ارز دیجیتال

لایتنینگ لابرز برای افزایش دسترسی به بیت کوین برای میلیاردها نفر از ارتقاء خود رونمایی کرد – در اینجا نحوه کارکرد آن آمده است

منبع: AdobeStock / 24K-Production

شرکت زیرساخت بیت‌کوین لایتنینگ لبز به‌روزرسانی Litd، ابزار مدیریت گره‌های خود را منتشر کرده است تا استفاده از شبکه لایتنینگ را برای افراد آسان‌تر کند.

مایکل لووان، رئیس رشد محصول لایتنینگ لبز، در یک پست وبلاگ اخیر گفت، به‌روزرسانی جدید مدیریت خودکار هزینه، حساب‌های نگهداری، مجوزهای LNC دقیق‌تر و هیئت سفارش استخر را به Litd اضافه می‌کند.

«با این نسخه جدید، تعدادی ویژگی جدید مانند مدیریت خودکار هزینه کانال در ترمینال، حساب‌های غیر زنجیره‌ای نگهبانی، کنترل بیشتر بر مجوزهای اتصال برای LNC و یک هیئت سفارش برای روشی ساده‌تر برای تعامل با Pool را معرفی می‌کنیم. “

لایتنینگ لبز یکی از توسعه دهندگان اصلی شبکه لایتنینگ بیت کوین است، یک پروتکل پرداخت «لایه ۲» که در بالای بیت کوین قرار گرفته و برای فعال کردن تراکنش های سریع طراحی شده است.

شبکه لایتنینگ از کاربران می‌خواهد که یک “گره” لایتنینگ را برای ارسال و دریافت پرداخت‌ها در شبکه به صورت غیرحضوری اجرا کنند. با این حال، این یک فرآیند خیلی ساده برای کاربرانی نیست که از فناوری آگاه نیستند.

اینجاست که Litd وارد بازی می شود.

هدف این ابزار انتزاع برخی ویژگی‌های مدیریت گره برای ساده‌سازی استفاده از لایتنینگ است و نیاز کاربران به مدیریت مستقیم آن‌ها برای آسان‌تر کردن تجربه را از بین می‌برد.

Lightspark یک شرکت زیرساخت فناوری بیت کوین به رهبری دیوید مارکوس، رئیس و کارآفرین سابق پی پال است که Diem را ایجاد کرد، یک ارز دیجیتال پیشنهادی متا که پس از برانگیختن سوء ظن قانونگذاران ایالات متحده نتوانست پرواز کند.

تلاش‌ها برای ساده‌سازی استفاده از شبکه لایتنینگ، شتاب را پیدا می‌کند

به‌روزرسانی اخیر شامل نسخه جدیدی از لایتنینگ ترمینال، رابط کاربری مبتنی بر وب برای مدیریت نود و نقدینگی است که اکنون از مدیریت خودکار هزینه کانال پشتیبانی می‌کند.

این بدان معنی است که کاربر که گره لایتنینگ را اداره می کند دیگر مجبور نیست هزینه ها را به صورت دستی تنظیم کند. درعوض، کارمزدها به صورت پویا بر اساس تعداد پرداخت‌هایی که هر کانال در هفته انجام می‌دهد تغییر می‌کند.

این به‌روزرسانی همچنین «حساب‌هایی» را معرفی می‌کند که به چندین کاربر امکان می‌دهد یک گره لایتنینگ را به اشتراک بگذارند و نیازی به پرداختن به تمام پیچیدگی‌های نقدینگی یا مدیریت گره را از بین می‌برد.

Levan گفت: “در داخل litd، حساب کاربری یک ساختار مجازی است که دسترسی محدود به یک گره lnd موجود را فراهم می کند.” “یک حساب دارای موجودی مجازی (فقط خارج از زنجیره) در ساتوشی و یک انقضای اختیاری است.”

او افزود که ارتقاء به Litd برای افزایش اتوماسیون مدیریت گره و ارائه ابزارهای بهتر توسعه‌دهنده در نظر گرفته شده است.

لوان همچنین خاطرنشان کرد که تغییرات، ورود کاربران جدید به شبکه را بدون در نظر گرفتن سطح تجربه آنها آسان تر می کند.

نقدینگی یکی از موانع UX قابل توجهی است که کاربران با آن روبرو هستند. آنها ابتدا باید مطمئن شوند که یک کانال لایتنینگ برای دریافت وجوه برای آنها باز است، که می تواند پیچیده باشد.

این ویژگی آلفا علاوه بر ویژگی Autoloop موجود، یک گزینه خودکار برای استفاده از Loop برای مدیریت نقدینگی، گام دیگری به سوی خودکارسازی گره و مدیریت نقدینگی است.

در اوایل این ماه، Lightspark از یک پلتفرم برای شبکه لایتنینگ رونمایی کرد که هدف آن ورود مشاغل به شبکه است.

در یک اعلامیه در توییتراین شرکت پلتفرم جدید Lightspark را «نخستین نقطه ورود درجه یک سازمانی به شبکه لایتنینگ» نامید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا