ارز دیجیتال

Nasdaq برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد بازار، سرویس Crypto Custody راه اندازی می کند – آنچه باید بدانید در اینجا آمده است

منبع: AdobeStock / JHVEPhoto

Nasdaq قصد دارد تا پایان سه ماهه دوم، سرویس نگهداری رمزارز مورد انتظار خود را راه‌اندازی کند تا به افزایش علاقه و تقاضای سازمانی برای خدمات کریپتو پاسخ دهد.

ایرا اورباخ، معاون ارشد و رئیس دارایی‌های دیجیتال نزدک، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ در روز جمعه، گفت نزدک “برای دستیابی به تمامی زیرساخت‌های فنی لازم و تاییدیه‌های نظارتی به پیش می‌رود.”

Auerbach توضیح داد که گروه تبادل جهانی به وزارت خدمات مالی نیویورک برای یک منشور شرکت اعتماد محدود درخواست داده است که بر تجارت جدید نظارت می کند.

سرویس جدید نگهبانی کریپتو، که به سرمایه‌گذاران نهادی راهی مطمئن برای فرو بردن انگشتان خود در صنعت دارایی‌های دیجیتالی ارائه می‌دهد، نشان‌دهنده یک حمله بزرگ توسط بازار جهانی اوراق بهادار به فضای کریپتو است.

همانطور که گزارش شد، این شرکت در سپتامبر سال گذشته اعلام کرد که به دنبال ایجاد خدمات نگهداری است و Auerbach را برای نظارت بر دارایی دیجیتال نزدک، یک بخش جدید، منصوب کرد.

قابل ذکر است، این واحد در ابتدا خدمات نگهداری بیت کوین و اتر را ارائه خواهد کرد. سایر خدمات از جمله خدمات اجرایی و خدمات نقدینگی به مرور زمان شامل خواهد شد.

«حضانت اساسی است. کوهن در آن زمان گفت: در پشت نگهبانی، می‌توانیم شروع به توسعه راه‌حل‌های دیگر، ارائه خدمات اجرایی، خدمات نقدینگی و فکر کنیم که چگونه از بازارهای جدید حمایت می‌کنیم.

علاقه سازمانی به کریپتو همچنان بالاست

حرکت نزدک در زمانی انجام می شود که علاقه مالی سنتی به ارزهای دیجیتال در حال افزایش است.

در یک نظرسنجی در ماه اکتبر، BNY Mellon نشان داد که 91٪ از سرمایه گذاران نهادی بانک به سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال علاقه مند هستند و 97٪ ادعا می کنند که “توکن سازی مدیریت دارایی را متحول می کند” و “برای صنعت خوب است.”

علاوه بر این، 70 درصد از مشتریان بانک گفتند که اگر خدماتی مانند حضانت و اعدام از موسسات معتبر و معتبر در دسترس باشد، فعالیت دارایی دیجیتال خود را افزایش خواهند داد. 88 درصد دیگر از مشتریان این بانک گفتند که با وجود سقوط بازار در سال 2022 با برنامه های خود پیش می روند.

سقوط اخیر سه بانک بزرگ ایالات متحده در عرض یک هفته و مداخله رگولاتورهای ایالات متحده برای جلوگیری از یک بحران بانکی نیز بار دیگر بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال را به عنوان یک سیستم بانکی جایگزین در کانون توجه قرار داده است.

Yassine Elmandjra، تحلیلگر Ark Invest استدلال کرده است که افزایش قیمت بیت کوین نشانه ای از ارزش بیت کوین به عنوان یک دارایی امن است. او در خبرنامه هفتگی این شرکت نوشت، او ادعا کرد که رفتار اخیر قیمت بیت کوین همچنین نشان می دهد که افزایش فشار نظارتی هیچ تاثیری بر ارز دیجیتال پیشرو نداشته است.

نزدک رقیب مستقیم کوین‌بیس و بایننس می‌شود

این اعلامیه همچنین در زمانی منتشر می شود که برخی از صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتال در جهان، از جمله FTX، در طی بحران اخیر کریپتو سقوط کرده اند، در حالی که برخی دیگر مانند Coinbase و Binance با نظارت نظارتی فزاینده ای مواجه هستند.

در اوایل سال جاری، مقامات ایالات متحده احضاریه‌هایی را برای صندوق‌های تامینی آمریکایی و شرکت‌های بازارساز که با Binance معامله می‌کردند، ارسال کردند و از آنها خواستند سوابق ارتباطات خود را با صرافی ارائه دهند.

علاوه بر این، سه سناتور آمریکایی، از جمله الیزابت وارن، کریس ون هولن، و راجر مارشال، اخیراً از بایننس خواسته‌اند «در مورد فعالیت‌های تجاری غیرقانونی بالقوه شفافیت ارائه کند» در حالی که این تبادل را به عنوان «محل فعالیت‌های مالی غیرقانونی» متهم کرده‌اند.

در همین حال، SEC اخیراً به‌اصطلاح «اخطار ولز» را به کوین‌بیس ارسال کرده است که صرافی رمزارز را به اقدامات قانونی در مورد برخی از دارایی‌های دیجیتال فهرست‌شده، خدمات سهام‌گذاری Coinbase Earn، Coinbase Prime و Coinbase Wallet تهدید کرده است.

همه اینها به نزدک فرصتی عالی برای نقل مکان و ارائه یک مبادله دارایی دیجیتال قابل اعتماد برای شرکت های تجاری و سایر سرمایه گذاران حرفه ای می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا