شبکه های اجتماعی

Moto Edge 40 Pro ممکن است به عنوان نسخه تغییر نام تجاری Moto X40 معرفی شود

موتورولا قرار است سری گوشی های پرچمدار Edge 40 را در بازار عرضه کند. این شرکت هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه سری گوشی های هوشمند آینده را اعلام نکرده است. با این حال، قبل از راه اندازی، Moto Edge 40 Pro در TDRA که یک وب سایت صدور گواهینامه است مشاهده شده است.

این لیست نام رسمی Moto Edge 40 Pro را با شماره مدل XT2301-4 نشان می دهد. انتظار می رود این گوشی هوشمند به عنوان نسخه تغییر نام تجاری آن معرفی شود موتور سیکلت x40 گوشی هوشمندی که قرار است به زودی در چین عرضه شود. جدا از اشاره به نام، پایگاه داده TDRA همچنین به عرضه قریب الوقوع گوشی هوشمند Moto X40 Pro اشاره می کند.

گوشی هوشمند Moto X40 با شماره مدل XT2301 ارائه می شود که نشان می دهد Moto Edge 40 Pro آینده به عنوان نسخه تغییر نام تجاری گوشی Moto X40 وارد بازار خواهد شد.

همچنین بخوانید

بررسی موتورولا اج 30 فیوژن تعادل عملکرد و تجربه
گوشی‌های هوشمند سطح پایه Moto G Play 2022 که به زودی راه‌اندازی می‌شود، مشخصات احتمالی آن به‌صورت آنلاین منتشر می‌شود

به تازگی، این گوشی هوشمند توسط وب سایت EEC نیز تایید شده است، با این حال، هیچ یک از لیست ها جزئیاتی در مورد ویژگی ها و مشخصات گوشی فاش نکرده است.

سری Moto Edge 40 به عنوان جانشین سری Moto Edge 30 عرضه می شود که در ماه سپتامبر در هند عرضه شد. این سری از دو گوشی هوشمند – Motorola Edge 30 Fusion و Moto Edge 30 Ultra تشکیل شده است.

این دو می آید توسط اسنپدراگون چیپست 888+ و چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 به ترتیب.

این شرکت متعلق به لنوو، نسخه 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی موتورولا اج 30 اولترا را معرفی کرد.

مدل موتورولا اج 30 اولترا با قیمت 64999 روپیه برای حافظه رم 12 گیگابایتی + 256 گیگابایت حافظه داخلی قیمت دارد. این گوشی هوشمند در دو نوع رنگ سیاه بین ستاره ای و سفید ستاره ای عرضه می شود.

این گوشی هوشمند دارای یک باتری 4610 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 125 واتی است و تا 50 وات از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا