بازی

بهترین کارت‌های Shadows Over Innistrad Remastered برای MTG Arena: Historic

Historic یکی از معدود راه‌هایی است که در Magic: The Gathering Arena می‌توانید هر کارتی را که می‌خواهید بازی کنید. با انتشار Shadows بر روی Innistrad Remastered و انتشار همراه Shadows of the Past، بسیاری از کارت‌های قدرتمند که هنوز در Arena منتشر نشده‌اند، تغییر دیجیتالی خود را انجام داده‌اند.


مطالب مرتبط: MTG Arena: The Best Cards From Shadows Over Innistrad Remastered For Explorer

برخلاف اکثر مجموعه‌های منتشر شده در Arena، Shadows over Innistrad Remastered در استاندارد قابل پخش نخواهد بود، در عوض مستقیماً در Historic و Explorer منتشر می‌شود. با چنین هجوم عظیمی از کارت‌ها، می‌خواهید بدانید کدام یک را می‌خواهید در بسته شکار کنید یا با وایلد کارت‌ها کاردستی کنید.

گیمر ویدیوی روز

10 تکامل الدریچ

جادوهای Pod بسیار قدرتمند هستند و Eldritch Evolution نقطه بسیار مهمی را در کهن الگو پر می کند. Eldritch Evolution به شما امکان می دهد موجود خود را با ضریب دو مانا به جای یک مانای معمولی ارتقا دهید.

این بدان معناست که شما می توانید از یک موجود یک مانا به یک موجود سه مانا یا یک موجود دو مانا به یک موجود پنج مانا بروید. شما فقط می توانید با افزایش دو تا بالا بروید. شما نمی توانید چیزی در این بین بدست آورید، بنابراین باید در ساخت عرشه خود مراقب باشید.

9 گذشته در شعله های آتش

کارت تصویری از گذشته در شعله ها در Magic: The Gathering، با هنری از آنتونی جونز

اینکه بتوانید لحظه ها و جادوهای خود را از قبرستان دوباره بسازید، احساس بسیار خوبی است، و اینکه بتوانید همه آنها را بازگردانید شگفت انگیز است. Past in Flames به شما این فرصت را می دهد که همه آنها را برگردانید، به شرطی که مانا کافی داشته باشید.

در حالی که بیشتر بازی‌های Past in Flames هنوز در Arena نیستند، تعجب نکنید اگر یکی از آن کارت‌هایی است که با انتشار کارت‌های بیشتری در Arena، قدرت بیشتری پیدا می‌کند. تنها چیزی که لازم است چند طلسم است که مانا را به استخر مانا اضافه می کند و شما می توانید به سرعت آن را ترکیب کنید.

8 اشراف فالکنراث

اشراف فالکنراث

یک موجود فوق‌العاده کشنده، فالکنراث اریستوکرات، موجودی دشوار برای مقابله با آن است. با پرواز و عجله، می تواند بر روی آن تاب بخورد و در زمانی که بیرون می آید چهار آسیب وارد کند.

مطالب مرتبط: MTG Arena – The Best Creatures From Shadows Over Innistrad Remastered

حتی به عنوان یک خروجی فداکاری برای موجودات شما عمل می‌کند، وقتی چیزی را قربانی می‌کنید، غیرقابل تخریب می‌شود و اگر موجودی انسانی بود، +1/+1 به دست می‌آورد. به‌عنوان قطعه‌ای ارزشمند برای اولین کهن‌الگوی عرشه اشرافی، از دیدن هجوم عرشه‌های اریستوکرات در Historic که فالکنراث آریستوکرات در بالای آن حضور دارد، تعجب نکنید.

7 Geist Of Saint Traft

تصویر کارت Geist of Saint Traft در Magic: The Gathering با هنر ایگور کییرلوک

اگر موجودی دارای شش ضخیم باشد، مقابله با آن برای حریف بسیار دشوار است. Geist of Saint Traft از شش‌ضلعی خود به خوبی استفاده می‌کند و یک مهاجم فوق‌العاده قدرتمند است که باید از طریق پاک کردن تخته یا مبارزه حذف شود.

اگر می‌خواهید Geist of Saint Traft را کمی بیشتر در اطراف نگه دارید، آن را با یک جادوی ارزان‌قیمت تجهیز کنید تا نوعی محافظت از آن داشته باشید، مانند هدیه فرشته‌ای برای پرواز یا تونل اتر برای غیرقابل انسداد کردن آن، بنابراین می‌توانید برای مدتی به چرخیدن ادامه دهید. شش آسیب چشمگیر در هر نوبت.

6 چیزی در یخ – ترسناک بیدار

تصویر چیزی در کارت یخ در Magic: The Gathering، با هنر سوتلین ولینوف

عرشه‌های املا با Thing in the Ice ارتقا یافته‌اند. اگرچه این بازی به عنوان یک 0/4 شروع می‌شود که نمی‌تواند حمله کند، هنگامی که چهار لحظه یا جادو را انتخاب می‌کنید، به ترسناک بیدار تبدیل می‌شود، موجودی عظیم 7/8 که همه موجودات غیر ترسناک حریف شما را به دست آنها بازمی‌گرداند.

از آنجایی که می‌تواند از پیچ دوم پایین بیاید، Thing in the Ice اغلب در پیچ چهار با پشتیبانی کافی در دست تغییر می‌کند. اگر یک بسته املای رایت و ترسیم خوب اجرا می کنید، اگر راهی برای حذف آن نداشته باشد، به سرعت یک ساعت کوتاه روی حریف خود قرار می دهید.

5 لیلیانا، آخرین امید

تصویر کارت لیلیانا آخرین امید در Magic: The Gathering با هنر آنا اشتاین باوئر

یکی از بهترین راهروهای هواپیما در بازی، لیلیانا، آخرین امید هر کاری را که از یک هواپیماگرد می‌خواهید انجام می‌دهد، همگی فقط با سه مانا. توانایی مثبت او از خود محافظت می کند، به یک موجود -2/-1 تا نوبت بعدی شما می دهد، گاهی اوقات موجودی را از مبارزه خارج می کند، گاهی اوقات مستقیماً آن را نابود می کند.

مطالب مرتبط: MTG Arena – Every Planeswalker From Shadows Over Innistrad Remastered, Ranked

توانایی دوم لیلیانا موجودی را از قبرستان شما به دست شما بازمی گرداند، که خیلی خوب است اما ممکن است اغلب مرتبط نباشد. نهایی او موجی از زامبی ها است که به آرامی در هر نوبت رشد می کند، بسیار شبیه تهاجم زامبی هایی که او از داستان علیه امراکول انجام داد.

4 تالیا، کاتار بدعت گذار

تصویر کارت Thalia Heretic Cathar در Magic: The Gathering، با هنر Magali Villenueve

اثرات Stax همیشه خوب هستند و Thalia, Heretic Cathar یک اثر عالی است. تنها با سه مانا، Thalia این کار را انجام می دهد تا زمین ها و موجودات غیر اساسی حریف شما تا زمانی که او در بازی است، وارد میدان نبرد شوند.

حتی اگر او اغلب تحت الشعاع همتای ارزان‌تر خود، تالیا قرار می‌گیرد، کاتار بدعت گذار همچنان می‌تواند برنامه‌های حریف شما را مختل کند. اغلب اوقات می‌بینید که سرعت آنها را حداقل یک دور کاهش می‌دهید، گاهی اوقات نیز، زیرا هر موجودی که آنها پرتاب می‌کنند با ضربه وارد می‌شود. حتی بهتر از آن، می توانید هر دو تالیا را همزمان در بازی داشته باشید تا سرعت بازی را واقعاً کند کنید.

3 گریزلبراند

تصویر کارت گریزلبراند در Magic: The Gathering، با هنر ایگور کیریلوک

گریزلبراند خود شیطان پرست به آرنا رسیده است. این شیطان هشت مانا یک هدف محبوب بازسازی مجدد در بسیاری از فرمت‌ها است که به سرعت بازی‌ها را با مزیت کارتی بی‌شماری که فراهم می‌کند، تصاحب می‌کند.

برای کشیدن هفت کارت می توانید هفت عمر بپردازید و می توانید این کار را در هر زمان یا در پاسخ به هر طلسمی انجام دهید. حتی اگر حریف شما برای از بین بردن گریزلبراند حرکت کند، باز هم هفت کارت کامل را در دست خواهید داشت. تعجب نکنید که گریزلبراند در عرشه های Reanimation به عنوان یک هدف قدرتمند ظاهر می شود.

2 Snapcaster Mage

تصویر کارت Snapcaster Mage در Magic: The Gathering، با هنر Volkan Baga

یکی از قدرتمندترین موجوداتی که تا به حال چاپ شده است، راهی آرنا شده است. Snapcaster Mage، موجود آبی برتر در قالب‌های مختلف، اینجاست تا جادوها را با سرعت فوری بازگرداند.

Snapcaster Mage می تواند برای حذف طلسم های فلش بک از قبرستان، طلسم های متقابل در پاسخ به بازی حریف، و کشیدن طلسم ها برای حفاری بیشتر در عرشه استفاده شود. با Snapcaster Mage انواع و اقسام بازی های وحشی در دسترس شما هستند، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که آن را در انواع دک ها پیدا کنید.

1 امراکول، پایان موعود

تصویر کارت Emrakul the Promised End در Magic: The Gathering، با هنری از جیمی جونز

در مورد Emrakul، The Promised End چیزهای زیادی در جریان است که تقریباً نمی توان آن را پوشش داد. Eldrazi قدرتمند 13 مانا قیمت دارد، با این تفاوت که این هزینه برای هر نوع کارت در قبرستان شما کاهش می یابد. Emrakul اغلب فقط هشت یا نه مانا هزینه دارد، که هنوز هم زیاد است، اما بسیار قابل کنترل تر از 13 است.

سپس توانایی انحراف بازی برای کنترل دور بعدی حریف وجود دارد که به شما این شانس را می‌دهد که طلسم کنید و توانایی‌ها را هر طور که می‌خواهید فعال کنید، اغلب اوقات برنامه‌های آنها را کاملاً مختل می‌کند. همچنین، فراموش نکنید که نمی‌توان آن را توسط طلسم‌های فوری مورد هدف قرار داد، بنابراین حریف شما باید برای متوقف کردن آن، یک طلسم پاک کردن تخته یا جادوی سرعت حذف داشته باشد.

بعدی: MTG Arena – The Best Artifacts From Shadows Over Innistrad Remastered

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا