ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت لایت‌کوین به‌عنوان LTC به یکی از بهترین سکه‌های با عملکرد سال تبدیل می‌شود – آیا رالی بزرگ در راه است؟

منبع: TradingView

قیمت لایت کوین در 24 ساعت گذشته 3 درصد کاهش یافته است و به 93.86 دلار کاهش یافته است زیرا کل بازار ارزهای دیجیتال در همان بازه زمانی 0.5 درصد کاهش یافته است.

LTC اکنون در هفته گذشته 15 درصد کاهش یافته است، با این حال در 30 روز گذشته 23 درصد و در 12 ماه گذشته 72 درصد افزایش یافته است، به دلیل پیش بینی ها در مورد رویداد هاوینگ بعدی لایت کوین که قرار است در ماه آگوست برگزار شود. .

از آنجایی که لایت کوین بلاک‌های جدید را با نرخی سریع‌تر از بیت‌کوین تولید می‌کند، به دلیل نصف شدن آن – که پاداش بلاک‌ها را تا 50 درصد کاهش می‌دهد – بسیار زودتر از ارز دیجیتال اصلی است، چیزی که افزایش صعودی آلت‌کوین را افزایش داده است.

در همان زمان، LTC نیز از مزایای آن بهره مند شده است نه که توسط SEC به عنوان یک امنیت در اقدامات قانونی اخیر رگولاتور نامگذاری شده است و آن را قادر می سازد بدون هیچ گونه تهدیدی مبنی بر حذف از فهرست صرافی ها به فعالیت خود ادامه دهد.

پیش‌بینی قیمت لایت‌کوین به‌عنوان LTC به یکی از بهترین سکه‌های با عملکرد سال تبدیل می‌شود – آیا رالی بزرگ در راه است؟

لایت کوین از زمانی که در ابتدای این ماه به بالاترین حد یکساله خود رسید، با اندیکاتورهای آن در حال حاضر کاهش قابل توجهی از شتاب را نشان می دهد، بسیار کاهش یافته است.

1689006741 10 پیش‌بینی قیمت لایت‌کوین به‌عنوان LTC به یکی از بهترین سکه‌های
منبع: TradingView

مسئله این است که نزدیک به پایین شدن نیست، با شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) پس از رسیدن به 30 در اوایل صبح امروز دوباره بالا می‌رود.

به طور مشابه، میانگین متحرک 30 روزه آن (زرد) تنها چند روز با سقوط به زیر میانگین 200 روزه (آبی) فاصله دارد، در این نقطه انتظار می رود که LTC دوباره شروع به افزایش کند.

مشاهده اینکه سطح حمایت آلتکوین (سبز) به طور پیوسته در چند هفته گذشته افزایش یافته است، به این معنی که LTC واقعاً نباید قیمت بسیار پایین‌تری داشته باشد، اطمینان بخش است.

به این ترتیب، اکنون احتمالاً زمان خوبی برای خرید سکه است که می‌توان انتظار داشت در چند هفته آینده به 100 دلار افزایش یابد.

با توجه به اینکه نصف شدن بعدی لایت کوین قرار است در اوایل ماه آینده انجام شود، مطمئناً روند صعودی دارد، در این مرحله پاداش های بلاک لایت کوین از 12.5 LTC به 6.25 LTC کاهش می یابد.

مانند بیت کوین، این سقوط از نظر تئوری LTC را به ارز کمیاب تر و سخت تر تبدیل می کند، که حداقل در بلند مدت انتظار می رود عرضه آن را کاهش دهد و در نتیجه قیمت آن را افزایش دهد.

در همان زمان، لایت کوین نیز از این واقعیت که از توجه SEC دور شده است، سود زیادی برده است و احتمالاً در آینده قابل پیش‌بینی از توجه رگولاتوری دور خواهد شد.

این بسیار مهم است، زیرا بسیاری از آلتکوین‌هایی که توسط SEC به عنوان اوراق بهادار نام‌گذاری شده‌اند، از آن زمان به بعد با مشکل مواجه شده‌اند، به عنوان مثال، Cardano (ADA) هنوز 25 درصد در مقایسه با ابتدای ژوئن، زمانی که رگولاتور بود، کاهش یافته است. بایننس و سپس کوین بیس شکایت کرد.

در کنار نصف شدن فوق الذکر، این امر LTC را در موقعیت بسیار خوبی برای بقیه سال قرار می دهد، به طوری که آلت کوین احتمالاً تا زمان آغاز سال 2024 به 150 دلار یا بالاتر خواهد رسید.

آلت کوین های جدید با پتانسیل بالا با فاندامنتال

البته، لایت کوین تنها آلتکوین موجود در بازار نیست که در چند هفته آینده پتانسیل رشد بالایی دارد.

در واقع، تعدادی از ارزهای دیجیتال امیدوارکننده جدید وجود دارد که در حال حاضر پیش فروش خود را انجام می دهند، به این معنی که سرمایه گذاران این فرصت را دارند که قبل از اینکه در صرافی ها عرضه شوند، آنها را زودتر خریداری کنند، یعنی زمانی که به طور بالقوه می توانند افزایش های بزرگی را تجربه کنند.

نمونه بارز توکن پیش فروش جدید، ecoterra است، یک پلتفرم بازیافت برای کسب درآمد مبتنی بر اتریوم که بیش از 6 میلیون دلار از پیش فروش توکن ECOTERRA خود جمع آوری کرده است.

تنها دو روز تا پایان فروش ECOTERRA باقی مانده است و ظاهراً سرمایه گذاران برای خرید مقداری آلتکوین عجله دارند در حالی که هنوز می توانند آن را با تخفیف تهیه کنند.

پلت فرم بومی آن، ecoterra، قرار است در اواخر سال راه اندازی شود، و ویژگی اصلی آن این است که به کاربران برای بازیافت زباله های خانگی در نقاط بازیافت شرکت کننده پاداش می دهد.

جوایزی در قالب ECOTERRA و توکن‌های غیرقابل تعویض به کاربران پرداخت می‌شود که می‌توانند توسط دارندگان به منظور سودآوری بیشتر بازیافت، دوباره بفروشند.

علاوه بر این، ecoterra همچنین یک سیستم پاداش برای کاربرانی که اثبات استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر را ارائه می‌کنند، ارائه می‌کند و به افراد انگیزه بیشتری برای رهبری سبک زندگی سبزتر می‌دهد.

همچنین بازار اختصاصی خود را برای اعتبارات کربن مبتنی بر NFT خواهد داشت که باز هم مشوق استفاده از انرژی های تجدیدپذیر است.

همانطور که در بالا ذکر شد، تنها دو روز باقی مانده است، اما سرمایه گذاران همچنان می توانند ECOTERRA را با تخفیف با مراجعه به وب سایت رسمی ecoterra و اتصال کیف پول نرم افزاری خود خریداری کنند.

1 ECOTERRA در حال حاضر 0.01 دلار قیمت دارد، قیمتی که ممکن است در چند روز آینده، زمانی که توکن لیست می شود، بسیار ارزان به نظر برسد.

از ecoterra در اینجا دیدن کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا