بازی

توضیح تهاجم Phyrexian Multiverse در MTG

تهاجم فیرکسیان قوس در مجموعه Magic: The Gathering’s Kaldheim آغاز شد. خط داستانی در چندین ست رخ داد و به آرامی سرعت خود را پیش از رسیدن به نوسان کامل خود در Kamigawa: Neon Dynasty افزایش داد و پیش از پایان یافتن در March Of The Machine در مجموعه‌های سال 2022 ادامه یافت.


مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – Phyrexians چگونه می توانند به هواپیماهای دیگر سفر کنند؟

تهاجم Phyrexian توسط الش نورن جنگ سالار فیریکسی. او به دنبال تلقین کل مولتی‌ورس با تبدیل همه آن‌ها به Phyrexians بود تا به آرمان او بپیوندند، و کسانی که با او مخالفت می‌کردند بهتر بود از نظر الش نورن مرده باشند. در اینجا کل داستان تهاجم Phyrexian، از Kaldheim تا ماه مارس ماشین است.

گیمر ویدیوی روز

کالدهیم

Vorinclex، Monstrous Raider اثر Daarken

اولین گام از برنامه های الش نورن شامل درخت جهان از هواپیمای کالدهیم. Kaldheim یک هواپیما است که حاوی چندین هواپیمای کوچک کوچکتر است که به عنوان قلمرو شناخته می شود.

تنها راه برای سفر در سراسر قلمروها از طریق درخت جهانی بود، و الش نورن آن را راهی برای ایجاد نسخه خود دید. قادر به ورود به صفحات چندجهانی خواهد بود. الش نورن به همکار وظیفه داد Phyrexian Preetor Vorinclex به کالدهیم حمله کرد تا نمونه ای از درخت جهانی را به دست آورد تا به نیو فیرکزیا برگرداند.

با این حال، الش نورن بدون نسخه او از درخت جهانی نمی‌توانست پراتورها را بدون کمک به هواپیماهای دیگر بفرستد. بنابراین، او را استخدام کرد هواپیماگرد تزرت که داشت پل مسطح – یک مصنوع در بدن او ادغام شده است که می تواند افراد غیر از هواپیما را به هواپیماهای دیگر منتقل کند.

با استفاده از پل پلانار، ورینکلکس وارد کالدهیم شد و از حیات وحش هواپیما برای بهبودی از آسیبی که چنین سفری برای افراد غیرپیاده‌روی هواپیما ایجاد می‌کند، استفاده کرد. در آنجا، او نیز به دوید Planeswalker Tibalt، او را به Phyrexian آلوده می کند phyresis، و به او دستور داد که در هواپیما آشوب بپاشد و در حین نفوذ Vorinclex به درخت جهانی، حواس‌پرتی را ایجاد کند.

مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – The Realmbreaker چیست؟

در حالی که خدایان کالدهیم توسط تیبالت پرت شده بودند، Vorinclex موفق شد به قلمروی حمله کند. اسیکا، خدای درخت جهان. او با گرفتن نمونه به او حمله کرد و او را به شدت مجروح کرد تیریت – شیره درخت جهانی – از او. پس از اتمام ماموریت، ورینکلکس کالدهیم را ترک کرد و به نیو فیرکزیا بازگشت و تیریت را به الش نورن داد.

کامیگاوا: سلسله نئون

جین گیتاکسیاس، ستمگر پیشرفت اثر چیس استون
جین گیتاکسیاس، ستمگر پیشرفت اثر چیس استون

مدتی بعد، الش نورن اعزام شد پریتور جین گیتاکسیاس به هواپیمای کامیگاوا پس از به چالش کشیدن او برای یافتن راهی برای Compleat (تبدیل به Phyrexian) a Planeswalker – چیزی که قبلا غیرممکن بود، زیرا برای انجام آن نیاز به حذف روح داشت. از آنجایی که جرقه یک هواپیمای راهپیمایی در روح آنها زندگی می کند، حذف آنها را می کشد و تنها چیزی را که در وهله اول به آنها اجازه می داد تا هواپیما راه بروند را از بین می برد.

در هواپیما، جین گیتاکسیاس به شدت روی ارواح کامی آزمایش کرد تا پیچیدگی های روح را بیاموزد. تحقیقات او توسط Planeswalkers محلی Kaito، The Wanderer، و Tamiyo، حتی از دست سرگردان آسیب دید. تزرت جین گیتاکسیاس را به نیو فیرکزیا بازگرداند تا شفا یابد، در حالی که همچنین رام کردن و ربودن تامیو و او را با خود برگردانید.

تامیو به سوزن‌ها و میخ‌ها وصل شد و از درد به کمر خم شد
تکمیل تامیو توسط دومینیک مایر

تحقیقات جین گیتاکسیاس مثمر ثمر بود و او در آن موفق بود تکمیل تامیو و تبدیل او به اولین هواپیمای راهپیمایی Phyrexian. ذهن او منحرف شد و عشق او به خانواده اش با عشق به خانواده جدیدش – Phyrexia – جایگزین شد.

مطالب مرتبط: Magic The Gathering: Phyrexians چه کسانی هستند؟

دیدن تامیوی جدید تزرت را بسیار پریشان کرد و شروع به احساس تأثیرات کاری کرد که انجام داده بود. با وجود این، تزرت به کار با فیرکسیان ادامه داد، همانطور که الش نورن به او قول داده بود که بدنش را ببرد فولاد تیره غیرقابل تخریب برای جایگزینی پل پلنار در درون او بود که به آرامی او را می کشت.

دومیناریا یونایتد

حفاظ آخرالزمان نوشته کریس ران
حفاظ آخرالزمان نوشته کریس ران

اگرچه الش نورن قبلاً آن را نابود کرده بود پریتور شیولدرد او جان سالم به در برد و در نهایت تسلیم نقشه های الش نورن شد. او فرستاده شد هواپیمای دومیناریا برای تبدیل بسیاری از ساکنان به عوامل خواب Phyrexians، آماده حمله در زمانی که او بیشتر به آنها نیاز داشت.

او از این عوامل خواب برای کشف و بازیابی استفاده کرد Sylex – یک مصنوع که می‌توانست کل هواپیماها را با خاک یکسان کند و برای جلوگیری از تهاجمات Phyrexian در گذشته دومیناریا استفاده شده بود.

او در این هدف موفق بود، به لطف کار a پلنزوالکر آجانی گلدمن کامل شد، که در جریان حادثه مامور خواب اسیر و فساد شده بود. او Sylex را نابود کرد، و او و Sheoldred هر دو اسیر شدند golem Planewalker Karn – خالق Mirrodin و ناخواسته New Phyrexia – و او را با خود به نیو فیرکزیا بردند.

خیابان های نیو کاپنا

Urabrask، یک Phyrexian قرمز، در New Capenna در MTG
اورابراسک، پریتور بدعتگذار اثر ایگور کیریلوک

با این حال، Phyrexians متحد نبودند. پریتور اورابراسک شورشی را علیه الش نورن رهبری می کند. اعتقاد قوی او به اراده آزاد او را در تضاد با رهبری الش نورن قرار داد. تزرت که هر دو طرف بازی می کرد گرفت اورابراسک به هواپیمای نیو کاپنا، قبل از فرستادن Sheoldred به Dominaria.

آنجا بود که Urabrask مواد هواپیما را مطالعه کرد هاله، که در گذشته کلیدی برای توقف تهاجم فیریکسی ها بود. از طریق تماس با ویوین رید، وی همچنین به دنبال ایجاد متحدانی با گیت واچ – گروهی از هواپیماهای راهپیمایی که عهد می‌بندند از مولتی‌ورس محافظت کنند – برای نابود کردن الش نورن کمک کنند

Phyrexia: همه یکی خواهند بود

الش نورن، بر تاج و تخت فیریکسیان استخوان بندی شده خود ایستاد.
الش نورن، مادر ماشین‌ها اثر مارتینا فاچکوا

الش نورن در نیو فیرکزیا با موفقیت رشد کرد Realmbreaker با تیریت از Kaldheim. این درخت قادر بود به بسیاری از صفحات چندجهانی برخورد کند، و به نیو فیرکزیا اجازه داد تا به همه آنها ضربه بزند و همزمان به همه جهان حمله کند.

مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – الش نورن کیست؟

هنگامی که بذرهای تهاجم آماده شد، شورش اورابراسک آغاز شد زیرا او حمله به الش نورن را رهبری می کرد. Sheoldred، که همچنین به دنبال حذف الش نورن از قدرت بود، با اورابراسک متحد شد. با این حال، او این کار را در تلاش برای تاج گذاری خود انجام داد مادر ماشین ها.

در طول این شورش، Gatewatch همراه با دیگر متحدان Planeswalker، با Sylex جدید به نیو فیرکزیا سفر کرد با طرح هایی برای منفجر کردن آن برای نابودی نیو فیرکزیا قبل از اینکه بتواند تهاجم خود را آغاز کند.

اثر هنری All Will Be One Card
همه یکی خواهند بود اثر کریس ران

متأسفانه، برنامه های Gatewatch به طرز وحشتناکی به هم ریخت. الش نورن می‌دانست که دارند می‌آیند، و یک اختلال مسطح ایجاد کرد که همه آنها را در هنگام سقوط از هم جدا کرد.

Nissa Revane و Lukka Planeswalkers با هم فرود آمدند، اما لوکا کامل شد پس از پیوند با فیرکسیان وی توسط Vorinclex دستور ردیابی و دستگیری نیسا در حال فرار را داشت و در این کار موفق بود و او نیز تکمیل شد.

یک نیسا کامل، با چهار بازو.
Nissa, Ascended Animist اثر چیس استون

در حالی که در نیو فیرکزیا هستید، وراسکا به تنهایی فرود آمد در کولوسئوم Sheoldred، جایی که مدام مورد حمله قرار می‌گرفت و در نهایت به آنجا می‌افتاد فیرزیس و تکمیل شد. او را اغوا کرد هواپیمای راهپیمایی جیس آنجا بود که به او خیانت کرد همانطور که phyresis ذهن او را اشغال کرد، او را نیز آلوده می کند.

تیم اعتصاب باقی مانده به لطف فداکاری موفق به فرار شد هواپیماگرد نهیری، که جسدش از طریق تکمیل کشف و احیا می شد.

با وجود تلفات، هواپیماهای راهپیمایی Jace Beleren، Kaya، و Kaito موفق شدند با Sylex به Realmbreaker برسند.. با این حال، کایا و کایتو با دیدن اینکه Realmbreaker قبلاً شروع به لمس هواپیماهای چندجهانی کرده بود، می خواستند عقب نشینی کنند زیرا انفجار Sylex می تواند آن هواپیماها را نیز نابود کند.

جیس موافقت نکرد و Sylex را برخلاف میل آن دو فعال کرد قبل از اینکه فیرزیس بتواند ذهن خود را به دست آورد.

یک Jace کامل سعی می کند Sylex را در نیو فیرکزیا فعال کند در حالی که کایا سعی می کند او را متوقف کند.
پایان را توسط LA Draws بیاورید

قبل از اینکه Sylex بتواند منفجر شود، Planeswalker Elspeth Tireمن رسیدم و به سرعت به قلب جیس زدم و سپس Sylex را گرفتم و با آن ناپدید شدم. اندکی پس از ناپدید شدن او، الش نورن با یک نیسا را ​​کامل کرد، که او عادت داشت Realmbreaker را فعال کنید تا حمله به Multiverse را آغاز کنید.

New Phyrexia به سرعت حمله خود را در سراسر Multiverse آغاز کرد و ساکنان آن هواپیماها را در رویدادی که ما آن را می شناسیم تکمیل و حمله کرد. مارس ماشین.

بعدی: سحر و جادو: گردهمایی – تاریخچه مختصری از فیرکسی جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا