بازی

به‌روزرسانی جدید Minecraft Trails & Tales نام دارد که همه را گیج می‌کند

طرفداران Minecraft در مورد اینکه چگونه باستان شناسی، شکوفه های گیلاس، و تزئینات زره در Trails & Tales قرار می گیرند، گیج شده اند.


به‌روزرسانی جدید و متنوع Minecraft، که از باستان‌شناسی، شکوفه‌های گیلاس، تزئینات زره‌ها و گروه جدید Sniffer تشکیل شده است، سرانجام نامی پیدا کرد – Trails & Tales. و با توجه به تصادفی بودن این به‌روزرسانی، این نام باعث می‌شود افراد سر خود را بخارانند.


در میان مجموعه فوق‌الذکر از افزودنی‌های غیرمرتبط، تابلوهای قابل تنظیم، کاردستی بامبو، قفسه‌های کتاب و شترهای بداخلاق نیز وجود دارد که هیچ‌کدام واقعاً Trails & Tales را فریاد نمی‌زنند (مگر اینکه دم شتر را به راحتی بشمارید، اما املای آن متفاوت است).

مرتبط: بازیکنان Minecraft می‌خواهند گل چراغ مشعل بدرخشد

همانطور که توسط GamesRadar گزارش شده است، این نام جامعه را از هم جدا کرده است. برخی گیج شده اند که چرا آن را در هاله ای از ابهام پنهان کرده است، برخی فکر می کنند با توجه به پراکندگی به روز رسانی “خوب” است، و برخی دیگر آن را “به روز رسانی موارد تصادفی” یا “به روز رسانی “تصادفی” می نامند.

گیمر ویدیوی روز
باستان شناسی Minecraft

یک نفر پاسخ داد: “این نام باعث می شود فکر کنم کابوی هستم (حالا به دلایلی اسلحه می خواهم). یکی دیگر پرسید: «چرا عناوین به‌روزرسانی نمی‌توانند به سادگی «به‌روزرسانی رزمی» باشند؟ یکی از کاربران پاسخ داد: «منظورم این است که نام واقعاً مناسب نیست، فقط به این دلیل که آنها ابتدا برای یک بار به روز رسانی واقعی را انجام دادند. و یکی از نظر دهندگان به سادگی پیشنهاد کرد که اگر کلمات با هم عوض شوند بهتر به نظر می رسد – فکرش را بکنید، حق با آنهاست.

Minecraft برای به‌روزرسانی‌ها اعداد تصادفی مانند نسخه بتا 1.1 یا نسخه کامل نسخه 1.0 را حذف می‌کرد، اما در چند سال گذشته، به هر به‌روزرسانی نامی برای متمایز کردن آنها داده است. به روز رسانی آبی، به روز رسانی بافت، روستا و غارت، زنبورهای Buzzy، Ender و موارد دیگر وجود دارد. به گفته موجانگ، مضمون این یکی “بیان خود از طریق بازنمایی، داستان سرایی و ساختن جهان است. این سفر – مسیرهای شما – است که همه چیز را به هم پیوند می دهد.”

واضح است که حتی موژانگ هم سعی می‌کرد راهی برای توجیه این نام بیابد – بقیه همان چیزی بودند که روی حلبی می‌گفتند نه اینکه معانی عمیق و زیر و بم استعاری داشته باشند. پایان؟ این در مورد پایان است. زنبورهای وزوز؟ خطر یک حدس اما این یک به روز رسانی رایگان برای یک بازی 14 ساله است، بنابراین این پایان دنیا نیست.

بعدی: شخصیت غیر باینری Destiny 2 شایسته بهتر است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا