بازی

بهترین MLB The Show 23 Left Fielders، رتبه بندی شده

سلطان شبیه سازهای بیسبال با ویژگی های آزمایش شده و واقعی که بازیکنان به آن علاقه پیدا کرده اند بازگشته است. MLB The Show 23 به روزترین گرافیک ها و فهرست ها را برای ارائه یک تجربه بیسبال همهجانبه ارائه می دهد.


مرتبط: بازی هایی که اگر داستان ورزشی را دوست دارید بازی کنید

ساختن یک تیم قهرمانی نیاز به نهایت دقت و نگاه دقیق به استعداد دارد. زمین چپ موقعیت ممتازی نیست که سرشار از استعداد باشد، اما وجود یک بازیکن با کیفیت را بسیار مهم می کند. اینها بازیکنان چپ بالای بازی هستند و آنهایی هستند که باید برای تیم خود هدف قرار دهید.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

10 لوردس گوریل جونیور – 76

به عنوان یک تیم رو به رشد، آریزونا دایموندبکز پس از اینکه این بازیکن 29 ساله پنج فصل اول دوران حرفه ای خود را در تورنتو بلو جیز گذراند، لوردس گوریل جونیور را به پرواز درآورد. گوریل جونیور در سه فصل اول بیشتر یک بازیکن نیمکت نشین بود، اما در سال 2021 به عنوان بازیکن اصلی شکوفا شد.

گوریل جونیور یک کنتاکت ضربه زن ماهر است (۸۵ نفر سمت راست، ۷۷ نفر چپ) که از کل میدان برای هدایت ضربه های خود استفاده می کند. او از موقعیت های کلاچ ابایی ندارد (97) و در ضربه زدن با دو ضربه برتری دارد. او قدرت بازوی مناسبی دارد (76) که احتمالاً دونده ها را در خانه بیرون می اندازد، اما در کل مدافع خوبی نیست.

9 کایل شواربر – 78

ضربه زدن به کایل شاوربر

مهم نیست که در بقیه دوران حرفه‌ای او چه اتفاقی بیفتد، نام کایل شواربر برای همیشه برای هواداران شیکاگو ثبت خواهد شد زیرا او به کابز کمک کرد تا در سال 2016 در مسابقات جهانی قهرمانی این تیم، اولین قهرمانی تیم در 108 سال، ثبت شود. او دوره شش ساله خود با کابز را با یک جفت حضور یک ساله در واشنگتن و بوستون پیش از کمک به فیلیز برای رسیدن به فال کلاسیک در سال 2022 ادامه داد.

شواربر یک فیلدباز وحشتناک (41) است که هیچ چیز مثبتی در دفاع ارائه نمی دهد مگر اینکه مرتکب نشدن خطا را مثبت حساب کنیم. در حالی که او در سال 2022 (200) در اعتصابات اصلی را رهبری می کرد، شواربر راست دستان (با قدرت 99) را از بین می برد و لیگ ملی را در مسابقات خانگی رهبری می کرد (46).

اگر می‌توانید ناکارآمدی‌های دفاعی او را نادیده بگیرید، شواربر به دلیل خفاش به تنهایی یک بازیکن چپ است.

8 الوی خیمنز – 78

ضربه زدن الوی خیمنز

الوی خیمنز علاوه بر اولین فصل حضورش در مسابقات بزرگ، قابل اعتمادترین بازیکن زمین نبوده است. در سال 2022، او موفق شد در 84 بازی ظاهر شود، یک ضربه جزئی نسبت به دو فصل قبل، اما به هیچ وجه به 122 بازی که در طول کمپین تازه کار خود ظاهر شد، نزدیک نبود.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های ورزشی برای کودکان

اما هنگامی که او در دسترس باشد، خیمنز می تواند در حمله شیکاگو وایت ساکس تأثیر بگذارد. خیمنز برنده جایزه Silver Slugger در سال 2020، یک ضربه محکم در برابر راست دست ها است (84 تماس، 79 قدرت) و در زدن زمین های خارج از منطقه ضربه برتری دارد. این بازیکن 26 ساله یک مدافع وحشتناک (44) است، بنابراین امیدواریم که او از نظر دفاعی پیشرفت کند تا بازیکنی متعادل‌تر باشد یا از قدرت تهاجمی بودن استقبال کند.

7 اسوالدو کابررا – 79

اسوالدو کابررا در میدان ایستاده است

نیویورک یانکی ها ممکن است به عنوان امپراتوری شیطان در نظر گرفته شوند زیرا آنها مبالغ هنگفتی را برای “برنده شدن در مسابقات قهرمانی” خرج می کنند، اما طرفداران اعتبار کافی برای توسعه بازیکنان به آنها نمی دهند. اسوالدو کابررا اولین بازی خود در لیگ اصلی را در سال 2022 انجام داد و او در حال حاضر یکی از بهترین زمین‌بازان جوان در لیگ است.

کابررا در هر رده دفاعی دارای امتیاز بالاتر از حد متوسط ​​است: فیلدینگ (84)، قدرت بازو (84)، دقت (88)، و زمان واکنش (99). او بازیکنی همه کاره است که می تواند در هر جایی از زمین به جز ایستگاه کوتاه و میدان مرکزی مستقر شود.

این بازیکن 24 ساله در بهترین حالت یک ضربه زن متوسط ​​است، اما به دلیل توانایی اش در زدن از هر دو طرف صفحه، کابررا می تواند توپ را در بازی قرار دهد.

6 داولتن وارشو – 80

داولتن وارشو در حال پرتاب توپ از محوطه بیرونی

پس از اولین بازی خود در لیگ اصلی در سال 2020، داولتن وارشو در سال 2022 به صورت تمام وقت به یک بازیکن اصلی تبدیل شد. او در 151 بازی ظاهر شد و تقریباً در همه دسته های آماری رکوردهای حرفه ای را به ثبت رساند. اما با هجوم بازیکنان خارجی، آریزونا دایموندبکز وارشو را به تورنتو بلو جیز مبادله کرد.

اگرچه وارشو پتانسیل کمتری (B) نسبت به سایرین دارد، آبی جییز یک فیلدر با کیفیت بالا به دست آورد (91). این جوان 26 ساله دارای رفلکس هایی مانند گربه (99) و بازوی بسیار دقیق (88) است. اگر او بتواند کمی ویژگی‌های تهاجمی خود را افزایش دهد، بازیکنی تاثیرگذار خواهد بود.

5 ای جی پولاک – 80

ای جی پولاک در حال ضربه زدن به خانه

ای جی پولاک بیشتر دوران حرفه ای خود را با آریزونا دایموندبکز گذراند و سپس به رقیب لس آنجلس داجرز در سال 2019 رفت. او موفقیت چندانی در لس آنجلس پیدا نکرد اما در سال 2022 با شیکاگو وایت ساکس به خوبی بازگشت. اکنون، پولاک امیدوار است که به احیای اواخر دوران حرفه ای خود با سیاتل مارینرز ادامه دهد.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های ورزشی ماریو

پولاک با مصدومیت های مکرر خود (84 دوام) قابل اعتمادترین بازیکن نیست، اما وقتی سالم باشد می تواند بازیکن محکمی باشد. با کمال تعجب، پولاک در برابر چپ‌گراها امتیاز قدرت کاملی دارد (99). او سرعت مناسبی (62) و تهاجمی (71) دارد تا تهدیدی در مسیرهای پایه باشد.

این بازیکن 35 ساله یک کهنه سرباز مناسب در تیم های مدعی است، چیزی که مارینرز امیدوار است در سال 2023 باشد.

4 تیلور وارد – 81

تیلور وارد در حال ضربه زدن و دویدن در خط پایه

وقتی مایک تروت و شوهی اوهتانی را به عنوان هم تیمی در اختیار داشته باشید، گم شدن در شکاف ها آسان است. اما تیلور وارد ثبات در زمین چپ را فراهم می کند و ممکن است پس از فصل 2022 به بازی خودش برسد.

وارد پس از حضور در 158 بازی در چهار فصل اول حضورش در مسابقات بزرگ، تنها در سال 2022 (135) تقریباً به این تعداد رسید. ویژگی های تهاجمی مناسب او گواهی بر رسیدن به اوج حرفه ای او در بسیاری از رده ها است. وارد بازیکن بزرگی نیست (56) اما در مجموع، او بازیکنی مفید برای تیمی است که دو تا از بهترین بازیکنان لیگ را در اختیار دارد.

3 رندی آروزارنا – 81

رندی آروزارنا در خط پایه در حال دویدن است

حتی با وجود اینکه مکزیک در مسابقات جهانی بیسبال کلاسیک کوتاه آمد، رندی آروزارنا به سرعت در سراسر مسابقات مورد علاقه طرفداران قرار گرفت. داستان او از نحوه تبدیل شدنش به شهروندی مکزیکی برای شرکت در مسابقات، داستانی تکان دهنده است که نشان می دهد ورزش بیسبال چگونه می تواند بر زندگی یک نفر تأثیر بگذارد.

آروزارنا یکی از مشارکت کنندگان مهم تیم تامپا بی ری است و نقش مهمی در رسیدن تیم به سری جهانی در سال 2020 ایفا کرد (آروزارنا به عنوان MVP 2020 ALCS انتخاب شد). او در برابر پرتاب کننده های چپ دست کشنده است (96 تماس، 81 قدرت) و پتانسیل سرقت برخی از پایگاه ها را دارد (79 سرعت، 73 دزدی).

آروزارنا به خاطر قابلیت‌های دفاعی‌اش شناخته نشده بود، اما پس از دزدی چند خانه در طول مسابقات جهانی بیسبال کلاسیک، ممکن است در آستانه ارتقای بازی خود به سطح بعدی باشد.

2 خوان سوتو – 88

خوان سوتو روی پایه اول ایستاده است

خوان سوتو زمانی که اولین بازی خود را در سال 2018 با تیم واشنگتن نشنالز انجام داد، وارد لیگ های بزرگ شد. او نامزدهای ستاره‌های متوالی را پشت سر می‌گذارد و مدت کوتاهی پس از اینکه ملی‌ها او را مبادله کردند، در آستانه تمدید قرارداد گسترده با تیم سن دیگو پادرس است.

این بازیکن 24 ساله یکی از بهترین دفاع چپ لیگ است که امتیازات بسیار بالایی در رشته (99)، عملکرد کلاچ (95)، دوام (94) و تماس با راست دستان (91) کسب کرده است.

سوتو در زدن توپ های سریع تخصص دارد و هنگام ضربه زدن دو ضربه حواسش پرت نمی شود. اگر سوتو در مقطعی از دوران حرفه‌ای‌اش بهترین در جایگاهش شناخته شود، نباید کسی را شگفت‌زده کند.

1 یوردان آلوارز – 94

ضرب و شتم یوردان آلوارز

برای سال‌ها، خوزه آلتوو نیروی پیشرو هیوستون آستروس بود. حالا این افتخار نصیب یوردان آلوارز می شود. این بازیکن 25 ساله یک نیروگاه تهاجمی است که بلافاصله در طول فصل تازه کار خود تأثیر گذاشت و افتخارات تازه کار سال را به دست آورد. آلوارز در اولین بازی ستاره‌های خود در فصل گذشته حضور داشت و یکی از عوامل اصلی قهرمانی استروس در سری جهانی بود.

اگرچه آلوارز رتبه زمینی پایینی دارد (56)، اما او در همه جای دیگر هیجان انگیز است. او در مقابل راست دست ها (83 تماس، 99 قدرت) و چپ دست ها (90 تماس، 87 قدرت) در حالی که نظم و انضباط بالایی را حفظ می کند (90) یک ضربه زن پرکار است. فرقی نمی کند توپ های سریع باشد یا زمین های خارج از سرعت، آلوارز آن را خرد خواهد کرد.

ترکیب پتانسیل تهاجمی و بازوی پرتاب خوب او (قدرت 78، دقت 91) او را به بهترین بازیکن چپ در MLB The Show 23 تبدیل می کند.

بعدی: بهترین بازی های ورزشی بدون مجوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا