بازی

بهترین کارت های Throne Of Eldraine – MTG

Throne of Eldraine با تم افسانه ای در Magic: The Gathering به عنوان یکی از قدرتمندترین مجموعه های بازی بدنام است. این برنامه که در سال 2019 راه اندازی شد، در تمام مدت قانونی بودن آن تأثیر زیادی بر قالب استاندارد داشت و همچنان در قالب های دیگر حضور بزرگی دارد.


مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – The Best Board Wipes For Commander

حتی سال‌ها بعد، این افسانه‌ها باعث ایجاد کابوس برای کسانی می‌شوند که باید با آن‌ها روبرو شوند. در اینجا بهترین کارت‌های بازی Throne of Eldraine، بدون حتی یک بار روزی روزگاری یا Escape To The Wilds وجود دارد.

10 چولان، راوی قصه ها

Chulane همه این کارها را انجام می‌دهد: او به شما کمک می‌کند تا رمپ کنید، به شما اجازه می‌دهد تا محرک‌های موجودات را در میدان نبرد تکرار کنید، و به شما اجازه می‌دهد کارت بکشید. او فقط یک موجود افسانه ای فوق العاده است که از آن زمان در قالب هایی مانند فرمانده تبدیل به یک تهدید شده است.

نگاه کردن به کارتی مانند Chulane و یافتن ایرادات سخت است، اما اگر نیاز به انتخاب داشتید، می‌توانید از هزینه مانا به دلیل نیاز به سه رنگ مختلف انتقاد کنید، یا اینکه هیچ راهی برای کاهش هزینه‌های مانا ندارد. موجوداتی که شما بازی می کنید اما آنها چیزهای جزئی هستند و چولان در نتیجه یک جانور مطلق است.

9 خانه آور

کارت Hushbringer MTG

فقط برای دو مانا، Hushbringer تعداد زیادی از کهن الگوهای عرشه را کاملاً خاموش می کند. عرشه چشمک زن؟ رفته. اشراف؟ نه ممنون. حریف شما می‌تواند یک میلیارد Panharmonicons و Elesh Norn، Mother of Machines را در بازی داشته باشد، و هیچ‌کدام از آنها به لطف این 1/2 Faerie کوچک اهمیتی ندارند.

با این حال، هنگام بازی Hushbringer باید مراقب باشید، زیرا نه تنها محرک های حریف، بلکه خود شما را نیز خاموش می کند. اگر به هر نوع ETB یا محرک مرگ تکیه کنید، Hushbringer شما را به اندازه حریفانتان در مضیقه قرار خواهد داد.

8 کورولد، شاه نفرین شده فائه

کورولد، کارت MTG پادشاه نفرین شده Fae

بسیار شبیه Chulane، Korvold در طول زمان خود در استاندارد یک هیولای مطلق بود و همچنان در Commander محبوب است. این یکی دیگر از آن موجودات افسانه‌ای است که به نظر می‌رسد فقط هر کاری را که نیاز دارید انجام می‌دهد، به شما راه‌هایی برای قربانی کردن افراد دائمی، کشیدن کارت و ضربه سخت‌تر در یک بسته کوچک و مرتب می‌دهد.

مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – The Best Commanders For A Horror Deck

این واقعیت که ما شاهد محبوبیت افکت‌های «یک بار در هر نوبت» بعد از Throne of Eldraine بودیم، جای تعجب ندارد، زیرا این واقعیت که این مرد به شما اجازه می‌دهد هر زمان که افراد دائمی را قربانی می‌کنید، فقط کارت بکشید، باورنکردنی است. به‌عنوان یک اژدها، کارت‌های هم افزایی زیادی نیز وجود دارد که باعث می‌شود Korvold ضربه‌های سخت‌تری بزند، حذف آن دشوارتر باشد، یا حتی برای دور زدن این هزینه گران‌قیمت مانا، به بازی تقلب کند.

7 رنکل، استاد شوخی ها

Rankle، Master of Pranks MTG Card

در حالی که رنکل یک فرمانده قوی است، شما معمولاً تمایل دارید که او را به عنوان یک بخش کلیدی از دیگر عرشه‌های فداکاری ببینید. با عجله بیرون رفتن و وارد کردن خسارت رزمی، رنکل می‌تواند هر بازیکن را مجبور کند که یک موجود را قربانی کند، در کنار سایر اثرات (از جمله کارت مازاد بدنام Eldraine) برای شیرین کردن معامله.

این فقط یک راه عالی برای از بین بردن مسدود کننده ها با فدا کردن حریف نیست. همچنین به خوبی در عرشه هایی قرار می گیرد که از شما می خواهند چیزهای خود را (مانند Korvold) جمع کنید. حتی به لطف داشتن پرواز، بسیار گریزان است، و وقتی رنکل وارد بازی می شود، به یک مشکل واقعی تبدیل می شود.

6 جانور جستجوگر

کارت MTG Questing Beast

این به یک میم در Magic تبدیل شده است که هیچ کس نمی تواند به یاد داشته باشد که Questing Beast چه می کند. ممکن است این یک دیوار کامل از متن باشد که به خاطر سپردن آن غیرممکن است، اما هنوز هم نیروگاه یک کارت است.

وقتی آن را خراب می کنید، Questing Beast بسیار زیاد است. هوشیاری، لمس مرگ و عجله دارد، توسط موجوداتی با دو قدرت یا کمتر نمی‌توان آن را مسدود کرد، جلوی آسیب‌های جنگی را می‌گیرد (مانند مه)، و همچنین اگر موفق به مقابله با جنگنده شود، به هواپیمای راهپیمایی آسیب می‌رساند. خسارت به صاحبش

همه این بندها نیز فردی هستند – Questing Beast برای جلوگیری از آسیب نیازی به حمله ندارد، من فقط این کار را به صورت پیش فرض از طریق یک توانایی استاتیک انجام می دهم. این آن را به یک شمارنده عالی برای عرشه های مه تکراری تبدیل می کند. ما این کار را انجام دادیم، بالاخره Questing Beast را شکستیم.

5 پاساژ افسانه ای

کارت MTG پاساژ افسانه ای

پس از کارت‌های کابوس‌های متعدد، دیدن پاساژ Fabled ممکن است خنده‌دار باشد. این یک سرزمین است، چقدر می تواند قدرتمند باشد؟ با این حال، Fabled Passage نسخه‌ی کاملاً بهتری از Terramorphic Expanse و Evolving Wilds است، دو تا از فراگیرترین سرزمین‌های واکشی بازی.

مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – بهترین فرماندهان سرباز

ممکن است به خوبی واکشی‌های زمین‌مرکزی مانند Scalding Tarn نباشد، اما Fabled Passage به دلیل توانایی‌اش برای ورود زمین‌ها بدون استفاده، مزیت بزرگی نسبت به سایر واکشی‌های عمومی دارد. دسترسی شما به آن مانا به محض اینکه متوجه شدید آن فوق العاده قدرتمند است، و باعث می شود که تجدید چاپ های بی پایان Evolving Wilds که در مجموعه های بعد از Throne of Eldraine دیدیم، در مقایسه با آن کمی سخت به نظر برسد.

4 وام گیرنده گستاخ

کارت MTG قرض دهنده بی پروا

همانطور که قبلا توسط Questing Beast و Rankle نشان داده شده است، هر کارتی که بتواند بیش از یک کار را در یک زمان انجام دهد به طور کلی خوب است. Throne of Eldraine یک مکانیک مرکزی کامل در اطراف آن ساخته شده بود، با کارت های Adventure هم دائمی و هم لحظه ای و جادویی هستند، بسته به اینکه کدام قسمت از آن را اول انتخاب کنید.

پیشتاز راه برای جادوهای ماجراجویی، وام‌دهنده شجاع است. این نه تنها راهی برای دور کردن تهدیدات احتمالی از سر راه شماست، بلکه حتی می‌توانید در صورت نیاز به جلوگیری از ورود موجود پرنده به سمت صورتتان، به نیمه موجود فلش بزنید. این پری کوچک فوق العاده انعطاف پذیر است و تقریباً برای هر عرشه آبی که نیاز به حذف دارد یک مزیت است.

3 اوکو، دزد تاج ها

اوکو، کارت MTG Thief of Crowns

شاید بدنام ترین کارت Throne of Eldraine، Oko تا به امروز یکی از قوی ترین کارت های Planeswalker است که تاکنون برای Magic منتشر شده است. ممنوعیت در Modern, Pioneer و Legacy چیزی نادر است که کمتر کارتی می تواند درباره آن لاف بزند، اما Oko یکی از آنهاست.

فقط با سه مانا، می توانید هر مصنوع یا موجودی را به الک 3/3 تبدیل کنید. و از آنجایی که این یک توانایی وفاداری +1 است، تا زمانی که Oko در بازی بماند، می‌توانید آن را در هر نوبت انجام دهید. توانایی او در ساختن توکن‌های غذا (که تنها با انتشار کارت‌های مراقبت از غذا مفیدتر می‌شود) را به آن اضافه کنید، و یک آهنربای حذف خواهید داشت که حریفان شما باید تمام تلاش‌ها و منابع خود را روی آن متمرکز کنند تا از شر آن خلاص شوند.

2 Embercleave

کارت Embercleave MTG

بخشی از ترفند جنگی، بخشی از تجهیزات، Embercleave یک شرط برد کلاسیک برای پایان بازی برای عرشه‌های آگرو است، به شرطی که بتوانید موجودات کافی روی تخته داشته باشید تا این هزینه را به درستی کاهش دهید. اینکه بتوانید این را برای هر یک از موجودات مهاجم خود به صورت رایگان تجهیز کنید، مقابله با آن را نیز دشوار می کند – اگر حریف شما یک مهاجم را بیرون می آورد، فقط آن را به دیگری مجهز کنید.

در طول دوران تاج و تخت الدرین در استاندارد، همه انتظار Embercleave را داشتند و سعی می‌کردند حذف یا سایر تعاملات را برای زمانی که ناگزیر از بین می‌رفت باز نگه دارند. اکنون که چرخانده شده و تا حدودی از بین رفته است، کسب پیروزی Embercleave آسان تر از همیشه به نظر می رسد.

1 هنج بزرگ

کارت بزرگ Henge MTG

یکی از تم های در حال اجرا Throne of Eldraine این بود که چگونه به نظر می رسید کارت ها همه چیز را برای شما انجام می دهند. به عنوان مثال، Great Henge نه تنها راه هایی برای دادن مانا و کشیدن کارت به شما دارد، بلکه به اندازه کافی مهربان است که اگر موجودی به اندازه کافی بزرگ دارید، هزینه بازیگری خود را کاهش دهد.

تا زمانی که The Great Henge خارج است، حتی کوچکترین 1/1 به عنوان 2/2 وارد می شود و کارت دیگری به شما می دهد تا شاید موتور را حفظ کنید. هر زمان که به آن ضربه بزنید، به شما دو زندگی می بخشد، و حتی ابتدایی ترین توانایی آن – دادن دو مانا سبز به شما – چیزی نیست که از آن غافل شوید.

The Great Henge نمادی از این است که چرا Throne of Eldraine یکی از قدرتمندترین مجموعه های تمام دوران در نظر گرفته می شود و هنوز هم تا به امروز شاهد پخش منظم در تعدادی از فرمت ها است.

بعدی: Magic: The Gathering – بهترین کارت های قورباغه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا