بازی

اشتباهات رایجی که باید هنگام ساختن عرشه کیمیاگری در MTGA اجتناب کنید

یکی از منحصربه‌فردترین روش‌های بازی Magic: The Gathering، فرمت Alchemy آن است. این قالب انحصاری برای Magic Arena مشتری آنلاین Magic است و دارای کارت های آنلاین با جلوه های منحصر به فرد است که در هیچ جای دیگری دیده نمی شود.


مطالب مرتبط: Magic: The Gathering Arena – The Best Cards From Alchemy: Phyrexia

ساختن عرشه کیمیاگری تقریباً مشابه ساخت عرشه استاندارد است و در واقع تمام کارت های قانونی در استاندارد در کیمیاگری نیز قانونی هستند. با این حال، Alchemy به کارت‌ها و مکانیک‌های انحصاری دیجیتال، و همچنین کارت‌های استاندارد متعادل‌شده دسترسی دارد، که باعث می‌شود مجموعه کارت‌ها در نهایت بزرگ‌تر و سریع‌تر در حال تکامل باشد. اگرچه ممکن است این تفاوت چندانی به نظر نرسد، اما این کارت‌ها به شدت بر نحوه اجرای بازی تأثیر می‌گذارند.

7 بازی کیمیاگری مانند استاندارد

Security Rhox توسط Lie Setiawan

Alchemy تا حد زیادی از کارت های استاندارد استفاده می کند، اما عرشه های استاندارد و عرشه کیمیاگری باید جدا باقی بمانند. در حالی که عرشه ها می توانند قافیه باشند، نباید آنها را یک به یک تکرار کرد.

کارت های دیجیتال انحصاری Alchemy به سادگی قدرتمندتر هستند. آنها هستند که فرمت را تعریف می کنند. علاوه بر این، بسیاری از منگنه‌های استاندارد هنگامی که به کیمیاگری آورده می‌شوند، مجدداً متعادل می‌شوند و اغلب نحوه بازی آنها را به طور اساسی تغییر می‌دهند. شما هرگز نباید یک عرشه استاندارد در کیمیاگری بازی کنید به این امید که در شرایط برابر باشید.

6 نه ساختن حول یک استراتژی

Ob Nixilis از خیابان های نیو کاپنا
اوب نیکلیس، دشمن اثر یونگجائه چوی

با کارت‌های انحصاری دیجیتال، بسیاری از استراتژی‌ها بسیار قابل اجرا می‌شوند، البته در مواقعی بیشتر از استاندارد. تلاش برای ساختن یک عرشه قدرتمند “Goodstuff” می تواند وسوسه انگیز باشد که هر کارت قدرتمندی را وارد کنید، اما اغلب این کار فقط منجر به هدر رفتن کارت های وحشی و ناامیدی می شود.

یافتن یک استراتژی منسجم تر که دارای شرط برد متمرکز باشد، انتخاب موثرتری است. اگر در Alchemy در حال ساختن یک عرشه ترکیبی هستید، باید کارت هایی را بازی کنید که اجزای ترکیبی شما را دریافت کرده و از آنها محافظت می کند. استراتژی مورد علاقه خود را بیابید و آن را بهینه سازی کنید، با استفاده از کارت های کیمیاگری، نحوه بازی آن را تا زمانی که قدرتمند شود، اصلاح کنید.

5 آماده شدن برای هر مسابقه عرشه

یک Phyrexian در مقابل خمره های دیگر Phyrexians در MTG ایستاد
وکسیر، وارث Ich-Tekik اثر میکل گیورگی

یک اشتباه رایج در بسیاری از فرمت ها این است که سعی می کنید با هر استراتژی که حریف شما ارائه می کند مقابله کنید. در بیشتر زمینه ها، شما یک بازی برای برنده شدن دارید. بسته بندی عرشه خود با راه حل هایی برای هر متا دک تنها تضمین می کند که کارت های مناسب برای اجرای شرط برد خود را نخواهید داشت.

مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – رایج ترین اشتباهات هنگام ساخت یک عرشه مدرن

حتی عرشه های کنترل نیز نباید برای مقابله با همه چیز ساخته شوند. هدف شما این است که تا زمانی که بتوانید برنده شوید یا تخته را پاک کنید متوقف شوید. با توجه به میزان مکانیک های تصادفی موجود در اختیار بازیکنان، برنامه ریزی کیمیا به ویژه دشوار است. این صرفاً یک تلاش بی‌ثمر برای آماده شدن برای هر حادثه‌ای است. استراتژی عرشه خود را بسازید و به آن پایبند باشید.

4 عرشه خود را برای برنده شدن در بازی اول تنظیم نمی کنید

الش نورن که سر کارن را در MTG نگه داشته است.
جداسازی نورن اثر کامیل آلکویر

به‌عنوان یک فرمت فقط آنلاین که در Arena پخش می‌شود، واقعاً نیازی به بوفه نیست (به جز در عرشه‌های خاص) زیرا Alchemy اغلب در قالب یک بازی پخش می‌شود.

بنابراین، شما فقط باید بهترین کارت های خود را در عرشه خود داشته باشید و با آن طوری رفتار کنید که گویی تغییر ناپذیر است، زیرا اغلب چنین است. در حالی که برخی از بازی‌ها به بهترین نحو انجام می‌شوند، این روش بسیار غیرمعمول‌تر برای بازی است و نباید برای اکثر بازیکنان کیمیا نگران کننده باشد.

3 بهینه سازی عرشه خود برای صرفه جویی در حروف عام

وایلد کارت ها در MTG Arena

Alchemy فقط در Magic Arena قابل بازی است، به این معنی که اقتصاد برای دریافت کارت های Alchemy بسیار متفاوت از هر فرمت دیگری است. برای دریافت کارت، باید بسته‌های کیمیاگری آنلاین بخرید یا کارت‌هایی را با وایلد کارد بسازید.

به‌دست آوردن کارت‌های عام دشوار است و اغلب عامل محدودکننده کارت‌هایی هستند که می‌توانید دریافت کنید. این می‌تواند باعث شود که برخی از عرشه‌ها با بازی نسخه‌های بهینه‌سازی‌شده یا به‌اندازه کافی از کارت‌های کلیدی خود برای ذخیره چند وایلدکارت، آسیب ببینند.

اگر به حروف عام نیاز دارید، همیشه ابتدا عوام و غیرمعمول ها را دریافت کنید، سپس به سراغ اسطوره ها و کمیاب بروید. بسته های طلا (که دارای انواع کیمیاگری هستند) بهترین راه برای به دست آوردن کمیاب ها و اسطوره ها هستند و از کارآمدترین استفاده از طلای محدود شما اطمینان حاصل می کنند. در هر صورت، برنامه‌ریزی دقیق در مورد عرشه‌هایی که می‌خواهید برای ساخت یک عرشه کیمیاگری باکیفیت بدون شکستن بانک ضروری است.

2 نمی‌دانیم چه کارت‌های استاندارد تغییر کرده‌اند

یک قاتل سریالی که اجساد را می‌ریزد، با دستی روی یک قلاب.
کشتار میتوک اثر کریس سیمن

کیمیاگری همچنین میزبان کارت های استاندارد متعادل شده است. اینها اغلب nerfs (به ندرت علاقه مند) به منگنه های استاندارد رایج هستند که به منظور ایجاد تنوع بیشتر بین این دو قالب هستند. یافتن این موارد در کلاینت Arena می تواند بسیار دشوار باشد و شما را مجبور می کند تا به طور فعال کارت ها را جستجو کنید یا سایتی را پیدا کنید که تغییرات را فهرست بندی کند.

هیچ چیز بدتر از اتکا به یک بمب نیست، فقط برای اینکه بفهمیم در کیمیاگری دیگر به همان صورت عمل نمی کند. دانستن اینکه چه چیزی تغییر کرده است تنها راه مبارزه با این قبل است.

1 دست کم گرفتن اینکه شانس با برنده شدن ارتباط زیادی دارد

حمله با گروهی از Scute Swarms در عرصه MTG

شاید بیش از هر فرمت دیگری در Magic، شانس نقش مهمی در کیمیاگری دارد. بیشتر کارت‌های دیجیتال دارای کلمات کلیدی انحصاری مانند جستجو و پیش‌نویس هستند که همگی افکت‌های تصادفی هستند که کارت‌های تصادفی را پیدا کرده یا ایجاد می‌کنند. اگرچه اغلب قدرتمند هستند، اما بسته به نتیجه، به راحتی می توانند بی ارزش باشند. بسیاری از افکت های سرقت در کیمیاگری نیز از این شانس تصادفی استفاده می کنند.

می‌توانید یک کلید زمین دراپ یا نیروگاه برنده بازی دریافت کنید، یا می‌توانید کارتی بی‌فایده بگیرید که حتی با عرشه‌تان هم کار نمی‌کند. در مجموع، شانس به شدت روی کیمیاگری بازی می‌کند و عامل بزرگی در به‌کارگیری حداکثر استفاده از کارت‌هایتان است. اگر آن را دوست ندارید، پس باید با کارت هایی بازی کنید که به این جلوه های تصادفی تکیه نمی کنند، اما حداقل متوجه شوید که حریفان شما از این کارت ها برای موفقیت در بازی های بزرگی استفاده خواهند کرد که می توانند برنده بازی باشند.

بعدی: Magic: The Gathering Arena – هر مجموعه کیمیاگری، رتبه بندی شده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا