شبکه های اجتماعی

نحوه فروش در لینکدین

وقتی صحبت از فروش اجتماعی می شود، لینکدین ممکن است اولین پلتفرمی نباشد که به آن فکر می کنید.

با این حال، بیش از 76 درصد از خریداران آماده گفتگوی فروش در لینکدین هستند که آن را به مکانی ارزشمند برای تولید سرنخ تبدیل می کند.

آیا برای ارتقای استراتژی خود و فروش در لینکدین آماده هستید؟ شش نکته برتر ما را در این پست وبلاگ کشف کنید:

چرا باید در لینکدین بفروشید؟

اگر در حال حاضر استراتژی فروش اجتماعی لینکدین ندارید، ممکن است از دست بدهید.

لینکدین با نزدیک به 740 میلیون کاربر در سراسر جهان، خانه یک جامعه حرفه ای در حال رشد است. در واقع، بیش از 70 درصد از فروشندگان با عملکرد برتر در این پلتفرم فعال هستند.

این یک مخاطب بزرگ است که باید از آن استفاده کرد.

به‌علاوه، لینکدین پر از ویژگی‌هایی است که برای بازاریابی برند عالی هستند – از نظرسنجی‌های افزایش تعامل گرفته تا ابزارهای هدفمند گسترش.

با استراتژی مناسب، لینکدین می تواند یک پلت فرم قدرتمند برای فروش اجتماعی، افزایش آگاهی از برند و ایجاد سرنخ باشد.

آیا می‌دانستید: اکنون می‌توانید برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و انتشار خود را انجام دهید پست های لینکدین با Later – رایگان!

نحوه استفاده از لینکدین برای فروش

  1. نمایه کسب و کار خود را بهینه کنید

  2. مطالب مرتبط و با ارزش را به اشتراک بگذارید

  3. پست های خود را بهینه کنید

  4. با استفاده از ویژگی جستجوی لینکدین، مشتریان بالقوه را مشخص کنید

  5. درخواست های اتصال خود را کامل کنید

  6. از شاخص فروش اجتماعی لینکدین استفاده کنید

نکته 1 فروش لینکدین: نمایه کسب و کار خود را بهینه کنید

اولین قدم برای فروش اجتماعی در لینکدین؟ صفحه کسب و کار خود را ایجاد و بهینه کنید.

صفحه کسب و کار شما به عنوان یک فروشگاه مجازی برای محصولات یا خدمات شما عمل می کند، بنابراین ایده خوبی است که آن را تا حد امکان آموزنده کنید.

خلاصه ای واضح و قانع کننده «درباره» بسازید که ارزش های برند شما را به نمایش بگذارد، و از یک تصویر نمایه مارک دار و عکس روی جلد استفاده کنید.

برای کشف بیشتر، از کلمات کلیدی مرتبط در نمایه کسب و کار خود استفاده کنید – به خصوص در زمینه های کلیدی مانند توضیحات شرکت.

برای بهبود استراتژی محتوای لینکدین خود آماده اید؟ راهنمای کامل ما برای استفاده از لینکدین برای تجارت را بررسی کنید اینجا.

نکته فروش لینکدین شماره 2: محتوای مرتبط و با ارزش را به اشتراک بگذارید

یک راه بسیار مؤثر برای ایجاد جرقه و توسعه ارتباطات با سرنخ‌های احتمالی، پست کردن محتوایی است که آنها آن را مرتبط و ارزشمند می‌دانند.

با به اشتراک گذاشتن بینش‌های صنعت و موضوعات آغازگر مکالمه، کسب‌وکار خود را به عنوان یک مرجع در صنعت معرفی می‌کنید – که می‌تواند در ایجاد سرنخ تفاوت ایجاد کند.

تحقیقات نشان می‌دهد که 92 درصد از مشتریان B2B وقتی خود را به عنوان رهبران فکری صنعت تثبیت کرده‌اند، از تعامل با فروشندگان خوشحال می‌شوند.

بررسی کنید که چگونه آژانس روابط عمومی Weber Shandwick بطور منظم پوشش رسانه‌ای، صف‌بندی سخنرانان و کمپین‌های مشتریان را به اشتراک می‌گذارد تا کار خود را برجسته کند و خود را به عنوان متخصص معرفی کند:

نکته: از پیشنهادات محتوای LinkedIn استفاده کنید تا بفهمید افراد در صنعت شما با چه موضوعاتی درگیر هستند.

نکته فروش لینکدین شماره 3: پست های خود را بهینه کنید

علاوه بر داشتن یک برنامه منظم برای ارسال پست، ایده خوبی است که پست های خود را برای دسترسی و تعامل بهینه کنید.

شما می توانید این کار را با برچسب گذاری کارشناسان صنعت، استفاده از کلمات کلیدی و شامل هشتگ های مرتبط انجام دهید. در واقع، پست‌هایی که هشتگ دارند، 38 درصد بیشتر از پست‌های بدون هشتگ ایجاد می‌کنند!

شرکت اینترنتی Squarespace کار بسیار خوبی در این زمینه انجام می دهد. استفاده آنها از هشتگ های خاص – گاهی اوقات مارک دار – به مخاطبان آنها امکان می دهد محتوای آنها را به راحتی پیدا کنند و برند آنها را انسانی می کند:

با گذشت زمان، می‌توانید ببینید که چه نوع پست‌هایی بیشترین سر و صدا را ایجاد می‌کنند – که بینش عالی برای تنظیم استراتژی محتوای آینده شما است.

نکته: با گنجاندن یک CTA قوی (تماس برای اقدام) که لایک، نظر یا اشتراک‌گذاری را تشویق می‌کند، مشارکت را تا حد امکان تشویق کنید.

نکته فروش لینکدین شماره 4: با استفاده از ویژگی جستجوی لینکدین، مشتریان بالقوه را مشخص کنید

برای کارآفرینانی که سرنخ های فروش را به صورت شخص به فرد توسعه می دهند، LinkedIn ویژگی های جستجوی گسترده ای را ارائه می دهد که یافتن افرادی را که ممکن است به کسب و کار شما علاقه مند باشند را آسان می کند.

برای مثال، اگر از یک صفحه شخصی و همچنین یک صفحه تجاری کار می کنید، می توانید به طور خاص افرادی را جستجو کنید که با شما ارتباط مشترک دارند.

با تحقیقاتی که نشان می‌دهد در صورت داشتن ارتباط متقابل، احتمال تعامل مردم با شما 5 برابر بیشتر است، این فیلتر می‌تواند راهی عالی برای یافتن سرنخ‌های بالقوه باشد.

همچنین می توانید بر اساس مکان و صنعت فیلتر کنید و از کلمات “NOT”، “AND” و “OR” در جستارهای خود برای ایجاد یک جستجوی بسیار هدفمند استفاده کنید.

نکته: ناوبر فروش لینکدین تلاش های جستجوی هدفمند شما را به سطح بعدی می برد. این ویژگی پولی برای کسب‌وکارها به شما امکان می‌دهد از فیلترهای اضافی (مانند نوع شرکت) استفاده کنید و در مورد پتانسیل فروش مشتریان بالقوه اطلاعاتی کسب کنید. این حتی نشان می دهد که چه کسی در بین مخاطبان شما یک رهبر گرم است.

نکته فروش لینکدین شماره 5: درخواست های اتصال خود را کامل کنید

یافتن و فیلتر کردن سرنخ‌ها یک چیز است، اما اگر می‌خواهید توجه آنها را جلب کنید و فروش اجتماعی را تشویق کنید، ایجاد یک رابطه با ارتباطات جدید ضروری است.

بهترین درخواست‌های اتصال آنهایی هستند که مؤدبانه، دقیق هستند و ارزش اتصال شما را نشان می‌دهند.

نکته: برای ارسال پیام هایی با بیش از 300 کاراکتر، در LinkedIn InMail ثبت نام کنید و به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری را در حوزه خود به اشتراک بگذارید.

نکته فروش لینکدین شماره 6: از شاخص فروش اجتماعی لینکدین استفاده کنید

اگر در مورد فروش در لینکدین جدی هستید، باید بدانید که برند شما دقیقاً چگونه ارزیابی می شود.

با شاخص فروش اجتماعی لینکدین (SSI)، می‌توانید درک عمیق‌تری از تلاش‌های فروش اجتماعی خود به دست آورید – و فرصت‌هایی را برای بهبود کشف کنید. پیشنهاد خود را بهبود بخشید

از مشخص کردن مشتریان بالقوه گرفته تا ایجاد روابط، راه‌های زیادی برای فروش در لینکدین وجود دارد.

با پیروی از این نکات و پذیرش آخرین ویژگی های لینکدین، می توانید شبکه ای متشکل از دنبال کنندگان حرفه ای برای برند یا کسب و کار خود بسازید.

برای راهنمایی بیشتر در مورد نحوه استفاده از LinkedIn برای بازاریابی برند، در ما ثبت نام کنید خبرنامه رایگان اکنون!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا