برنامه نویسی

مبتدی عزیز، بهتر می شود.

یادتان هست اولین بار چه زمانی با دنیای برنامه نویسی آشنا شدید؟ با این همه هیجان و اشتیاق، تمام چیزهای باورنکردنی را که می توانستید بسازید تصور کردید. و با کمی توهم در مورد اینکه چقدر ممکن است دشوار باشد، رشته ای را انتخاب کردید و شروع به یادگیری کردید. حالا شما اینجا هستید، گیر کرده اید! شما شروع به فکر می کنید که این بالاتر از چیزی است که ذهن شما می تواند پردازش یا به دست آورد. خب شما تنها نیستی.

درست مانند هر رشته دیگری، هرکسی که برنامه نویسی را شروع کرده است، برای تحقق ایده های خود مشکلاتی را تجربه می کند و اغلب آنها را تجربه می کند. وقتی با موانعی روبرو می شوید چه کاری انجام می دهید نحوه انجام آن را مشخص می کند
از سفر بسیار لذت خواهید برد

هر زمان که احساس کردید گیر کرده اید یا در طول مسیر با مشکلاتی روبرو می شوید چه کاری باید انجام دهید.

فتنه را در خشمگین ها بیابید. کنجکاوی در این رشته همه چیز است. تلاش برای یافتن اینکه چرا چیزی کار نمی کند یا آنطور که می خواهید رفتار نمی کند، تفاوت بزرگی ایجاد می کند. ممکن است یک آموزش را دنبال کرده باشید، کد پشت کد، اما همچنان، کد شما ممکن است مانند آنچه در آموزش نشان داده شده است کار نکند. برای یافتن پاسخ به گوگل یا هر موتور جستجوی دلخواه خود بروید.

برنامه نویسی می تواند طاقت فرسا باشد به خصوص اگر به تنهایی آن را انجام دهید. جوامع به عنوان یک شبکه پشتیبانی عمل می کنند.
حمایت و انگیزه معمولاً ویژگی های کلیدی هر جامعه ای هستند. به جوامعی بپیوندید یا انجمنی ایجاد کنید که در آن همه علاقه یکسانی به فناوری داشته باشند و مشتاق یادگیری، رشد، بهبود و کمک به یکدیگر باشند. عضویت در چنین جوامعی باعث می شود متوجه شوید که بیشتر اشتباهات یا موانعی که در سفر خود با آن مواجه می شوید رایج هستند و فقط مربوط به شما نیستند.

کمک بخواهید. ممکن است برای شما سخت و شرم آور باشد حتی اگر عادت به درخواست کمک نداشته باشید. خوشبختانه اکثر افراد در زمینه برنامه نویسی همیشه مایل به کمک هستند. می توانید با ارسال پیام خصوصی به افراد در رشته خود که فکر می کنید ممکن است به شما کمک کند و مشکلی را که در گروه یادگیری خود با آن روبرو هستید به اشتراک بگذارید. و با گذشت زمان، با درخواست کمک راحت خواهید شد.

آنچه را که در حال یادگیری هستید به اشتراک بگذارید. وقتی آنچه را که یاد می گیرید و می سازید به اشتراک می گذارید، در معرض انتقاد قرار می گیرید. عیب هایی که ممکن است متوجه آن نشده باشید توسط دیگران به شما گوشزد می شود. پیشنهاداتی ارائه خواهد شد و همه اینها به شما کمک می کند تا پیشرفت کنید.

مسیر تبدیل شدن به یک مهندس نرم افزار ترکیبی متفاوت از ظرافت، حمایت جامعه و خوش بینی را طی می کند. از سفرتان لذت ببرید. به سلامتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا