بازی

بهترین کارت های نگهبانان کهکشان در مارول اسنپ، رتبه بندی شده است

در طول تاریخ مارول کامیکس، مجموعه نگهبانان کهکشان تغییر کرده است. فیلم های جیمز گان این شخصیت های مبهم را وارد جریان اصلی کردند. با توجه به این، یک ترکیب وجود دارد که اول از همه به ذهن می رسد. در مارول اسنپ، می‌توانید از هر یک از خدمه نگهبانان کهکشان برای قرار دادن در انواع عرشه‌ها استفاده کنید.


مطالب مرتبط: مارول اسنپ: بهترین کارت‌ها برای عرشه کهکشانی

هنگام تماشای دعوای شخصیت ها روی صفحه، می توان استدلال کرد که چه کسی قوی ترین است. رفتن به توانایی ها در بازی با ورق، داستان دیگری است. در حالی که استفاده از هر یک از نگهبانان در یک عرشه قابل دوام است، بهتر است از برخی از کارت ها نسبت به کارت های دیگر استفاده کنید.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

7 راکون موشک

اکثر کارت‌های Guardians of the Galaxy در مارول اسنپ در مقایسه توانایی‌هایشان مشابه هستند. Rocket Raccoon توانایی مشابهی با Star-Lord، Groot، Drax و Gamora دارد، فقط اعداد متفاوتی در توانایی، قدرت و هزینه‌اش.

راکت دو توان به دست آورد تا او را به چهار قدرت برساند، او را به یکی از کارت های 1 هزینه ای قوی تر تبدیل می کند.

آسیب پذیر بودن در برابر Killmonger و داشتن قدرت پایین تر از بقیه باعث می شود این موجود زیبا و در عین حال نه نوازش در فهرست ضعیف شود. با این حال، اگر یک عرشه با هزینه 1 بسازید، او می‌تواند استفاده بسیار خوبی داشته باشد.

چه Beast باشد و چه قرار دادن راکت در کامار تاج، می‌توانید توانایی افزایش قدرت راکت را افزایش دهید. خلاقیت می‌تواند راکون را به کارتی مناسب برای بازی‌های نوبتی اولیه یا یک حرکت طولانی برای ساخت درست تبدیل کند.

6 ستاره-لرد

کارت‌های Marvel Snap Guardians of the Galaxy نسخه استاندارد Star-Lord

رهبر نگهبانان نیز زمانی که یک کارت توسط حریف بازی می‌شود قدرت پیدا می‌کند و او را به یک کارت با قدرت متوسط ​​در زمین تبدیل می‌کند. آنچه برای او مفید است – مشابه Drax، Gamora، و Groot – با تهدید Killmonger برای پاک کردن همه کارت های 1-cost در هر سه مکان، سنگین نیست.

کامار تاج، هیولا و اودین به‌عنوان یک کارت On-Reveal مانند تقریباً همه نگهبانان، دوستان خوبی هستند که او را در جایگاه دیگری قرار می‌دهند.

کارت‌های کم‌هزینه‌تر مانند Star-Lord او را به یک جفت عالی برای مکان‌ها و کارت‌هایی تبدیل می‌کند که با کارت‌های با هزینه بالاتر، مانند Drax یا Gamora سازگاری ندارند. از آنجایی که Goose از رسیدن هر چیزی بیش از حد قوی به مکان جلوگیری می کند، Star-Lord می تواند با Rocket یا Groot بایستد تا با آن کارت های 5 تا 6 هزینه بدون رقابت واقعی مطابقت داشته باشد.

5 بزرگ

مارول اسنپ Guardians of the Galaxy Cards نوع استاندارد گروت

گروت ممکن است نسبت به Star-Lord بازی کند، اما اگر توانایی او فعال شود، می توانید نشان دهید که درخت سخنگو را نباید در میدان جنگ جدی گرفت. از آنجایی که کارت سه هزینه‌ای است، می‌توانید از همان مزیت‌های Star-Lord استفاده کنید، در حالی که Silver Surfer را برای تقویت بیشتر قدرت جفت کنید.

گروت با داشتن قدرت بالاتر نسبت به همکاران کم‌هزینه‌اش، می‌تواند با کمک Beast، Kamar Taj و Odin به بیش از 9 قدرت برسد و او را در معرض نابودی توسط شانگ چی قرار دهد. داشتن محافظ برای کارت های دیگر، از جمله Groot، سپس Armor یا Cosmo، پس از ایجاد قدرت، جفت های عالی را ایجاد می کند.

4 آخوندک

مارول اسنپ Guardians of the Galaxy Cards نسخه استاندارد Mantis

آخوندک مانند نبولا توانایی مشابهی با دیگر اعضای نگهبانان کهکشان ندارد. هنگامی که او یک کارت را از عرشه حریف می گیرد، زمانی که چیزی در مقابل او بازی می شود، توانایی On Reveal قدرتمند و در عین حال متناقض را ایجاد می کند.

این سازگاری با ترکیب است، زیرا همه آنها تأثیرات متناقضی دارند، اما اگر چیزی را که برای دشمنتان ضروری است به دست آورید، او یک تغییر دهنده بازی است.

Mantis یک ترکیب عالی برای کارت های دیگر ایجاد می کند که استراتژی غیر غالب دارند. در حالی که روی قدرت کنترل مکان‌ها تمرکز می‌کنید، می‌توانید عرشه بازیکنان دیگر را با گرفتن کارت‌های آنها از بین ببرید.

او را با Yondu و Cable جفت کنید تا عرشه حریف را بیشتر نازک کنید. پرتاب در شاهین یا هیولا. سپس می توانید توانایی او را دو برابر کنید یا اگر اولین بار از دست داد، دوباره امتحان کنید.

3 سحابی

نسخه استاندارد سحابی کارت های Marvel Snap Guardians of the Galaxy

سحابی همچنان قوی تر می شود زیرا حریف از قرار دادن کارت در محل خود صرف نظر می کند. محافظت از او برای بهترین استفاده از توانایی او مهم است.

آرمور از پرتاب چاقو توسط کیل مونگر به سمت او جلوگیری می کند و Cosmo مانع از غیرفعال کردن آرمور توسط Enchantress می شود. با حفظ امنیت او، در پایان بازی، یک کارت سنگین 1 هزینه ای خواهید داشت که با قهرمانان و تبهکاران گران قیمت رقابت می کند.

حتی اگر بازیکن دیگر در هر نوبت کارت بازی کند، زمانی که حریف سمت خود را از مکان پر کند، چیزی از توانایی او به دست خواهید آورد.

کارت های حمایتی سحابی را برای یک بار لبخند می زند. Blue Marvel و Ka-Zar در حالی که قدرت بیشتری به دست می آورد، به او ضربه می زنند.

2 دراکس

کارت های Marvel Snap Guardians of the Galaxy نسخه استاندارد Drax

Drax the Destroyer اگر کارتی در طرف مقابل بازی شود، به نام خود عمل می کند. با افزایش دادن او به هشت یا بیشتر از آن با کمک کارت های دیگر، درکس به یک قهرمان قابل احترام در کنار شما تبدیل می شود تا بر یک مکان تسلط یابد.

اگر یک بار فعال شود، درکس از 9 بالاتر نمی رود، و او را غیرقابل کشتن می کند، به استثنای گالاکتوس که اگر دور از Drax بازی شود، تمام مکان های دیگر را می خورد. پروفسور X را قرار دهید، سپس یک Drax تقویت‌شده را قفل می‌کنید تا مکانی را برای چرخش نهایی ایمن کنید.

1 گامورا

مارول اسنپ Guardians of the Galaxy Cards نسخه استاندارد Gamora

شانگ چی ممکن است او را از بین ببرد، اما اگر بازی یا محافظت نشود، گامورا از یک قاتل قدرتمند به قاتلی می‌پرد که می‌تواند تانوس را نابود کند. برای یک بازی آخر بازی، او به راحتی می تواند برد را تضمین کند، به خصوص زمانی که توانایی او روی کامار تاج تحریک شود.

می توان از روش های خلاقانه برای اطمینان از داشتن گامورای مرگبار بدون هیچ تهدیدی برای او استفاده کرد. پروفسور ایکس، برای آخرین حرکت نوبتی، می‌تواند مکان خود را قفل کند و در صورت پخش یک Shang-Chi از مرگ او جلوگیری کند.

سپس، شما کلاسیک هایی مانند Armor را دارید تا مکان را باز نگه دارید و در عین حال از کارت های خود در برابر نابودی محافظت کنید.

بعدی: Marvel Snap: Thanos Lockjaw Deck Guide

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا