شبکه های اجتماعی

چگونه یک پست اینستاگرام را در استوری خود به اشتراک بگذارید

اینکه بتوانید یک پست اینستاگرام را در استوری خود به اشتراک بگذارید، یک راه عالی برای افزایش تعامل در پست های شما و به اشتراک گذاری آسان محتوای تولید شده توسط کاربر است.

اما بخش دشوار این است که اطمینان حاصل کنید که ارسال مجدد شما با زیبایی‌شناسی استوری اینستاگرام شما مطابقت دارد.

ما نحوه به اشتراک گذاشتن پست اینستاگرام را در استوری خود با ترتیب سخاوتمندانه ای از هک های طراحی پوشش می دهیم تا زیبایی شناسی خود را در راس بازی حفظ کنید:

چگونه یک پست اینستاگرام را در استوری خود به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری یک پست اینستاگرام در استوری خود یک راه عالی برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض بیشتر با ارزش برای محتوای خود است.

چه بخواهید پست خود را در فید استوری های خود به اشتراک بگذارید، چه محتوای جالبی از محتوای تولید شده توسط کاربر را بازنشر می دهید، اشتراک گذاری آن بسیار ساده است:

  1. روی نماد هواپیمای کاغذی (دکمه اشتراک گذاری) در زیر پست فید ضربه بزنید.

  2. “افزودن پست به داستان خود” را انتخاب کنید.

  3. پست را در استوری اینستاگرام خود ویرایش کنید – می‌توانید برای بررسی سایر سبک‌های استیکر، حرکت دهید، بچرخانید، مقیاس‌بندی کنید و ضربه بزنید.

پست های به اشتراک گذاشته شده در استوری ها به استیکرهای قابل کلیک تبدیل می شوند – ایجاد یک لینک مستقیم به پست اصلی اینستاگرام.

به علاوه، نام کاربری پوستر اصلی به وضوح نمایش داده می شود، که برای اعتبار دادن نسبتاً به مشارکت کنندگان محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) عالی است.

کل فرآیند کمتر از 10 ثانیه طول می کشد.

چرا دیگر نمی توانم یک پست فید را در استوری های اینستاگرام به اشتراک بگذارم؟

اگر اخیراً متوجه شده اید که دیگر نمی توانید یک پست فید اینستاگرام را از طریق نماد هواپیمای کاغذی در استوری خود به اشتراک بگذارید، احتمالاً بخشی از یک گروه آزمایشی برای استیکر جدید اینستاگرام “Reshare” هستید.

برای افزودن یک پست فید به استوری خود، اکنون باید یک استوری ایجاد کنید، روی نماد سینی استیکر ضربه بزنید و برچسب “اشتراک مجدد” را انتخاب کنید.

از اینجا، می‌توانید پستی را که اخیراً دیده‌اید، ذخیره کرده‌اید یا به شبکه اینستاگرام خود اضافه کرده‌اید انتخاب کنید.

6 هک طراحی برای به اشتراک گذاری پست فید اینستاگرام در استوری شما

جستجو و به اشتراک گذاری پست اینستاگرام در استوری شما ممکن است سریع و آسان باشد، اما این بدان معنا نیست که بهترین چیز برای زیبایی برند شما در استوری اینستاگرام است.

به لطف افزایش اپلیکیشن‌های طراحی با کاربری آسان – مانند Storyluxe، Unfold، StoryBoost و Over – استوری‌های اینستاگرام با کیفیت بالا به سرعت در حال تبدیل شدن به یک هنجار هستند.

در اینجا برترین هک‌های طراحی ما وجود دارد که به شما کمک می‌کند داستان‌های خود را به سطح بعدی ببرید.

هک طراحی شماره 1: از ابزار Brush Tool برای رفع سریع استفاده کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ایجاد احساس بیشتر در استوری اینستاگرام شما، ادغام پالت رنگ برندتان است – و این هک کمی شناخته شده یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای انجام آن است!

به سادگی ابزار قلم مو را انتخاب کنید، هر رنگی را انتخاب کنید (یا از انتخابگر رنگ برای نمونه‌برداری از یک رنگ از پست فید استفاده کنید) و سپس روی پس‌زمینه ضربه بزنید و ۱ تا ۳ ثانیه نگه دارید.

این یک راه عالی برای سریع تر نشان دادن استیکرهای ارسال مجدد شما یکنواخت تر و با برند است.

نکته: اگر رنگ‌های برند شما به‌راحتی در منوی رنگ داستان‌ها در دسترس نیستند، روی یکی از گزینه‌های رنگی پیش‌فرض در پایین صفحه ضربه بزنید و مدت زیادی نگه دارید تا نوار لغزنده رنگ باز شود.

هک طراحی شماره 2: یک پوشش طراحی شده را کپی و جایگذاری کنید

تصور کنید که می‌توانید یک اسلاید استوری اینستاگرام کاملاً با برند ایجاد کنید و همچنان بتوانید روی پست اصلی اینستاگرام کلیک کنید.

خوب با این هک طراحی، شما می توانید.

در اینجا فقط چند نمونه از این هک عملی در حساب کاربری Later Instagram آورده شده است:

در اینجا نحوه انجام آن آمده است!

مرحله شماره 1: از پست اینستاگرامی که می خواهید در استوری خود به اشتراک بگذارید، اسکرین شات بگیرید.

گام 2: با استفاده از یک برنامه ویرایش (مانند Over، StoryBoost، Unfold، Mojo یا Storyluxe) یک طرح استوری اینستاگرام ایجاد کنید تا در بالای استیکر ارسال مجدد قرار گیرد. ممکن است بخواهید از اسکرین شات پست اصلی در این طرح استفاده کنید. پس از تکمیل، این طرح را در Camera Roll خود ذخیره کنید.

در اینجا نمونه ای از قالب طراحی سریع استوری اینستاگرام از Unfold آورده شده است:

مرحله شماره 3: طرح را در Camera Roll خود باز کنید، نماد “Share” را انتخاب کنید و روی “Copy” ضربه بزنید.

مرحله شماره 4: به برنامه اینستاگرام برگردید و مراحل اشتراک گذاری پست فید در استوری خود را دنبال کنید.

مرحله پنجم: روی استوری ضربه بزنید تا یک ویرایشگر متن باز شود و سپس برای یک ثانیه نگه دارید تا دکمه «Paste» ظاهر شود. برای وارد کردن طرح خود روی «جای‌گذاری» کلیک کنید.

مرحله شماره 6: طراحی خود را متناسب با صفحه نمایش (که برچسب بازنشر را می پوشاند) تغییر دهید و مقیاس دهید و متن یا GIF اضافی اضافه کنید تا واقعاً به پست زنده شود.

داستان تمام شده همچنان حاوی پیوندی به پست اصلی فید است – حتی اگر با طرحی که روی آن چسبانده اید از دید پنهان باشد.

نکته UGC: همیشه پوستر اصلی را در پوشش طراحی خود قرار دهید (مخصوصاً وقتی صحبت از محتوای تولید شده توسط کاربر می شود) و متن یا یک GIF را برای تشویق بیشتر کلیک کنید، مانند «در اینجا ضربه بزنید»!

به دنبال استفاده از استوری اینستاگرام برای کسب و کار خود هستید؟ ما را بررسی کنید دوره ویدیویی 45 دقیقه ای رایگان در مورد نحوه طراحی استوری های زیبای اینستاگرام که به شما کمک می کند فالوور، ترافیک و فروش بیشتری داشته باشید!

هک طراحی شماره 3: از استیکرهای سرگرم کننده پوشش اینستاگرام استفاده کنید

اکنون با هک کپی و چسباندن سریع هستید، می توانید از آن برای اضافه کردن انواع عناصر طراحی جالب به استوری های اینستاگرام خود استفاده کنید.

اینفلوئنسرها و طراحان، مانند مالوری جوی، به طور مرتب استیکرهای همپوشانی اینستاگرام را به استوری های خود اضافه می کنند تا خلاقیت بیشتری داشته باشند.

هنگامی که استیکرهای همپوشانی متناسب با سبک برند خود را پیدا کردید (این پست وبلاگ را برای چند نمونه قاتل بررسی کنید) به سادگی بسته ای از استیکرهای پوشش اینستاگرام (یک فایل PNG) را در رول دوربین خود دانلود کنید و از ترفند کپی و چسباندن برای افزودن استفاده کنید. آنها را به یک داستان

برای خلاقیت با استیکرهای همپوشانی اینستاگرام آماده هستید؟ ما خودمان را ایجاد کردیم بسته استیکر روکش اینستاگرام رایگان!

هک طراحی شماره 4: ایجاد یک افکت کلاژ با کپی و چسباندن تصاویر یا استفاده از افزودن از دوربین رول استیکر

ایجاد یک کلاژ عکس در اینستاگرام یک روند محبوب است و برندهایی مانند جمعه های تابستانی به طور مرتب آنها را در استوری های خود به اشتراک می گذارند.

برای ایجاد یک اثر مشابه در استوری استیکر بازنشر، کافی است چندین تصویر را در اطراف پست کپی و جایگذاری کنید (یا از استیکر «افزودن از رول دوربین» استوری‌های اینستاگرام استفاده کنید) – مطمئن شوید که پست اصلی همچنان به راحتی قابل کلیک است و به وضوح مشخص می‌شود.

لایه بندی تصاویر به این روش یک راه سریع و سرگرم کننده برای نشان دادن استیکرهای ارسال مجدد است که با نام تجاری بیشتر به نظر برسند – و همچنین می توانید رنگ پس زمینه (با استفاده از هک شماره 1) را هنگامی که از طرح بندی راضی بودید ویرایش کنید!

هک طراحی شماره 5: اضافه کردن متن، قلم مو، GIF و استیکرهای اینستاگرام

حتی بدون هیچ گونه هک طراحی مخفی، همچنان می توانید با ابزارهای موجود در ویرایشگر استوری اینستاگرام فوق العاده خلاق باشید!

نوشتار، قلم مو، فایل‌های GIF و برچسب‌ها می‌توانند یک پست ساده را متحول کنند – آن را جذاب‌تر و هماهنگ‌تر با برند شما می‌کنند.

و حتی می‌توانید گیف‌های سفارشی استوری اینستاگرام بسازید تا به استوری‌های خود اضافه کنید – گیف‌های خود را حتی برندتر کنید.

بعداً، ما گیف‌های سفارشی استوری اینستاگرام را برای رویدادها و کمپین‌های مختلف طراحی می‌کنیم و برندسازی استوری‌هایمان را بسیار آسان می‌کنیم.

به دنبال ارتقای سطح استوری اینستاگرام خود هستید؟ نحوه ایجاد را بیابید گیف های سفارشی استوری اینستاگرام برای برند شما

هک طراحی شماره 6: کل صفحه را با استیکر Repost پر کنید

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، شما می توانید کل صفحه را با یک برچسب ارسال مجدد پر کنید – عنصر پس زمینه را به طور کلی حذف کنید.

ممکن است این یک راه حل سریع و آسان به نظر برسد، اما نکاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

اول از همه، مهم است که مطمئن شوید استیکر ارسال مجدد در مقیاس بزرگتر خوب به نظر می رسد – زیرا تصاویر با کیفیت پایین به راحتی می توانند دانه دار یا مخدوش به نظر برسند.

به نحوه استفاده Memobottle از این هک با UGC بسیار با کیفیت توجه کنید:

همچنین ایده خوبی است که مطمئن شوید پوستر اصلی هنوز به وضوح اعتبار دارد – حتی اگر از طریق یک پوشش متنی باشد.

اشتراک گذاری پست های اینستاگرام در استوری ها راهی عالی برای ادغام محتوای تولید شده توسط کاربر بیشتر در استراتژی محتوای شما است – که می تواند ابزار قدرتمندی برای تقویت حس اجتماعی در کانال شما باشد.

به علاوه، با به اشتراک گذاشتن پست های خود به عنوان استیکرهای ارسال مجدد در استوری ها، می توانید ترافیک بیشتری را به فید خود هدایت کنید.

با این هک های طراحی برتر، دیگر هرگز مجبور نخواهید بود زیبایی شناسی فروشگاه های اینستاگرام خود را به خطر بیندازید.

برای ارتقای استراتژی استوری اینستاگرام خود آماده اید؟ شروع به برنامه ریزی کنید و برنامه ریزی استوری های اینستاگرام خود با بعد – در همه طرح های پولی موجود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا