بازی

بهترین کارت های Outlaws Of Thunder Junction’s Grand Larceny Commander Deck

سحر و جادو: گردهماییجدیدترین مجموعه، Outlaws of Thunder Junction، طلسم‌کنندگان هواپیمای راه‌روی را به غرب وحشی می‌آورد. این هواپیمای غبار آلود پر از قانون شکنان و دزدانی است که قبل از اینکه شما را نگه دارند و آخرین سکه را بدزدند، دو بار فکر نمی کنند، و عرشه Grand Larceny Commander راه های دزدی مجموعه را به نمایش می گذارد.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

آبی و مشکی دو رنگ جادویی هستند که همیشه تمایل زیادی به گرفتن چیزهایی داشته اند که به آنها تعلق ندارد. Grand Larceny یک فضای سبز پرتاب می‌کند تا امکان سرقت از قبرستان‌ها، کتابخانه‌ها و هر مکان جادویی دیگری را که فکرش را بکنید امکان‌پذیر است. برای کشف ده بهترین کارت نگهدارنده در عرشه Grand Larceny Commander به ادامه مطلب بروید.

10 دزد وارمینت

برگرد اینجا ای موش کثیف!

MTG - Thiving Varmint

یک مشکل دزدی طلسم این است که شما لزوما نمی توانید آن طلسم ها را انجام دهید مگر اینکه مانا رنگی مناسبی داشته باشید. Grand Larceny سه رنگ از پنج رنگ را پوشانده است، اما هنوز دو رنگ نامشخص است. اینجاست که Thieving Varmint وارد می شود.

به قیمت پایین یک زندگی، Thieving Varmint دو مانا از هر رنگی را در اختیار شما قرار می دهد. نکته مهم این است که شما فقط می توانید از این مانا برای پرداخت هزینه جادوهایی که متعلق به آنها نیستید استفاده کنید. در غیر این صورت، Thieving Varmint بهترین تولید کننده مانای کوچکی خواهد بود که Magic تا به حال دیده است.

9 Doc Aurlock، Grizzled Genius

بیشتر از نیازهای خرس

MTG - Doc Aurlock، Grizzled Genius

Doc Aurlock لزوما مانا تولید نمی‌کند، اما تا زمانی که کارت‌ها را از دستتان بیرون نریزید، Doc تقریباً هر کاری را که انجام می دهید هزینه کمتری خواهد داشت. Grand Larceny اغلب کارت‌هایی را از تبعید می‌فرستد، اما Doc Aurlock می‌تواند به راحتی خانه‌ای در عرشه بازسازی سنتی‌تر یا عرشه‌ای پیدا کند که از کلمه کلیدی جدید طرح بهره می‌برد.

صادقانه، Doc Aurlock می تواند یک فرمانده عالی برای عرشه خود باشد. در حالی که او در بازی Grand Larceny عالی است، اما اینکه بتواند داک را به طور مداوم در نوبت دوم انتخاب کند، بسیار جالب است.

8 باندان دزد رویا

لوازم جانبی که در بیداری متوجه آن نخواهید شد

MTG - رویا دزد باندانا

هر موجود غیرقابل انسداد را به منبعی برای سرقت کارت تبدیل کنید. Dream-Thief’s Bandana را روی Triton Shorestalker، Silhana Ledgewalker، یا Slither Blade قرار دهید و تماشا کنید که حریفانتان موهای خود را پاره می کنند در حالی که شما به سرقت جادوهای آنها ادامه می دهید.

Dream-Thief’s Bandana است بهتر از بسیاری از جلوه های سرقت در Magic. در جایی که کارت‌های دیگر فقط به شما اجازه می‌دهند تا طلسم‌های حریف خود را برای یک نوبت انجام دهید، Dream Thief’s Bandana آن کارت را تا زمانی که آماده انجام دادن آن شوید، برای همیشه در تبعید نگه می‌دارد. این یک توانایی مفید است که با چند کارت دیگر در Grand Larceny مشترک است که بعداً به آنها خواهیم رسید.

7 سرقت محرمانه

چگونه بدون ریختن یک طلسم مسحور کنیم

MTG - سرقت محرمانه

Cipher بازگشت خود را در Thunder Junction انجام می دهد. این کلمه کلیدی به شما این امکان را می دهد که تا زمانی که موجود رمزگذاری شده بتواند به بازیکن آسیب جنگی وارد کند، اثر یک طلسم را تکرار کنید. این به Arcane Heist اجازه می دهد به ریختن لحظه ها و جادوها از قبرستان حریف خود ادامه دهید تا زمانی که بتوانید ادامه دهید

مربوط

Magic: The Gathering – بهترین تجدید چاپ در Outlaws Of Thunder Junction’s Commander Decks

بیایید دریابیم که بین چهار عرشه از پیش ساخته شده، Quick Draw، Desert Bloom، Grand Larceny، و Most Wanted، بهترین چاپ مجدد کدام است.

Grand Larceny می تواند به راحتی از پشت دفاع حریف شما عبور کند تا مطمئن شود که سرقت Arcane Heist بارها و بارها انجام می شود و بارها و بارها از قبرستان دشمن طلسم می شود. این است یک راه عالی برای برگرداندن حذف حریف علیه آنها (به هر حال حداقل برای یک دور).

6 معامله گر زرنگ

همیشه در جایی قرار است معامله ای انجام شود

MTG - معامله گر زرنگ

Savvy Trade کارتی است که به نظر می رسد در بسیاری از عرشه ها به پایان برسد. Grand Larceny بسیار مناسب است زیرا شما دائماً از تبعید کارت می‌فرستید، اما مانند Doc Aurlock، معامله گر زرنگ واقعاً اهمیتی نمی دهد که کارت از کجا فرستاده می شود تا زمانی که دست شما نباشد..

علاوه بر آن، Savvy Trader این کار را کرده است مکانیک بازگشت قبرستان منحصر به فرد. به جای اینکه کارتی را مستقیماً از قبرستان خود بیرون بیاورید و آن را در دستان خود بگذارید، آن را در تبعید قرار می دهید تا زمانی که آماده بازی با آن شوید. این نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که کارت‌های بیشتری از حداکثر اندازه هفت دست در دسترس داشته باشید، بلکه به شما امکان می‌دهد با آن کارت با جلوه‌های تبعیدی دیگر نیز بازی کنید.

5 Orochi Soul-Reaver

نینجاها برگشتند!

MTG - Orochi Soul-Reaver

Orochi Soul-Reaver روش متفاوتی برای سرقت چیزها ارائه می دهد از بسیاری از کارت های دیگر در Grand Larceny. به جای اینکه کارت حریف را در تبعید قرار دهد تا بعدا بازی کند، Orochi Soul-Reaver آن را نشان می دهد و سپس یک نشانه گنج به شما می دهد تا (امیدوارم) آن کارت را برگردانید. البته، اثر خالص همچنان یکسان است، اما اگر حریفانتان همان رنگ‌هایی را که شما بازی می‌کنند، به طور بالقوه می‌توانید از آن توکن Treasure برای چیز دیگری استفاده کنید.

اما چه کسی اهمیت می دهد که کارت هایی را که به شما تعلق ندارد از طریق ابزارهای پیچیده بگیرد. نکته جالب در مورد Orochi Soul-Reaver این است که یک نینجا استو نینجاها ذاتا باحال هستند.

4 فلیکس پنج چکمه

نداشتن اندام باعث می شود که یک سردار بسیار قابل اعتماد باشد

MTG - Felix Five-Boots

تعداد زیادی کارت در مجیک وجود دارد که پس از ضربه زدن به حریف با موجودی فعال می شوند. Grand Larceny تعداد کمی دارد، مانند Dream-Thief’s Bandana، Cazur، و Silent-Blade Oni، اما چیزهای بیشتری نیز وجود دارد (Drana، Liberator of Malakir، Scion of Calamity، و Sakiko، Mother of Summer به ذهن می رسد). Felix Five-Boots همه این کارت ها را دو بار فعال می کند، از ارزش عالی به ارزش کاملاً باور نکردنی تبدیل می شود.

مربوط

Magic: The Gathering – نکاتی برای پیش نویس قانون شکنی Thunder Junction

زمین های بایر Thunder Junction ممکن است بی قانون باشند، اما هنوز قوانینی وجود دارد که باید از آنها پیروی کرد.

علاوه بر آن، مسدود کردن فلیکس سخت است با تشکر از Menace و کشتن آن سخت است به لطف داشتن بخش 2 – یک هدف ایده آل برای سرقت مخفیانه یا رویا دزد باندانا.

3 سربازی بی عاطفه

روشی جسورانه تر برای جارو کردن تخته

MTG - خدمت سربازی بی عاطفه

هشت مانا برای جارو کردن تخته موجودات بسیار زیاد است، حتی اگر راه بسیار مطمئنی برای جارو کردن تخته باشد. اما Heartless Conscription یک قدم فراتر از تنظیم مجدد بازی است. هر موجودی که تبعید می شود برای بازی در دسترس می شود با استفاده از هر مانایی که در دسترس دارید.

اگر تخته مرتعی از الدرازی، کولوسی و نسخه های مختلف غلتا باشد، سربازی بی‌دل آنها را از سر راه دور می‌کند و در نهایت آنها را به سمت شما خواهد برد– به خصوص اگر کارت هایی مانند Thieving Varmint of Doc Aurlock برای کمک داشته باشید.

2 گونتی، اکتسابی کن

همه چیز را بردار چیزی پس نده

MTG - گونتی، اکتساب کن

بازسازی غرب وحشی گونتی قابلیت Banadana The Dream Thief را به یکباره به همه می دهد، در حالی که باعث می شود آن کارت های دزدیده شده هزینه کمتری داشته باشند. این یک ترکیب قوی است که به خوبی با فلیکس فایو بوتز و عرشه ای پر از موجوداتی که دور زدن مسدود کننده ها را آسان می کند، جفت می شود.

جای تعجب نیست که روکش جعبه ای برای Grand Larceny باشد یکی از بهترین کارت های موجود در عرشه های فرمانده Outlaws of Thunder Junction، اما این بهترین کارتی نیست که می توانید بگیرید.

1 برج ویندر

Sakura-Tribe Elder بالاخره می تواند بازنشسته شود

MTG - برج ویندر

برنده بهترین کارت در Grand Larceny بدون مسابقه است. Tower Winder هیچ چیز را نمی دزدد – نیازی به این کار ندارد. وقتی تاور ویندر وارد بازی شد، بهترین زمین را در عرشه شما پیدا می کند (برج فرماندهی)، و سپس دشمنان را متقاعد می کند که بهتر است موجودات خود را در خانه نگه دارند. مبادا با لمس مرگ به یک مار 1/1 بمیرند.

این کارت آنقدر خوب است که می شود احتمالاً تبدیل به یک افزودنی خودکار به هر عرشه ای می شود که حتی رنگ سبز را پاشیده است. حتی اگر قبلاً برج فرماندهی خود را پیدا کرده باشید، Tower Winder همچنان یک مار زنگی است که با کشتن فوری بیشتر موجودات مهاجم از شما محافظت می کند. انتظار دارید تاور ویندرهای بیشتری را فراتر از Outlaws of Thunder Junction ببینید.

بعد

Magic: The Gathering – بهترین فرماندهان در Outlaws Of Thunder Junction

وحشی‌ترین فرماندهانی را که می‌توانید در Magic: The Gathering’s Outlaws of Thunder Junction دریافت کنید، بررسی کنید!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا