ارز دیجیتال

پیشرو اکوسیستم بازی برای کسب درآمد Tamadoge برنامه را به فروشگاه‌های iOS و Android ارسال می‌کند و هزینه‌ها را به موج بعدی کاربران Web3 هدایت می‌کند.

منبع / Tamadog

چهارشنبه، چهارشنبه 31 اردیبهشت تامادوجیکی از پیشروترین و نوآورانه‌ترین اکوسیستم‌های بازی برای کسب درآمد (P2E) صنعت web3، برنامه Tama Arcade خود را برای تأیید به فروشگاه‌های iOS و Android ارسال کرد.

این خبر بزرگی برای Tamadoge است، زیرا یک برنامه تلفن همراه موجی از کاربران جدید را به اکوسیستم رو به رشد وارد می کند.

تامادوج یک اکوسیستم بازی وب 3 با مضمون شیبا اینو است که به تازگی راه اندازی شده است، که در آن بازیکنان می توانند حیوان خانگی تامادوج (Tamadoge) خود را با نماد غیرقابل تعویض (NFT) ساخته و پرورش دهند، همه در حالی که در انواع بازی برای کسب درآمد به سبک بازی های یکپارچهسازی با سیستمعامل اعتیاد آور رقابت می کنند. بازی های (P2E) در بازی Tamadoge Arcade.

در هسته پلتفرم Tamadogen قدرت بلاک چین و استفاده نوآورانه از فناوری web3 نهفته است.

Tamadog با استفاده از شفافیت، امنیت و تمرکززدایی بلاک چین تضمین می کند که بازیکنان مالکیت واقعی دارایی های درون بازی خود را دارند.

از طریق ادغام قراردادهای هوشمند و استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، گیمرها می‌توانند دارایی‌های دیجیتال خود را آسان‌تر از همیشه جمع‌آوری، تجارت و کسب کنند.

1685672311 901 پیشرو اکوسیستم بازی برای کسب درآمد Tamadoge برنامه را به
منبع / Tamadog

تامادوج که موج بعدی کاربران Web3 را هدایت می کند

Tamadog در صنعت کریپتو برای موج بعدی کاربران web3 رهبری می کند.

تلاش تامادوج برای راه‌اندازی یک اپلیکیشن موبایل در دستگاه‌های اندروید و iOS پس از این شرکت صورت می‌گیرد با Web3Auth همکاری می کند اوایل این ماه برای ساده کردن روند ثبت نام.

پرداختن به کیف پول های وب 3 می تواند برای افراد بومی غیر رمزنگاری دلهره آور باشد و آنها را از انجام یک بازی وب 3 مانند بازی های ارائه شده توسط تامادوج باز دارد.

اما به لطف قرارداد با Web3Auth، تمام چیزی که بازیکنان برای ثبت نام و بازی در Tamadoge Arcade به آن نیاز دارند یک آدرس ایمیل است.

بازی‌های کسب درآمد یک ایده عالی هستند و همچنان یکی از محبوب‌ترین بخش‌ها در کریپتو هستند.

بازی Web3 به طور بالقوه چیزهای زیادی را فراهم می کند که دنیای بازی های قدیمی این کار را نمی کند، مانند شانس کسب و تضمین مالکیت دارایی های درون بازی خود.

اما اگر در وهله اول کسی نتواند به بازی ها دسترسی داشته باشد تا آنها را بازی کند، هیچ کدام از اینها خوب نیست.

تامادوج همیشه گفته است که می خواهد به عنوان پلی از دنیای وب2 به دنیای وب3 عمل کند.

Tamadoge با آوردن مجموعه بازی برای کسب درآمد خود به موبایل و ساده کردن فرآیند ثبت نام، به این وعده عمل می کند.

از اینجا دیدن کنید تامادوج

وب سایت Revamp باعث می شود تا پیمایش در Tamaverse راحت تر شود

در ارتباط با تلاش هایش برای کاهش موانع برای بومی های غیر رمزنگاری برای درگیر شدن با بازی خود، Tamadog نیز اخیراً وب سایت خود را اصلاح کرده است تا پیمایش در Tamaverse به روندی روان‌تر تبدیل شود.

با ظاهری اصلاح‌شده، بازدیدکنندگان می‌توانند به‌طور یکپارچه در وب‌سایت حرکت کنند و طیف گسترده‌ای از بازی‌ها، ویژگی‌ها و محصولات ارائه شده را کشف کنند.

وب‌سایت جدید Tamadoge مجموعه‌ای چشمگیر از بازی‌های کلاسیک و کلاسیک وب 3 را به نمایش می‌گذارد که هر اشتهایی را برآورده می‌کند.

از ماجراجویی‌های اکشن گرفته تا بازی‌های استراتژیک و تجربیات اجتماعی، چیزی برای هر نوع گیمری وجود دارد.

این پلتفرم یک اکوسیستم پویا را تقویت می کند که در آن بازیکنان می توانند در تابلوهای امتیازات برای دریافت جوایز رقابت کنند، با دیگران همکاری کنند و حتی از طریق مکانیک بازی برای کسب درآمد (P2E) خود جوایزی کسب کنند.

Jon Bishop، مدیر عامل Tamadoge گفت: “وب سایت جدید ما یک گام بزرگ به جلو برای Tamadoge است و نشان دهنده تعهد ما به بهبود مداوم پلتفرم خود و آسان کردن و سرگرم کننده کردن بازی های وب 3 است.”

با فناوری web3، هدف ما ایجاد یک تجربه بازی است که در آن بازیکنان مالکیت واقعی، توانمندی اقتصادی و فرصت‌هایی برای تعامل اجتماعی داشته باشند.

برای تجربه دنیای هیجان انگیز بازی web3 و پیوستن به جامعه Tamadog, لطفاً به این سایت مراجعه کنید https://tamadogen.io/.

1685672311 916 پیشرو اکوسیستم بازی برای کسب درآمد Tamadoge برنامه را به
منبع / Tamadog

$TAMA Outlook Strong به عنوان تیمی که در نقشه راه ارائه می شود

$TAMA، توکنی که اکوسیستم بازی‌های وب 3 Tamadoge را تقویت می‌کند، در هفته‌های اخیر پس از مشاهده یک پمپ عظیم و تقریباً 4 برابری در اواسط آوریل در میان تبلیغات در مورد فهرست صرافی‌های ارزهای دیجیتال ردیف 1، از جمله ByBit، عقب‌نشینی کرده است.

TAMA/USDT آخرین بار در حدود 0.015 دلار دست به دست شد که حدود 60 درصد از بالاترین قیمت آوریل و حدود 90 درصد در مقایسه با بالاترین قیمت اولیه پس از مبادله در منطقه 0.20 دلار کاهش داشت.

همیشه این احتمال وجود دارد که لیست‌های صرافی ردیف 1 بعدی بتوانند قیمت TAMA دلار را در آینده نزدیک افزایش دهند، با تامادوج به جامعه گفته است که «منتظر به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیزتر» در این زمینه باشید.

در حالی که احتمالاً شرایط معاملات در آینده نزدیک متلاطم باقی می‌ماند، چشم‌انداز دلار TAMA در حالی که تیم نقشه راه Tamadog را ارائه می‌کند، رو به افزایش است.

راه اندازی اپلیکیشن گوشی های هوشمند که به شدت مورد انتظار بود، با انتشار قریب الوقوع فروشگاه حیوانات خانگی Tamadoge، جایی که می توان اقلام آرایشی برای حیوانات خانگی Tamadoge خریداری کرد، دنبال خواهد شد.

نکته مهم برای دارندگان $TAMA، فروشگاه حیوانات خانگی به لطف مکانیزم سوختگی داخلی، دارای توکنومیک های کاهش تورم است – معادل 10٪ از کل مبالغ خرید سوزانده می شود، و کمبود TAMA دلار را افزایش می دهد، که باید قیمت آن را در طولانی مدت افزایش دهد. اجرا کن.

در جای دیگر، تامادوج به تازگی همکاری جدیدی با استودیوی بازی سازی 24Play برای ساخت اولین بازی سه بعدی این پلتفرم اعلام کرده است.

در همین حال، از آنجایی که صرافی‌های اصلی بیشتر توکن را فهرست می‌کنند، این امر به تامادوج یک فشار بازاریابی/تبلیغات رایگان قابل توجهی می‌دهد، در حالی که سرمایه‌گذاری را برای مخاطبان بسیار گسترده‌تری از خریداران بالقوه آسان‌تر می‌کند.

آیا $TAMA می تواند از 5% ارزش بازار Dogecoin فراتر رود؟

ارزش بازار تامادوج در حال حاضر حدود 30 میلیون دلار است که تنها 0.003 درصد از ارزش بازار 10 میلیارد دلاری Dogecoin است.

اما بسیاری از ناظران فکر می‌کنند که $TAMA کاربرد بسیار بیشتری دارد، به لطف این واقعیت که برخلاف Dogecoin، یک اکوسیستم وب 3 بازی را به سرعت در حال رشد می‌کند.

بگو تامادوج توانست به 5 درصد از ارزش بازار فعلی دوج کوین یعنی 9.9 میلیارد دلار برسد.

این به معنای ارزش بازار حدود 500 میلیون دلار است، یعنی قیمت توکن (با توجه به عرضه فعلی کمی بیش از 1 میلیارد توکن) حدود 0.5 دلار.

این یک جهش بیش از 30 برابر از سطوح فعلی است.

با توجه به پایگاه کاربری قابل توجهی که پلتفرم جوان در حال حاضر ایجاد کرده است، حتی قبل از راه اندازی برنامه تلفن همراه خود، این افزایش قیمت غیر منطقی نیست.

Tamadog در حال حاضر جذب می کند تعداد کاربران ماهانه بیشتر از متافورس های web3 Decentraland و The Sandbox بیشتر است ترکیب شده.

در 30 روز گذشته، غیر متمرکز و جعبه شنی تنها با 2740 و 4580 کیف پول فعال منحصر به فرد تعامل داشته است، در حالی که تعداد کاربران ماهانه Tamadog در حال حاضر بالای 35000 است.

برخی ناظران فکر می‌کنند تامادوج می‌تواند به لطف بازار عظیم توتال آدرس‌پذیر (TAM) اکوسیستم بازی، فراتر از ۵ درصد ارزش بازار Dogecoin برود.

همانطور که اخیرا توسط تیم تامادوج بحث شده است پست وبلاگآرکید تامادوج می‌تواند مخاطبان گسترده‌ای از بازیکنان بالقوه از جمله طرفداران کریپتو، گیمرها و دژن‌های NFT (به لطف مؤلفه NFT) را به خود جذب کند، به طوری که انتظار می‌رود بازار بازی‌های موبایل تا سال 2027 از 2.32 میلیارد کاربر فراتر رود. دولتمرد.

هم اکنون تمادوج بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا