بازی

10 بهترین بسته منابع فراواقعی

طنز خاصی در این واقعیت وجود دارد که یک بازی که با وضوح کم و سبک گرافیکی بلوک آن تعریف می شود، این توانایی را دارد که به یکی از سخت ترین نرم افزارهای محاسباتی تبدیل شود که رایانه شما می تواند میزبان آن باشد. Minecraft یک بازی احتمالی است، و هر سال، هر سال، این امکان به حرکت خود به سوی بی نهایت با جامعه ای در حال گسترش از سازندگان بسته های منابع ادامه می دهد.


مطالب مرتبط: بهترین مودپک های Minecraft

و همانطور که کارت‌های گرافیک قوی‌تر می‌شوند، تخیل هنرمندانی که به ترکیب مجدد حالات بصری sandbox برای پایان دادن به همه جعبه‌های ماسه‌بازی اختصاص داده شده‌اند، بیشتر می‌شود. هایپررئالیسم اکنون یک استاندارد بافتی قابل دستیابی در Minecraft است و بازیکنان با تجهیزات مناسب می‌توانند بسازند، بجنگند و راه خود را به سمت تجربه‌ای بیابند که گاهی زنده‌تر از چیزی واقعی به نظر می‌رسد. بسته ای را انتخاب کنید که مناسب سبک شما باشد و برای یک تجربه Minecraft آماده شوید که حس وانیل را شبیه به یک بازسازی رترو می کند.

10 NAPP: سبک بسیار با جزئیات، جذاب

مخفف Not Another Photorealistic Pack، NAPP بیش از سه سال است که بافت های بلوک فوتورئالیستی بسیار بدی را تولید می کند. این ارائه نرم و با جزئیات بسیار از کتابخانه همیشه در حال رشد ماینکرافت از گیاهان، جانوران و مواد، همه جعبه‌ها را برای بازیکنانی که می‌خواهند دنیایی را که بیشتر شبیه چیزهای واقعی به نظر می‌رسد، کاوش کنند، بررسی می‌کند.

NAPP دارای نسخه‌های 1024x، 512x، 256x، و 32x است و تمایل دارد با جدیدترین به‌روزرسانی‌های جاوا Minecraft به‌روز بماند. آن را با سایه‌زن‌هایی مانند BSL یا SEUS Renewed جفت کنید، و تجربه‌ای کاملاً تازه در جعبه سندباد خواهید داشت.

9 لایه: محو کردن واقعی و جعلی

POV سنگفرش و چمن در Minecraft با استفاده از بسته منابع Stratum

در حالی که برخی از بسته‌های منابع Minecraft به طور قابل‌توجهی مجوز هنری را در تعریف فراواقع‌گرا یا فوتورئالیستی دریافت می‌کنند، Stratum مایل بیشتری را طی می‌کند تا تقریباً تا جایی که می‌بینید ظاهری واقعی برای Minecraft اعمال کند. چه از دور نگاه کنید و چه از نزدیک زوم کنید، می‌توانید جزئیات دقیق را در هر سطح بزرگنمایی انتخاب کنید.

Stratum با PBR و POM سازگار است، بنابراین اگر رایانه شما از عهده آن برآید، می‌توانید تمام عمق بافتی و کیفیت نور را که نسل بعدی بازی‌های همهجانبه نیاز دارد، دریافت کنید. و با نسخه 2048x، پایه استارت شما ممکن است واقعی‌تر از خانه‌ای که از آن می‌سازید به نظر برسد.

8 Luna HD: Great Bang For Your Buck

یک زمین چمنزار با میز کاردستی در Minecraft با استفاده از بسته منبع Luna HD

Luna HD با حفظ وفاداری جذاب به ظاهر و احساس نمادین Minecraft، به سطح واقعی واقع‌گرایی دست می‌یابد. برای بازیکنانی که در جستجوی بسته منابعی هستند که بافت و شادابی بیشتری به دنیای آنها می‌افزاید، یا افرادی که محیطی با فضای فانتزی می‌خواهند، Luna HD انتخاب خوبی است.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های Sandbox

با بسته‌های 1024x، 512x و 128x برای Minecraft Java Edition و همچنین یک بسته RTX 512x برای Minecraft Bedrock Edition، بازیکنان در اکثر پلتفرم‌ها می‌توانند نسخه‌ای از Luna HD را دریافت کنند.

7 Realistico: فشار دادن به محدودیت ها

یک صحنه برفی در Minecraft با استفاده از بسته منابع Realistico

یکی دیگر از بسته‌های منابع سازگار با PBR و POM، Realistico محدودیت‌های ممکن را در بازی‌هایی که قبلاً به خاطر بی‌محدودیتش مشهور است، کنار می‌زند. با پوست خشن و لایه‌دار توس و توده‌های تیز و ترد یخ، این پوسته محاسباتی سنگین Minecraft ممکن است باعث شود طرفداران خنک‌کننده شما اضافه‌کاری کار کنند.

با وجود اینکه تمام تنظیمات شما اعمال شده و سایه زن مناسب بارگذاری شده است، اما واقعاً دیدنی است. در یک نقطه خاص، شما شروع به تعجب خواهید کرد که آیا در حال بازی کردن همان بازی هستید که تقریباً 15 سال پیش اولین آن بود.

6 پاتریکس: رویای بافتی

یک مزرعه علفزار با یک گوسفند در Minecraft با استفاده از بسته منابع Patrix

RTX 4090 یدکی خود را به برق وصل کنید، همه چیز در شرف ردیابی اشعه است. شاید بسته‌ای با غنی‌ترین تنوع در بافت تک تک بلوک‌ها، Patrix باعث می‌شود که Minecraft بیشتر شبیه یک RPG سه‌گانه به نظر برسد تا دنیای sandbox پیکسلی که ما می‌شناسیم و دوست داریم.

در یک بیابان زنده و زنده از چمنزارهای پر از چمن و جنگل های پر از انگور که مجهز به مجموعه ای از ابزارها هستند که سطح کاملاً جدیدی از سه بعدی را به خود گرفته اند، شادی کنید. در آنجا گم می شوید و هیچ کس شما را سرزنش نمی کند اگر هرگز نمی خواهید آنجا را ترک کنید.

5 غوطه ور شدن نهایی: بهترین دوست سازنده

یک خانه Brutalist در Minecraft با استفاده از بسته منبع Ultimate Immersion

Ultimate Immersion که به دلیل تمرکزش بر ساختارها معروف است، تنها با چند کلیک شما را از باب سازنده به زاها حدید تبدیل می کند. با مجموعه ای کامل از بافت های مواد بهبود یافته در اختیار شما، در نهایت می توانید رویای خود را کمی به واقعیت نزدیک کنید.

مرتبط: بازی هایی با منحصر به فرد ترین معماری

نباید با modpack به همین نام اشتباه شود، Ultimate Immersion همچنین بافت های به روز شده ای را به محیط طبیعی Minecraft اضافه می کند. و با هر دو نسخه 1024x و 512x، باید بتوانید بسته مناسب برای مشخصات رایانه شخصی خود را پیدا کنید.

4 بریکسل: نگاهی تازه به رئالیسم

یک عنکبوت روی صخره در Minecraft با استفاده از بسته منابع Brixel

هایپررئالیسم می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، و رویکرد منحصر به فرد Brixel به این سبک، آن را به یک بسته منبعی تبدیل می کند که باید آن را امتحان کرد. به جای اینکه درختان چوبی تر و ابسیدین شیشه ای تر به نظر برسند، Brixel – همانطور که از نامش پیداست – همه چیز را Lego-y تر نشان می دهد.

به‌جای آویزان شدن آزادانه از سقف غار، تار عنکبوت‌ها اکنون به تکیه‌گاه‌های سنگفرش‌شان می‌چسبند و به جای اینکه یک لکه قهوه‌ای صاف و همگن باشند، خاک به نظر می‌رسد که توسط یک باغ‌خانه از بلوک‌های مختلف کنار هم قرار گرفته است. Brixel یک بمب نوستالژی واقعی است و اگر تا به حال از بازی با لگوها لذت برده اید، از امتحان آن در دنیای Minecraft خود لذت خواهید برد.

3 وضوح: عالی برای رایانه های شخصی متوسط

یک صحنه دهکده در Minecraft با استفاده از بسته منبع Clarity

مانند Luna HD، Clarity با نقشه‌های بافت فانتزی و فیزیک نورپردازی سنگین که در بسته‌های منابع بسیار برجسته هستند و برای حداکثر واقع‌گرایی تصویربرداری می‌کنند، زیاده روی نمی‌کند. در عوض، یک تجربه وفادار Minecraft را با پیشرفت‌های ظریف در جزئیات ریز طراحی بلوک ارائه می‌کند.

نتیجه یک بسته منبعی است که دقیقاً واجد شرایط برچسب نام هایپرواقعی نیست، اما می‌تواند توسط سیستم‌های کم مصرف مدیریت شود. اگر کارت گرافیک شما پیشرفته نیست، یا اگر به دنبال بسته ای هستید که ظاهر و احساس Minecraft وانیلی را حفظ کند، به Clarity ضربه بزنید.

2 میسا واقع بینانه: وفادار به منبع

یک مسیر کارت مین و کریستال ها در Minecraft با استفاده از بسته منابع Misa's Realistic

Balance نام بازی در Misa’s Realistic است، یک بسته منبعی که به طور هدفمند فوتورئالیسم را تا حد امکان حفظ می کند. و برای پروژه‌ای که برای سال‌ها وجود داشته است، در پر کردن بسته منابع خود در چشم‌اندازی که اغلب با افراط‌های آن تعریف می‌شود، کار بسیار خوبی انجام می‌دهد.

به‌جای سبک RPG سه‌گانه Patrix، Misa’s Realistic چیزها را کلاسیک نگه می‌دارد و در عین حال برخی از ویژگی‌های مورد انتظار از بسته‌های منابع معاصر، مانند پشتیبانی از بافت متصل و گروه‌های تصادفی را حفظ می‌کند. از زنبورهای کوچک و بامزه گرفته تا جنگل‌های حیرت‌انگیز کلپس، تقریباً در هر زیستی با طرح‌های سرگرم‌کننده و رنگارنگ آشنا خواهید شد.

1 rotrBLOCKS: یک به روز رسانی جذاب

بسته منبع rotrBLOCKS روی minecraft اعمال می شود و صحنه ای را در بازی با انواع مختلف بلوک ها به تصویر می کشد.

rotrBLOCKS با نزدیک شدن به NAPP در واقع‌گرایی، اما با نزدیک‌تر شدن به Luna HD در وفاداری به ظاهر و احساس Minecraft وانیلی، اشباع را افزایش می‌دهد و ابعادی با طراحی خوب را برای بسته‌ای از منابع ایجاد می‌کند که التماس می‌کند مورد آزمایش قرار گیرد.

بسته سازگار با PBR و POM را در نسخه‌های 256x، 512x و 1024x بیابید و آن را با سایه‌زنی جفت کنید که می‌تواند نورپردازی و بافتی را که شایسته آن است به آن بدهد. RotrBLOCKS جان تازه ای به دنیای Minecraft شما می بخشد بدون اینکه چشم یا رایانه شخصی شما را تحت تأثیر قرار دهد.

NEXT: Breath Of The Wild: بهترین حالت‌ها برای گیم‌پلی واقعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا