ارز دیجیتال

قانونگذاران تگزاس لایحه ارزهای دیجیتال اثبات ذخیره را تصویب کردند

منبع: Pexels

قانونگذار تگزاس این هفته لایحه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن صرافی‌های ارزهای دیجیتال باید «اثبات ذخایر» ارائه کنند، آخرین اقدام این ایالت ستاره‌دار.

HB-1666، که توسط نماینده جمهوریخواه ایالتی جیووانی کاپریگلیون و سناتور تان پارکر حمایت می شود، برای ارائه دهندگان خدمات دارایی دیجیتالی که به بیش از 500 مشتری خدمات رسانی می کنند یا 10 میلیون دلار سرمایه مشتری دارند، اعمال می شود و آنها را ملزم می کند که ذخایر خود را به میزان کافی حفظ کنند. تمام تعهدات به مشتریان دارایی دیجیتال.”

این لایحه همچنین ادغام وجوه مشتریان را ممنوع می کند و این ارائه دهندگان را ملزم می کند که گزارشی را با تأیید حسابرس همراه با سایر پرونده ها به ایالت ارائه کنند.

لی براچر، رئیس بلاک چین تگزاس، گفت: «این لایحه شفافیت را با نیاز به اثبات گواهی ذخیره از ارائه‌دهندگان خدمات دارایی دیجیتال، صرافی‌های فکری افزایش می‌دهد، در حالی که به یک موضع نظارتی ملایم و محیط حامی کسب‌وکار ادامه می‌دهد که تگزاس برای چندین دهه ایجاد کرده است.» شورا، در 17 می در ویدئویی در توییتر.

براچر افزود: این لایحه برای جلوگیری از تقلب در صنعت دارایی دیجیتال کافی نیست، اما ابزار مفیدی برای دولت تگزاس است.

تگزاس زنبوری شلوغ است

قانونگذاران تگزاس رای دادند به اتفاق آرا هفته گذشته منشور حقوق ایالت را تغییر داد تا حق ساکنان آن برای داشتن، نگهداری و استفاده از ارز دیجیتال را در بر گیرد.

«حق مردم برای داشتن، نگهداری و استفاده از یک وسیله مبادله مورد توافق دوجانبه، از جمله پول نقد، سکه، شمش، ارز دیجیتال یا اوراق بهادار خصوصی، هنگام معامله و انعقاد قرارداد برای کالاها و خدمات، نباید نقض شود.» لایحه می خواند. «هیچ دولتی نباید مالکیت یا نگهداری هر شکل یا مقدار پول یا ارز دیگر را ممنوع یا تحمیل کند.»

سناتورهای تگزاس نیز گذشت لایحه ای که تا حدی مشوق های مالیاتی را برای استخراج کنندگان ارز مجازی حذف می کند، اما هنوز در مجلس تصویب نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا