بازی

بیشترین بلوک های مقاوم در برابر انفجار در Minecraft

نکات برجسته

  • آب بهترین ابزار برای زنده ماندن از حملات انفجاری در Minecraft، به ویژه در برابر انفجارهای Creepers و TNT است.

  • بلوک‌هایی مانند Obsidian دارای مقاومت فوق‌العاده بالایی هستند که در برابر انفجارهای قدرتمند رایج محافظت می‌کنند.

  • برخی از بلوک ها، مانند بلوک های سبک و بلوک های سد، از نظر مقاومت در برابر انفجار بیش از حد هستند و فقط از طریق دستورات می توان آنها را به دست آورد.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

همه جور چیزهایی هستند که می‌توانند بلوک‌ها را منفجر کنند و از بین ببرند، از منابع ضعیف‌تر مانند گلوله‌های آتشین Ghast و انفجارهای Creeper گرفته تا قدرت شلیک جدی‌تر، مانند بلوک‌های TNT، کریستال‌های پایان، و حملات با برد مرگبار The Wither.

مربوط

Minecraft: بهترین ایده های طراحی داخلی

لازم نیست هر پایگاه خانه یک اتاق بزرگ پر از صندوقچه و میزهای صنایع دستی باشد.

اگرچه این ساده‌سازی محاسبات پیچیده‌ای است که در پشت صحنه انجام می‌شود، اما اینکه آیا یک بلوک از بین می‌رود به دو چیز اصلی بستگی دارد: میزان آسیب ناشی از انفجار و میزان مقاومت بلوک‌های تحت تأثیر در برابر انفجار. پس از مطالعه، ایده بهتری در مورد اینکه پایگاه شما واقعاً در برابر آسیب انفجاری ایمن است، دریافت خواهید کرد.

مقادیر مقاومت بلوک از ویکی رسمی Minecraft گرفته شده است. برخی از بلوک های ذکر شده، مانند trapdoors یا Dragon Eggs ممکن است مانند بلوک به نظر نرسند، اما با این وجود در کد بازی به این صورت طبقه بندی می شوند.

8 دسته مقاومت بلوک: پنج

می تواند در برابر پرتابه های شبح مقاومت کند

بلوک مانند Mob Spawners، Iron Trapdoors و Iron Doors دارای مقدار مقاومت در برابر انفجار پنج است. در حالی که یک در آهنی ممکن است شما را از شر یک زامبی که سعی دارد به خانه یا پایگاه شما نفوذ کند، نجات دهد، یک Creeper یا دسته ای از TNT می تواند به راحتی این دفاع ها را منفجر کند.

این بلوک ها می تواند تحمل کندبا این حال، پرتابه های انفجاری، مانند گلوله های آتشین ارواح که در Nether به سمت شما شلیک می کنند، زیرا آنها قدرت انفجار یک دارند و بنابراین قادر به شکستن بلوک هایی با مقادیر مقاومت در برابر انفجار بیشتر از سه نیستند.

7 دسته مقاومت بلوک: شش

نمی توان در برابر انفجار خزنده مقاومت کرد

بلوک‌های زیادی وجود دارند که دارای ارزش مقاومت در برابر انفجار شش هستند، از جمله مس خام، آندزیت، بلوک های الماس، سنگ فرش، دیپ اسلیت، و بیشتر. اگر سازه هایی از سنگفرش ساخته اید، احتمالاً به سختی یاد گرفته اید که این بلوک ها چندان ضد انفجار نیستند.

شما فکر می کنید به برخی از بلوک های این دسته مقادیر بالاتری داده می شود، مانند بلوک نه آجر یا پورپوربا توجه به محیط‌های خشنی که آنها در آن یافت می‌شوند. صرفنظر از این، حتما مشعل‌های زیادی را پایین بیاورید و مراقب خزنده‌های بدجنس نباشید.

6 دسته مقاومت بلوک: نه

تقریباً می تواند در برابر انفجار خزنده مقاومت کند

تنها چهار بلوک با مقاومت انفجار 9 وجود دارد: End Stone، به علاوه دو بلوک که می توان از این ماده ساخت، یعنی آجر و دیوار، و یک تخم اژدهاکه شگفت آور است زیرا ظاهر سیاه و بنفش آن نشان می دهد که به اندازه Obsidian قوی است.

مربوط

Minecraft: زیباترین بسته های بافت

از بلوک های سرد و منظم خسته شده اید؟ نگران نباشید، ما دقیقاً آنچه شما نیاز دارید را با این بسته های دوست داشتنی داریم.

متأسفانه، این بلوک ها فقط هستند به سختی قادر به مقاومت در برابر انواع انفجارهایی که ممکن است با آن ها روبرو شوید نیست که قدرت انفجاری بین 3 تا 6 دارند، از جمله انفجارهای Creeper، انفجارهای TNT، Charged Creeper و انفجارهای رنگارنگی که در نتیجه از بین بردن کریستال پایانی ایجاد می شود.

5 دسته مقاومت بلوک: 100

با دشمنان انفجاری در آب مبارزه کنید، نه گدازه

اگر مدت زمان مناسبی در حال بازی Minecraft بوده اید، بیشتر اگر نه همه شما متوجه شده اید که وقتی صحبت از انفجار به میان می آید، آب بهترین دوست شماستبه خصوص آنهایی که توسط Creepers یا TNT ایجاد می شوند، زیرا آسیب این انفجارها را جذب می کند.

گدازه به طور مشابه عمل می کند، اگرچه قبل از جاوا نسخه 1.7.2، بیت های جاری گدازه قابل تخریب بودند. از آنجایی که اگر زره ندارید، فقط دو و نیم ثانیه طول می کشد تا در حوضچه ای از گدازه بمیرید، بهتر است اگر می خواهید در برابر انفجار محافظت کنید، از بلوک های منبع آب استفاده کنید در یک خرج کردن

4 رده مقاومت بلوک: 600

خدا را شکر هیچ چیز نمی تواند قفسه سینه شما را منفجر کند

قفسه سینه آبی عمدتا تک رنگ، با یک چفت طلایی که در ساحل نزدیک درختان جنگل دیده می شود.

در حالی که سینه اندر تنها بلوک در این دسته مقاومت در برابر انفجار است، این منظره خوشایند است، زیرا شرم آور است که چنین شکل مفید و همه کاره ذخیره سازی مستعد منابع متداول آسیب های انفجاری باشد.

تنها چیزی که باید در مورد آن نگران باشید، ویتر استاز آنجایی که پرتابه های جمجمه آبی که شلیک می کند، هر بلوک شکستنی را که در حالت بقا با آن مواجه می شوید، منفجر می کند. فقط مطمئن شوید که این رئیس را به دور از هر چیزی و هر چیزی که به آن اهمیت می دهید احضار کرده و با آن مبارزه کنید.

3 رده مقاومت بلوک: 1200

حتی TNT نمی تواند این بلوک ها را بشکند

تنها هشت بلوک با ارزش مقاومت در برابر انفجار 1200 وجود دارد، مانند سندان ها، میزهای افسون، ابسیدین، بلوک های نتریت، یا دیپ اسلیت تقویت شده، که تنها بلوک طبیعی موجود در شهرهای باستانی است که نمی توان با حملات ویتر از بین رفت.

مربوط

Minecraft: بهترین ترکیب های تزئینی زره

اگر می‌خواهید در حین کاوش، مبارزه و کاردستی در این سرزمین‌های بلوک شیک به نظر برسید، دیگر به دنبال آن نباشید.

هر چند خیلی هیجان زده نشوید. اگر در حالت Survival هستید، هیچ راهی برای دستیابی به Reinforced Deepslate وجود ندارد، حتی اگر لمس ابریشم روی کلنگ دارید یا سعی کنید با پیستون هوشمند باشید. در غیر این صورت، وقتی نوبت به وقوع انفجار در نزدیکی این بلوک‌ها می‌شود، واقعاً چیزی برای نگرانی ندارید.

2 رده مقاومت بلوک: 3,600,000

هیچ راهی برای منفجر کردن این بلوک ها وجود ندارد

با چنین ارزش مقاومت در برابر انفجار فوق العاده بالا، به نظر می رسد بلوک هایی در این دسته باشند بستر، فریم‌های پورتال انتهایی یا بلوک‌های فرمان، راه حل Mojang برای جلوگیری از هرگونه نقص یا سوء استفاده احتمالی از تخریب این ابزار حیاتی حلقه اصلی گیم پلی بود.

به هر حال، اگر یک فریم پایانی پورتال را به نحوی نابود کنید و نتوانید تا انتها پیشروی کنید، یا راهی برای عبور از لایه‌ای از بستر بیابید، و یا در سراسر جهان سقوط کنید، مشکل بزرگی خواهد بود. خود را در بالای هواپیمای بی نهایت ساخته شده از این بلوک یافتید.

1 رده مقاومت بلوک: 3,600,000.8

Overkill و فقط از طریق دستورات قابل دستیابی است

کمی خنده دار است که این دو بلوک، بلوک های سبک و بلوک های مانع، علیرغم اینکه فقط 0.8 مقاومت بیشتری نسبت به دسته پایین تر از خود داشتند، یک دسته مقاومت در برابر انفجار خود را دریافت کردند. با این حال، این مقوله از این نظر متمایز است فقط از طریق استفاده از دستورات کنسول قابل دستیابی است.

معمولاً، این بلوک‌ها توسط سازندگان نقشه‌های سفارشی استفاده می‌شوند، و وسیله‌ای هستند تا نه تنها زیبایی‌های زیبایی را از طریق نور اضافه کنند، بلکه همچنین برای اطمینان از اینکه بازیکنان به مناطقی که نباید در آن باشند دسترسی پیدا نمی‌کنند یا سوءاستفاده‌های نقشه را پیدا نمی‌کنند.

بعد

Minecraft: بهترین ترکیب بلوک برای سازندگان

با این ترکیبات بلوک، در کمترین زمان ساخت های خلاقانه در Minecraft ایجاد خواهید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا