بازی

بهترین سیاه چال هایی که می توانید در Destiny 2 غارت کنید، رتبه بندی شده است

سیاه چال های Destiny 2 از محبوب ترین و قابل پخش ترین فعالیت های PvE بازی هستند. سیاه چال های خوش ساخت Bungie مملو از باس فایت های شدید، مکانیک های متمایز و فضایی غوطه ور است که آنها را برای هر نگهبان جدی بازی ضروری می کند. هر سیاهچال لااقل حداقل یک بازی را دارد.


مطالب مرتبط: Destiny 2: The Best Kinetic Weapons, Ranked

با این حال، چیزی که باعث می‌شود بازیکنان برای خرید بیشتر بازگردند، لوت استخر منحصربه‌فرد است، به خصوص اگر سلاح عجیب و غریب ارزشش را داشته باشد. خوب است بدانید کدام سیاهچال‌ها به‌خوبی به وقت شما پاداش می‌دهند تا در هفته‌ی اوج آماده باشید که پشت سر هم از آن‌ها پاک کنید.

6 تخت شکسته

Shattered Throne که در طول توسعه Forsaken منتشر شد، به نگهبانان شما وظیفه می‌دهد که وارد دنیای Thone ملکه مارا شوند تا منبع فساد گرفته شده را در شهر رویایی کشف کنند. متأسفانه سیاهچال Shattered Throne افت خاصی ندارد زیرا با سلاح های Dreaming City به شما پاداش می دهد که در وهله اول قابل رقابت نیستند.

اگر کهن الگو را ترجیح می‌دهید، Vouchsafe یک تفنگ Void Scout Rifle است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای Doom of Chelcis باشد. Waking Vigil یک رقیب برای PvP Handcannon با Rangefinder و Kill Clip است. شاتگان Retold Tale برد شگفت انگیزی دارد و در PvP عملکرد خوبی دارد. و Tigersprite در PvE با Outlaw و Kill Clip به اندازه کافی خوب است. خیلی بهتر است که رویداد Blind Well را پرورش دهید تا اینکه برای سلاح های Dreaming City در سیاهچال شیرجه بزنید.

5 رسالت

بازیکنی که از جت پک خود روی یک مسیر بزرگ قرمز رنگ در داخل یک کریستال با سوراخ استفاده می کند.

Prophecy یک سیاه چال تریپ است که تیم آتش شما را مجبور می کند وارد یک قلمرو ماورایی شود تا از سوی نهم مرموز چالش هایی را پشت سر بگذارد تا از آنها سؤال مهمی در مورد ماهیت Darkness بپرسد. پس از تعمق در این پرسش‌های وجودی، تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که غارت‌هایی را که اسلحه‌های فوق‌العاده‌ای دارد اما اسلحه‌های برجسته‌ای ندارد، غربال کنیم.

بازو بغل A Swift Verdict به نگهبانان در PvP سیلی می زند و دارای TTK سریع با Killing Wind و Kill Clip است. Judgment Handcannon می‌تواند Demolitionist و Adrenaline Junkie را به کار ببرد و ساخت‌های ارسال هرزنامه نارنجکی را فعال کند. علاوه بر این، برخی از بازیکنان در PvP بر روی The Long Walk Sniper Rifle سوگند یاد می کنند، اگرچه تک تیراندازها بیشتر ترجیحات شخصی هستند.

مطالب مرتبط: Destiny 2: Activities for Free-To-Play Players

به طور کلی، سیاهچال Prophecy برای رقابت با سلاح های جدیدتر نیاز به یک لمس جزئی دارد. همچنین شایان ذکر است که سیاه چال برای همه بازیکنان رایگان است و آن را به منبع غنی غارت و معرفی فوق العاده ای برای بازیکنان جدیدتر تبدیل می کند.

4 گودال بدعت

عرصه ای با تعداد زیادی دشمن که به یکدیگر تیراندازی می کنند و یک کریستال سبز بزرگ در وسط آن.

در گودال بدعت، تیم آتشین شما به پایین Scarlet Keep نفوذ می‌کند تا زولمک و دیگر شرارت‌هایی را که در زیر آن پنهان شده‌اند، شکست دهد. Pit of Heresy یک سیاه چال شگفت انگیز با فضایی تاریک و مکانیک سرگرم کننده است، اگرچه در مورد پاداش ها کوتاهی می کند. در عوض، سیاه‌چال سلاح‌هایی را از استخر غارت ماه بیرون می‌کشد، که بیشتر آنها ارزش کشاورزی کردن ندارند، به جز Arc Logic Auto Rifle و Loud Lullaby Handcannon.

جایی که Pit of Heresy واقعا می‌درخشد، زره‌های سیاه چال است که آمارهای مطلوبی از آن بالا می‌رود. پرورش این سیاه چال در طول هفته اوج بسیار توصیه می شود، به خصوص اگر مجموعه ای از زره های مصنوعی ندارید.

3 Spire Of The Watcher

ناظر وایورن باس بازیکنی را نشانه گرفته است.

Spire of the Watcher به رهبری افسانه‌ای Warlock Osiris، یک تیم آتش نشانی به پناهگاه Seraph در مریخ که تحت کنترل Witness است حمله می‌کند. سیاه چال دارای تم غرب وحشی است، از جمله زره سبک کابوی، که بزرگترین دلیلی است که شما می خواهید آن را پرورش دهید. به هر حال، اسلحه ها و متا ممکن است تغییر کنند، اما خوب دریپ ثابت می ماند.

Spire of the Watcher چند سلاح خوب در استخر خود دارد. مسلسل قوس دار Terminus Horizon می تواند با سه ضربه و قفل هدف، قطعات اصلی را خرد کند. Wilderflight یک نارنجک انداز بی نظیر است که دو گلوله شلیک می کند که برای DPS شگفت انگیز است. علاوه بر این، تفنگ پیشاهنگی بازوی بلند برای استفاده بسیار رضایت بخش است، آسیب جدی وارد می کند و دارای ویژگی های خوبی مانند بار انفجاری است.

مطالب مرتبط: Destiny 2: Top Machine Guns، رتبه بندی شده

در نهایت، کمان عجیب و غریب Hierarchy of Needs به شدت برای یک سلاح اصلی ضربه می زند، به خصوص اگر در حقه آن بازی می کنید. با این حال، چیزی که سیاهچال را عقب نگه می دارد، سلاح های ضعیف Seventh Seraph هستند. این سلاح‌ها استخر غارت را رقیق می‌کنند، و گرفتن غلتک‌های خدای خود را بر روی سلاح‌های بهتر سخت‌تر می‌کنند.

2 درک بخل

سه نگهبان در حال پریدن از یک غار

Grasp of Avarice که در فصل گمشده منتشر شد، داستانی از نگهبانان است که توسط حرص و طمع فاسد شدند. به احتمال زیاد فایرتیم گروهی از بازیکنان درجه یک کروسیبل بوده است، زیرا استخر غارت سیاه‌چال باعث افتخار لرد شکس می‌شود. تفنگ شکاری ماتادور 64 در Destiny اصلی شکسته شد و دوباره به یک ضربه در PvP بازگشته است.

Eyasluna Handcannon به دلیل هندلینگ عالی و کمک به هدف گیری، مورد علاقه طرفداران است و به شما امکان می دهد به طور مداوم عکس بگیرید. همچنین یک سلاح PvE مناسب با Outlaw و Headstone است. کسانی که تیراندازی را ترجیح می دهند باید 1000 Yard Stare را به مجموعه خود اضافه کنند. این یک ماشین تیراندازی با سر قابل اعتماد است که می‌تواند با Quickdraw و Snapshot Sights سریع‌کاپ کند. در نهایت، آسان‌ترین سیاه‌چال برای پرورش زره‌های مصنوعی مورد علاقه است.

1 ثنویت

Destiny 2: مجسمه طلایی بزرگ امپراتور کالوس

اریس مورن که در فصل بازی خالی از سکنه معرفی شد، تیم آتشین شما را به ذهن پر از کابوس کالس هدایت می کند. و درست مانند امپراتور خودشیفته، شما از این سفر دلخراش با غارت های بسیار ارزشمند بیرون خواهید آمد. اول از همه، نارنجک انداز همیشه مفید Lingering Dread جانوری برای کنترل مواد افزودنی با نارنجک های گمراه کننده، غلاف های بارگیری خودکار و گیره خنک کننده است.

Duality همچنین Arc Linear Fusion Rifle Stormchaser را ارائه می دهد که در یک انفجار سه دور شلیک می کند، یک گزینه قابل اعتماد برای مراحل آسیب کوتاه. همچنین Void SMG Unforgiven وجود دارد که می تواند با ویژگی Repulsor Brace شما را سالم نگه دارد. در حالی که ممکن است نوارهای قرمز را به سرعت Funnelweb پاک نکند، اما دارای یک منبع امتیاز قوی برای بقا در محتوای سخت تر است.

علاوه بر این، Duality کارآمدترین سیاه چال اصلی برای کشاورزی برای زره ​​مصنوعی است. تنها نقطه ضعف این بوفه غارت این است که عجیب و غریب، Heartshadow، یک شمشیر طاقچه ای است که فقط با شکارچیان خالی کار می کند. با این وجود، زمان آن رسیده است که Lament خود را بالا ببرید و راه خود را از طریق آسیب های روحی کالوس جدا کنید تا غارت بزرگ Duality را به دست آورید.

بعدی: Destiny 2: Every Strand Fragment، از بدترین تا بهترین رتبه بندی شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا