2023 استقبال می‌کنند، تمام می‌شود.

با وجود راه‌اندازی پیش‌فروش فقط دو هفته پیش، Thug Life Token اکنون از طریق فروش THUG دلار، 1.8 میلیون دلار به دست آورده است.

از آنجایی که قرار است پیش فروش با 2.058 میلیون دلار به پایان برسد، سرمایه گذاران میم کوین باید به سرعت حرکت کنند.

نشانه زندگی اراذل و اوباش موضوع جنبش جاودانه Thug Life است که اولین بار توسط ستارگان هیپ هاپ مانند اسنوپ داگ در دهه 80 رایج شد.

این پروژه در وب‌سایت خود می‌گوید $THUG «سکه میم توپ‌گیر» است. “در این بازار گانگستا بگیرید و بازی پول خود را به فروش برسانید.”

توکن های $THUG در حال حاضر هر کدام به قیمت 0.0007 دلار در پیش فروش فروخته می شوند.

با توجه به اینکه 70 درصد از عرضه 4.2 میلیاردی توکن در پیش فروش فروخته می شود، این قیمت ارزش توکن را به 2.94 میلیون دلار می رساند.

پس از پایان پیش فروش $THUG، تنها راه برای ایمن کردن توکن های $THUG از طریق کمپین airdrop پروژه و جوایز انجمن یا با قیمت بالقوه بالا در صرافی های غیرمتمرکز اصلی (DEX) خواهد بود.

از Token Thug Life در اینجا دیدن کنید

توکن Thug Life با حداقل 400,000 دلار هدایا، جامعه خود را در اولویت قرار می دهد

برخلاف اکثریت قریب به اتفاق سکه‌های میم جدید که در بدترین حالت، طرح‌های قالین‌کشی و در بهترین حالت، طرح‌های پمپ و تخلیه هستند، Thug Life Token جامعه خود را در اولویت قرار می‌دهد.

این مورد در توکنومیکس منصفانه پروژه و برنامه‌هایی برای کمپین بزرگ airdrop و قفل نقدینگی مورد تاکید قرار گرفته است.

همانطور که قبلاً اشاره شد، سرمایه گذاران می توانند 70٪ از عرضه توکن را در پیش فروش تضمین کنند.

سپس 15 درصد دیگر برای هدایای اجتماعی در نظر گرفته می شود.

با فرض اینکه $THUG بتواند حداقل قیمت 0.0007 دلاری خود را پس از راه اندازی DEX حفظ کند، جامعه حداقل 400000 دلار هدایایی دریافت می کند – دلیلی کلیدی برای اینکه دژن های میم کوین ها در مورد این پروژه هیجان زده شده اند.

15٪ باقیمانده برای بازاریابی محفوظ است، با این پروژه که مشتاق است موجی از تأثیرگذاران را برای کمک به افزایش قیمت THUG دلار و نقدینگی DEX جذب کند.

در واقع، تیم پشت Thug Life متعهد شده است که نقدینگی خود را پس از راه‌اندازی در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) برای حداقل سه ماه قفل کند.

این یک حرکت نادر در فضای میم سکه است و باید محیط معاملاتی بهتری را تضمین کند و همچنین احتمال کشیدن فرش یا تخلیه توکن را از بین ببرد.

اینجا بیشتر بیاموزید

$THUG به جنبش بی انتها Thug Life ضربه می زند

ناظران صنعت، $THUG را به دلیل طراوت بخشیدن به فضای میم کوین تحسین کرده اند.

$THUG مبتنی بر میم‌های سگ‌های خارج از مد یا مدهای کوتاه مدت رسانه‌های اجتماعی نیست، مانند سکه‌های میم که در پاسخ به توییت‌های ایلان ماسک یا اندرو تیت ایجاد شده‌اند.

در عوض، $THUG حول محور جنبش جاودانه Thug Life است که برای اولین بار توسط ستارگان هیپ هاپ مانند اسنوپ داگ در دهه 80 رایج شد.

The Thug Life Token خود را به عنوان “فرصت دوم برای کسانی که بازی کرده اند، تحت تاثیر قرار گرفته اند و به عنوان پول نقد استفاده شده اند” تبلیغ می کند.

$THUG بیش از یک سکه میم دیگر، “جنبشی است که با شوخ طبعی، برادری، و مبارزه مشترک پرشور در این دنیای وب 3 تقویت شده است.”

انجمن Degen در حال رشد سریع Thug Life Token

سس راز موفقیت در بازار سکه میم، ایجاد یک جامعه دژن وفادار و متعهد است که تم و چشم انداز توکن ها را خریداری می کنند.

و Thug Life Token آن را از پارک در این جبهه شکسته است.

حساب توییتر Thug Life Token اکنون بیش از 4200 فالوور دارد و توئیت‌های میم آن به طور معمول بیش از 500 لایک دریافت می‌کنند.

کانال تلگرام پروژهدر همین حال، بیش از 2600 مشترک دارد.

Thug Life Token توسط همان تیم بازاریابی باتجربه و موفقی پشتیبانی می‌شود که در ماه آوریل توانستند 100 برابر سود برای توکن میم باب اسفنجی داشته باشند.

گسترش آنها به این معنی است که پروژه Thug Life Token در حال حاضر به طور برجسته در بسیاری از وب سایت های خبری رمزنگاری معتبر از جمله بودن[In]رمزنگاری، انجمن کسب و کار 2 و فاین بال.

در همان زمان، انبوهی از اینفلوئنسرهای رمزنگاری که به طور گسترده دنبال می‌شوند و مورد احترام هستند، از جمله افرادی مانند سود رمزنگاری همچنین در مورد این پروژه صحبت می کنند.

100 میلیون دلار ارزش بازار ورودی؟

تیم پشت Thug Life Token یک هدف مشخص برای رسیدن به ارزش بازار 100 میلیون دلاری دارد که به سرمایه گذاران پیش فروش 34 برابر سود می دهد.

نقشه راه پروژه میم کوین بیان می‌کند که تیم با ترکیبی از کمپین‌های کمکی، هدایا، فهرست‌های CEX، مشارکت و سوزاندن توکن $THUG برای رسیدن به این نقطه عطف تلاش خواهد کرد.

اما برخی از تحلیلگران فکر می کنند که دلار THUG می تواند فراتر از 100 میلیون دلار باشد.

یوتیوبر محبوب کریپتو مایکل روبل و تحلیلگران در Cryptonews.com هر دو THUG دلار را برای سود بالقوه 100 برابری افزایش داده اند که باعث می شود ارزش بازار این توکن به 300 میلیون دلار برسد.

ممکن است این یک پیش‌بینی قیمت عجیب به نظر برسد، اما خوانندگان باید به خاطر داشته باشند که سکه پپه، بر اساس الگوی همیشگی Pepe the frog، توانست در اوایل سال به ارزش بازار نزدیک به 2 میلیارد دلار برسد.

$THUG روی یک تم مشابه محبوب «زندگی اراذل و اوباش» پخش می‌شود و می‌تواند به راحتی آتش بگیرد.

$THUG را می توان با استفاده از ETH یا USDT از طریق بلاک چین اتریوم در وب سایت Thug Life Token خریداری کرد.

به جنبش $THUG بپیوندید، آن FOMO را بدست آورید و همین حالا بدبختی ها را به سود تبدیل کنید.

$THUG را از اینجا بخرید

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا